Het is ook alweer over volgens mij. T is droog en ik hoor niks meer wat op gerommel lijkt. Ook de wind is weer ver gaan liggen nu

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nienketje17 schreef:Hier in Steensel (onder Veldhoven/Eindhoven) nu flink onweer. Met bak regen. Veel flitsen en ook recht naar beneden. Omgeving wordt echt verlicht. Zal kijken of ik foto kan maken. Maar ben een schijt er met onweer, sta met manlief boven te kijken
Robin_Rikkie schreef:Hier onweert het momenteel ook flink, zagen het al aankomen en dus de honden maar alvast uitgelaten. Op het moment gaat het ook harder regenen dus ik denk dat het ergste er nu aan komt. Net ook ontzettende felle flits en harde klap erachter aan
Edit, ik zou best wat willen filmen maar ik ga nu toch maar niet voor het raam staan
Santigo_ schreef:Sureido als je die van hier krijgt is het niet heel spectaculair. Het heeft even goed gerommeld en flink geregend, maar die 100 mm is hier toch niet gevallen Iris82![]()
Het is ook alweer over volgens mij. T is droog en ik hoor niks meer wat op gerommel lijkt. Ook de wind is weer ver gaan liggen nu