. Heb alleen een horloge
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Omdat het al een iets meer opvallend model is met die ene schouder zou ik de rest simpel houden. Het is een eyecatcher op zich en less is more in dit geval!
doe gewoon zwarte enkellaarsjes aan met een klein hakje. Heb namelijk ontzettend moeilijke voeten en kan dus geen pumps aan hebben of extreem hoge hakken. Al zal een enkellaarsje dat wat lager is bij de enkel wel mooier zijn. Maar om nou weer speciaal andere laarsjes aan te schaffen vind ik ook weer wat
Het hoeft bij ons niet formeel te zijn.
(en enkelbandjes snijden je been dan weer in 2 en maken het korter) Varekaj schreef:Ik heb ook nog naar dat jurkje zitten kijkenOmdat het al een iets meer opvallend model is met die ene schouder zou ik de rest simpel houden. Het is een eyecatcher op zich en less is more in dit geval!
@liind_Y: Ik zou een effen panty nemen, geen motief. Of het moet er eentje zijn waarbij je enkel achteraan iets subtiel hebt, zoals de klassieke, zwarte lijn. Daar horen in mijn ogen wel absoluut elegante (hoge) hakken bij dan. Een blazertje is net wat gekleder dan een vestje, dus hangt er van af hoe formeel het moet. Een mooie kokerrok die prachtig zit legt alle nadruk op je silhouet, dus stop je benen niet weg onder een dikke panty. 20 denk lijkt me prima. Moest je top ook zwart zijn, kon je wel voor een motief gaan, maar anders vind ik dat dan vaak weer snel te druk en te veel van vanalles.
Kan niet kiezen...
) iemand leuke ideetjes qua kleur of glittertjes? Mijn jurk is zwart en geheel met glitters
Anoniem schreef:savannah030x schreef:Ik ga mijn nagels laten doen voor de kerst (acryl en lang) iemand leuke ideetjes qua kleur of glittertjes? Mijn jurk is zwart en geheel met glitters
[ [url=m/kTRQcF.png]Afbeelding[/url] ]
Maik79 schreef:SharonIndezz schreef:Dit word de mijne voor dees jaar
Jurkje : shoeby 50,-
Panty: shoeby (kreeg ik gratis)
Laarsjes : shoetime 30,-
Jullie nog tips voor eventuele sieraden? Gewoon zilver?
[ [url=m/hf7Kw5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh dat jurkje is leuk! Weet je hoe het model heet?
LiiNd_Y schreef:Dat zijn allebei hele mooi lakjes! Heb ze namelijk ook

Michelle77 schreef:LiiNd_Y schreef:Dat zijn allebei hele mooi lakjes! Heb ze namelijk ook
Toevallig!
Heb je fotootje?
Heb op mn bruiloft ook een lakje van pinkgellac gebruikt. Die was alleen heel anders qua kleur dan op de foto's, maar vond m alsnog erg mooi.
Heb sinds lange tijd weer eens nieuwe kleuren besteld, was alles een beetje zat. Heb genoeg kleuren, stuk of 25 maar niet alles vond ikzelf mooi (maar waren handig voor klantjes)