Druppie7711 schreef:Waarom heet zonnebrand zonnebrand en niet anti zonnebrand. Ik heb er al 2 zomers discussies over, het is toch best logisch!? Antimuggenspray, je wil geen muggen. Antizonnebrand, je wil geen zonnebrand.
Anti aanbak heet dat hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Echt verbaast over het idee melk te drinken?
Wat was ook alweer het eerste voedsel dat je in je leven kreeg?
Hint, jij bent óók een zoogdier....
Macs schreef:Vannacht hadden we wat overlast van jongeren in de straat, dat hebben we wel vaker.
Net op het moment dat ik wilde vragen of ze weg wilde gaan (ze zaten ook op een auto) liepen ze weg maar gooide ze ook met vanalles naar auto's (vooral met houten plankjes wat in de straat lag)
Ik heb dus het algemene politienummer gebeld en ze gingen kijken. Maar toen ik vroeg wat ik nou voortaan kan doen zei hij 112 bellen. Waarop ik dacht: huh. Voor dit? Er gaat toch niemand dood?
Ik durf de confrontatie met dit soort jongens ook niet echt aan en ze weten dan ook gelijk waar je woont..maar 112 bellen voor kwajongens? Wat zouden jullie doen?
bruintje123 schreef:c_alsemgeest schreef:112 is wel alleen voor noodgevallen,voor dit bel je eigenlijk 09008270827
Al zou ik ook wel twijfelen of ik 112 zou bellen.
Dan kom ik op de vraag, wat is dit voor vaag nummer?
Via google kom ik bij credit bellen uit. Niet bij het algemene politienummer dat Macs al had gebeld.
bruintje123 schreef:Damned schreef:Men drinkt niet alleen koeienmelk hoor.
Inderdaad, wereldwijd gezien drinkt men meer geitenmelk dan koemelk.
Zelf gebruik ik ook nooit koemelk en eet meestal geitenkaas.
c_alsemgeest schreef:Kuggur schreef:Echt verbaast over het idee melk te drinken?
Wat was ook alweer het eerste voedsel dat je in je leven kreeg?
Hint, jij bent óók een zoogdier....
Nee joh echt?![]()
Wat mij vooral verbaast is de keuze voor een ander dier, vanuit intresse, honger?
En dan... waarom juist de koe? Zijn er meerdere geprobeert en kwam deze als winnaar van beste smaak uit de bus, of hebben we het bij de eerste beste gehouden.
xSCWx schreef:Wie weet welke draad de L (fase) draad is, en welke de N (nul) draad?
[ [url=m/fHZqga.jpg]Afbeelding[/url] ]