Liselotte heeft dit weekend haar 6de verjaardag gevierd! Gelukkig na 3 dagen warm en plakkerig eindelijk die onweersbui gehad en heerlijk 25 graden op haar verjaardag. Want nog een dag 43 en vochtig had niet fijn geweest. Ze is in ieder geval super verwend en heeft voor het eerst dit jaar zelf serieus mee gewinkeld en uitgezocht welk eten ze wilde hebben, dat eten vervolgens mee klaar gemaakt en party bags gevuld voor de kinderen. Ik laat het even bij deze foto’s want ik weet niet of alle ouders het leuk vinden als iedereen hier plaats.

Vandaag het eerst rondje met de trailer gedaan. Geen paard mee maar een paar baaltjes hooi opgehaald. Die we dan op ponyclub of les gebruiken. Op ponyclub zijn we vaak wel een volle dag en ondanks dat Nikki dik genoeg is vind ik het niet prettig als er helemaal niks in haar buik zit. Dus simpel gras hooi. Teff had gekund als low sugar optie maar dan is het weer lastig met fosfor en calcium in de rest van haar diet dus prima. We gaan zo de auto en trailer wassen want na twee stormen met zand zijn ze lekker vies. Foto komt dus.
En gisteren nog wat in de baby kamer geknutseld.

Super schattig Nikki ging vanmorgen lekker liggen na het eten. Dus Liselotte heeft heerlijk geknuffeld.