Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:32

Sieraden geef ik niks om :x. Heb alleen een horloge :').

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:48

Dit jaar ga ik voor een zwarte kokerrok met coating. Daarboven doe ik een groenig/blauwig shirtje. Nog even kijken of ik er een blazer over doe of een vestje. En wat voor panty? 20 den, 40 den? met een motief? dat vind ik dan wel lastig haha.

Vandaag een mooi armbandje binnen gekregen van Amstel Diamonds <3

Michelle77

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:53

Ik ben echt net een ekster haha maar probeer altijd wel dat het niet to much is.

Gaaf een kokerrok! Ik heb alleen nooit iets om erop te doen.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:34

Ik heb een jurkje gevonden, besteld en nu duimen dat 'ie past! *\o/*
Het is één met kant geworden, nu nog even kijken voor mooie sieraden en hakken. Zelf zat ik aan zilverkleurig te denken en qua hakken, misschien wel een iets totaal anders dan normaal. De kapper is al geregeld, meestal is dat het lastigste punt, maar dit jaar andersom. :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:55

Ik heb ook nog naar dat jurkje zitten kijken :)) Omdat het al een iets meer opvallend model is met die ene schouder zou ik de rest simpel houden. Het is een eyecatcher op zich en less is more in dit geval!

@liind_Y: Ik zou een effen panty nemen, geen motief. Of het moet er eentje zijn waarbij je enkel achteraan iets subtiel hebt, zoals de klassieke, zwarte lijn. Daar horen in mijn ogen wel absoluut elegante (hoge) hakken bij dan. Een blazertje is net wat gekleder dan een vestje, dus hangt er van af hoe formeel het moet. Een mooie kokerrok die prachtig zit legt alle nadruk op je silhouet, dus stop je benen niet weg onder een dikke panty. 20 denk lijkt me prima. Moest je top ook zwart zijn, kon je wel voor een motief gaan, maar anders vind ik dat dan vaak weer snel te druk en te veel van vanalles.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:05

Celiien schreef:
Oo jammer.. ik heb maat 41 en 42 besteld ik dacht mocht ik er een niet passen en jij nodig hebben had ik ze kunnen doorsturen _O-

Heeej nog iemand met grote voeten hahaha

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:06

Thanks! Zal eens een 20 den proberen. Een elegante hak word em niet :+ doe gewoon zwarte enkellaarsjes aan met een klein hakje. Heb namelijk ontzettend moeilijke voeten en kan dus geen pumps aan hebben of extreem hoge hakken. Al zal een enkellaarsje dat wat lager is bij de enkel wel mooier zijn. Maar om nou weer speciaal andere laarsjes aan te schaffen vind ik ook weer wat :+ Het hoeft bij ons niet formeel te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:26

Boh, ik heb ook enkellaarsjes die net over de enkel komen. Weliswaar met hak, maar met een iets stevigere zool verder. Is evengoed mooi! Schoenen en panty in dezelfde kleur zorgt sowieso voor optisch langere benen en smallere enkels :Y) (en enkelbandjes snijden je been dan weer in 2 en maken het korter)

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:00

Varekaj schreef:
Ik heb ook nog naar dat jurkje zitten kijken :)) Omdat het al een iets meer opvallend model is met die ene schouder zou ik de rest simpel houden. Het is een eyecatcher op zich en less is more in dit geval!

@liind_Y: Ik zou een effen panty nemen, geen motief. Of het moet er eentje zijn waarbij je enkel achteraan iets subtiel hebt, zoals de klassieke, zwarte lijn. Daar horen in mijn ogen wel absoluut elegante (hoge) hakken bij dan. Een blazertje is net wat gekleder dan een vestje, dus hangt er van af hoe formeel het moet. Een mooie kokerrok die prachtig zit legt alle nadruk op je silhouet, dus stop je benen niet weg onder een dikke panty. 20 denk lijkt me prima. Moest je top ook zwart zijn, kon je wel voor een motief gaan, maar anders vind ik dat dan vaak weer snel te druk en te veel van vanalles.

Ik dacht zelf aan mijn Pandora en oorbellen (van die parels) en dus zwarte (lak)pumps.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:25

+:)+

Jij gaat verdorie netter naar kerst dan ik naar mijn werk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:31

Varekaj schreef:
+:)+

Jij gaat verdorie netter naar kerst dan ik naar mijn werk :))

Precies haha! Zo net ga ik ook weer niet hoor :=

(maar ik werk in een stal dus das ook niet zo moeilijk in mijn geval _O-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:38

Ik ben gelukkig redelijk vrij in wat ik kan aantrekken naar werk, ik werk als sociaal verpleegkundige in een woonzorgcentrum. Dus vooral administratief. Spring ik bij op dienst, dan is dat uiteraard in het gekende witte uniform. We zijn christelijk/rooms katholiek georiënteerd, dus ik moet er gewoon voor zorgen dat ik niet vloek in de kerk en dat er geen oudjes zich zouden omdraaien in hun graf qua kledij.

Ik heb een ander probleem: ik heb teveel keuze in mijn kleerkast _O- Kan niet kiezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:43

Ag als ik wil mag ik ook in bikini komen werken, als ik maar dichte schoenen aanheb :D _O- ;)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:54

Ik ga mijn nagels laten doen voor de kerst (acryl en lang :D ) iemand leuke ideetjes qua kleur of glittertjes? Mijn jurk is zwart en geheel met glitters :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:55

savannah030x schreef:
Ik ga mijn nagels laten doen voor de kerst (acryl en lang :D ) iemand leuke ideetjes qua kleur of glittertjes? Mijn jurk is zwart en geheel met glitters :)

:D

Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 00:00

Anoniem schreef:
savannah030x schreef:

:D

[ [url=m/kTRQcF.png]Afbeelding[/url] ]

Deze had ik een keer gezien en laten doen voor gala maar mn nailartist had die echt ontzettend lelijk gedaan.. en de glitters op mn jurk zijn zilver trouwens :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 01:04

Maik79 schreef:
SharonIndezz schreef:
Dit word de mijne voor dees jaar

Jurkje : shoeby 50,-
Panty: shoeby (kreeg ik gratis)
Laarsjes : shoetime 30,-

Jullie nog tips voor eventuele sieraden? Gewoon zilver?

[ [url=m/hf7Kw5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh dat jurkje is leuk! Weet je hoe het model heet?

Nee geen idee, hij is van Eksept(?) Denk ik

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:09

SharonIndezz schreef:
[url=m/hf7Kw5.jpg]Afbeelding[/url]

Nee geen idee, hij is van Eksept(?) Denk ik

Dank je wel!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:09

Afbeelding
Deze heb ik er net op laten zetten. Heel subtiel dus zodat je het ook na de feestdagen nog kan dragen

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:14

Ik ga voor chrome nails, met alle vijf een andere onderlaag 8-)

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:03

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:08

Ik krijg straks nieuwe lak binnen.
Burgundy rood en een beetje rood/taupe/paars. Ga hier iets mee doen, misschien combineren ofzo.
Afbeelding
Afbeelding

Ben benieuwd hoe ze er uitzien als ik ze binnenkrijg.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:35

Dat zijn allebei hele mooi lakjes! Heb ze namelijk ook :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:37

LiiNd_Y schreef:

Toevallig!

Heb je fotootje? :D

Heb op mn bruiloft ook een lakje van pinkgellac gebruikt. Die was alleen heel anders qua kleur dan op de foto's, maar vond m alsnog erg mooi.

Heb sinds lange tijd weer eens nieuwe kleuren besteld, was alles een beetje zat. Heb genoeg kleuren, stuk of 25 maar niet alles vond ikzelf mooi (maar waren handig voor klantjes)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:49

Michelle77 schreef:
LiiNd_Y schreef:

Toevallig!

Heb je fotootje? :D

Heb op mn bruiloft ook een lakje van pinkgellac gebruikt. Die was alleen heel anders qua kleur dan op de foto's, maar vond m alsnog erg mooi.

Heb sinds lange tijd weer eens nieuwe kleuren besteld, was alles een beetje zat. Heb genoeg kleuren, stuk of 25 maar niet alles vond ikzelf mooi (maar waren handig voor klantjes)

Afbeelding

Afbeelding