Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CurlyCoat schreef:Inmiddels wel wat van zijn moeder gehoord.
Ze vind het vervelend dat ik zo plotseling weg ben gegaan en vraagt zich af wat ze verkeerd heeft gedaan.
Ze wil graag met me praten, eventueel met mijn moeder erbij.
Zo plotseling is het volgens mij niet, ze wist heel goed dat het niet zo goed ging.
Ze zal wel balen dat haar plannetje niet door gaat ofzo om bij haar vriend te gaan wonen of dat ze hem dan mee zal moeten nemen.
Afgelopen dagen voelde ik me eigenlijk wel heel goed.
Heerlijk om niet meer met die zorgen te lopen.
Maar sinds gister avond voel ik me toch wat minder.
Als ik avonds in bed ga liggen voel ik me toch best wel alleen..
Dit klinkt alsof je een relatie met haar hadCitaat:Inmiddels wel wat van zijn moeder gehoord.
Ze vind het vervelend dat ik zo plotseling weg ben gegaan en vraagt zich af wat ze verkeerd heeft gedaan.
GreaseMonkey schreef:CurlyCoat schreef:Inmiddels wel wat van zijn moeder gehoord.
Heh?! Hierdoor gaan bij mij wat alarmbellen af! Persoonlijk zou ik voorlopig zo veel mogelijk afstand bewaren
Sunrise_ schreef:TS laat alle gevoelens van eenzaamheid en verdriet ook gewoon toe. Het hoeft echt niet als een overwinning of als een fantastische keuze te voelen. Niet nu al, en later ook niet. Laat je gevoelens er gewoon toe, ook al was het een verstandige keuze, je bent immers ook een maatje kwijtgeraakt.
.
Ik zou het houden op een smsje met een bedankje dat je daar mocht wonen. Maartje1990 schreef:ik zie niet zo'n probleem in een gesprek met de moeder. Met haar heb je geen problemen toch? En als je bij haar in huis hebt gewoond kun je toch wel even afscheid nemen? Ik vind het wel een beetje vreemd dat het voor haar plotseling komt (je hoeft dit immers niet met haar te overleggen, het is niet je beste vriendin met wie je dit soort dingen/twijfels deelt) en ook dat stukje wat zij fout heeft gedaan is vreemd, immers je hebt geen relatie met haar maar met haar zoon. Maar ik zie het dan dus meer als een soort afscheidsgesprek (zonder je eigen moeder erbij!)