Kimley schreef:Mijn outfit voor een fotomeeting!
Shirtje met zwaluwen.. gekregen. Heeft open achterkant.
Broek h&m highwaisted
Sokken Primark
Armband Alie expres
Zie geen foto of is dat bekend ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kelum schreef:geerte schreef:Wat een leuk jurkje, waar heb je die vandaan?
Uit de kringloopmerk is Steps, geen idee of het nog te koop is
tHidJu schreef:Wat een super leuk topic! Vindt het heel gaaf om al die verschillende stijlen te zien. Wou al een paar keer iets plaatsen maar durfde het niet, nu foto's gemaakt en ga meegenieten van al die mooie outfits die langskomen!
Gisterochtend:
[ [url=m/DtvhDs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt is van de h&m, shorts weet ik niet meer, waarschijnlijk ook van de h&m.
Gisteravond:
[ [url=m/7ToW2V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje, komt ook bij de h&m vandaag, heb nog zo'n zelfde model maar dan andere kleurSpoiler:
Ik ben behoorlijk onzeker over hoe ik eruit zie, het dragen van een jurkje of shorts is best wel een ding voor mij. Over het algemeen draag ik liever een trui, maar ik wil graag zeker zijn over hoe ik eruit zie, en probeer dus af en toe uit mijn comfort zone te stappen
_San87_ schreef:Toffe outfits komen weer voorbij.
Ik heb weer een jurk uit de kast getrokken. Het is qua weer niet zo mooi als gisteren, dus een bolerovestje voor erover.
[ [url=m/HsoKi4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3fNJxu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kersenjurkje met mijn zwart suède hakken met wit stiksel.
tHidJu schreef:Wat een super leuk topic! Vindt het heel gaaf om al die verschillende stijlen te zien. Wou al een paar keer iets plaatsen maar durfde het niet, nu foto's gemaakt en ga meegenieten van al die mooie outfits die langskomen!
Gisterochtend:
[ [url=m/DtvhDs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt is van de h&m, shorts weet ik niet meer, waarschijnlijk ook van de h&m.
Gisteravond:
[ [url=m/7ToW2V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje, komt ook bij de h&m vandaag, heb nog zo'n zelfde model maar dan andere kleurSpoiler:
Ik ben behoorlijk onzeker over hoe ik eruit zie, het dragen van een jurkje of shorts is best wel een ding voor mij. Over het algemeen draag ik liever een trui, maar ik wil graag zeker zijn over hoe ik eruit zie, en probeer dus af en toe uit mijn comfort zone te stappen