Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Ik heb gister een sulky en tuig voor een shetlander op marktplaats geplaatst. Een berichtje van mensen gekregen dat ze vandaag graag wilde komen kijken. Prima ik ben vanmiddag thuis. Het laatste berichtje wat ik van ze kreeg was dat ze rond 12 uur wilde vertrekken zodat ze hier rond 2 uur / half 3 zullen zijn. 2 uur rijden voor een sulky en tuig????? Ben benieuwd of ze komen en als ze komen of ze dan een aanhanger bij zich hebben voor het geval ze de spullen willen.....
_mexx_lady_ schreef:Ja hier dus ook. Heb dr. Martens op 2dehands staan. 6x gedragen en er zit jammer genoeg een krasje op, vandaar bieden vanaf 40 euro.
Krijg een bod van 50 euro. Dus berichtje dat ik akkoord ga, of ik ze zal opsturen of dat ze ze graag wil ophalen
Geen reactie meer.. Ondertussen al 3 dagen geleden
Seltje schreef:Pff ik moet een paar bijna-nieuwe petrie-dressuurlaarzen te koop zetten, waren nieuw 450 euro, zie ik dat ze 2de hands bijna allemaal onder de 100 euro gaan, dat vind ik wel heel weinig, dan laat ik ze liever in de kast staan in de hoop dat ik ooit genoeg af val om er terug in te kunnen.