danzzz schreef:
Als je dat bij mij zou doen kom je er nooit meer in, ongeacht wat dan ook. Dan gaat die deur dicht en gaat ook nooit, nooit meer open.
Ik vind dit echt ronduit asociaal, wie ben jij dan wel niet om te bepalen dat jij hun huwelijksdag anders wil dan hun willen en dan ook nog eens contact opnemen met de locatie om te verifiëren of het verhaal waar is. Heel bijzonder. Ze hebben je laten weten dat je op de dag niet welkom ben, en als jij altijd zo reageert dan kan ik dat nog begrijpen ook denk ik
Wow... op de bal spelen, niet op de man. Is nergens voor nodig om zo'n opmerking te maken.
Daarnaast, ben ik het zeer met oneens, maar ik heb dat al een paar keer uitgelegd, dus ik blijf kort.
Het gaat niet om de partner van bijvoorbeeld een collega. Het gaat om de partner van de beste vriend van de bruidegom. Dat is niet normaal om dat zo te doen. Kan het nog wel hun speciale dag zijn, maar bruiloft of niet, niets geeft je het recht zo onbeschoft te zijn. Ze krijgen er geen vrijbrief voor want het is hun dag. Ze zijn niet de koning en koningin waar je maar voor elke gril moet buigen. TS heeft groot gelijk. Maar wat dat betreft wind ze zich er eigenlijk helemaal niet zoveel over op, maar sommige bokkers, zoals jijzelf, blijkbaar wel. Internet anonimiteit geeft ook geen vrijbrief om onbeschoft te zijn.
Onbeschoft, echt? Ik vind het onbeschoft dat ts de lokatie belt om te vragen of er echt geen tafel bij kan, dat is pas onbeschoft.
En ik ben absoluut van mening dat niemand behalve het bruidspaar zelf bepaald hoe hun dag eruit ziet en met wie ze welk deel willen vieren. Dat het rot is voor TS dag ze haar er niet bij willen hebben, daar kan ik begrip voor opbrengen want dat is ook niet leuk maar om daar een heel drama van te maken en dan ook nog het bruidspaar op het matje te roepen om vervolgens hun verhaal te checken bij de lokatie is gewoon te bizar voor woorden en getuigt van een enorm ego die vreselijk op enorm lange tenen getrapt is.
Het draait hier alleen maar om ego, wantrouwen en kinderlijk gejengel. Er speelt een ex mee en bladibladibla dat gaat ook een heel eigen leven leiden maar bottom line is dat als je relatie gewoon goed is en je gunt beide elkaar een leven dan is heel die ex niet interessant. Blijkbaar is de relatie niet zo secuur en zit daar misschien de angel voor TS.
Maar hoe dan ook het bruidspaar hoeft niet eens verantwoording af te leggen over het hoe en waarom TS niet gewenst is op de dag en als TS dan meent dat ze alsnog een statement moet maken door te zeggen dat vriendje dan ook niet moet gaan of iets in die strekking, dan is dat een "boehoehoee ik krijg mijn zin niet" statement.
Het is HUN dag, HUN feest, Hun huwelijk en HUN bepalen. Het is leuk als je erbij mag zijn, maar als je er niet bij mag zijn heb je dat gewoon te respecteren