Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlala

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 14:22

ja alleen dan kunnen ze wel een hele nieuwe afdelng mensen aannemen, dus dat gaan ze niet doen. ik zou daar als verkoper ook niet op zitten te wachten, ik verkoop eigenlijk alleen broedeitjes, maar hoeveel mensen wel niet verwachten dat als je 10 eieren koopt, je ook 10 kuikens krijgt, daar wordt je wel een beetje moe van. Zeker omdat die dingen verstuurd worden en ik als verkoper niet weet hoe ze die dingen verder uitbroeden/behandelen.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:05

Ik heb gister een sulky en tuig voor een shetlander op marktplaats geplaatst. Een berichtje van mensen gekregen dat ze vandaag graag wilde komen kijken. Prima ik ben vanmiddag thuis. Het laatste berichtje wat ik van ze kreeg was dat ze rond 12 uur wilde vertrekken zodat ze hier rond 2 uur / half 3 zullen zijn. 2 uur rijden voor een sulky en tuig????? Ben benieuwd of ze komen en als ze komen of ze dan een aanhanger bij zich hebben voor het geval ze de spullen willen.....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:09

Ik heb mensen gehad die van de andere kant van het land kwamen voor een opknaptrailer :D

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:16

Nou liever dat dan..
ik heb nu al 2 keer gehad dat iemand heel geinteresseerd was in mn paard, heel gesprek en informatie uitgewisseld, op het eind ''waar woon je? oh nee dat is te ver rijden voor ons sorry''

Het ergste is nog, de 2e kwam uit maastricht! dat is minder dan een uurtje rijden!!
Dan wens ik je veel succes als je een paard wilt kopen maar niet eens een uur wilt rijden

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:19

Voor die trailer had ik via bokt ook iemand en die woonde op 45 minuten.. Was ook te ver weg... (al denk ik stiekem dat het een smoesje was := )

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:22

Ja, als je iets graag wil ben je natuurlijk wel bereid om er een stukje voor te rijden. Toen ik nog in NH woonde heb ik ook een trailer in Tilburg gekocht. Toen ik op zoek was naar een nieuw paard ben ik vanuit Belgie naar Lunteren gereden....

In mijn advertentie staat ook dat de sulky wat opknapwerk nodig heeft, het zou zo jammer zijn dat als ze 2 uur in de auto hebben gezeten dat het dan tegenvalt..... Maar het is hun eigen keuze om in de auto te stappen en de reis te maken....

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:46

Wij hebben voor ons karretje ook ruim 2 uur gereden en zijn een paar dagen later teruggereden om hem op te halen...
Ben ik jouw sulky op fb tegengekomen?
Want als ik er zo een zocht, reed ik er ook wel een stukje voor hoor :o

Wij zijn wel eens 2,5 uur wezen rijden om een ram (konijn) in onze kleurslag te halen..., hebben we er wel een dagje uit van gemaakt :o

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:19

Gek, binnen 24 uur al mijn shetlanderspullen verkocht, zadeltje, hoofdstel, dekjes, suky en mentuig..... De shetlander kan met pensioen en hoeft voortaan alleen nog maar wat vrijheidsdressuur en gezelschapswerk te doen. Shetlander is blij ;-)

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:23

Mensen hadden 2,5 uur gereden, spullen gaan fijn naar een kinderboerderij! Dus weer een goede verkoop gehad via Marktplaats

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:24

Ik vind het zelf erg lastig om netjes te blijven := Door nieuwe chat functie, ben ik sneller geneigd te gaan ''appen'' met mensen, maar ik lees het altijd nog even na, dus het gebeurd gelukkig niet vaak :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 05:29

Oh god... Ik heb een watertank van 2000 liter te koop. 2 jaar terug zelf gekocht voor €75, maar wil er snel vanaf dus hij mag voor zo goed als elke prijs mee, zelfs al is het maar €30. Krijg ik net een berichtje of ik de watertank kan komen brengen. Naar een plaatsje dat maar liefst 90 kilometer verder is! Euhm, nee dus.

Heb haar vriendelijk laten weten dat dit helaas niet ging lukken.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:41

Ja hier dus ook. Heb dr. Martens op 2dehands staan. 6x gedragen en er zit jammer genoeg een krasje op, vandaar bieden vanaf 40 euro.
Krijg een bod van 50 euro. Dus berichtje dat ik akkoord ga, of ik ze zal opsturen of dat ze ze graag wil ophalen
Geen reactie meer.. Ondertussen al 3 dagen geleden

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 21:19

Pffff! Die hamsterkooi.. zou morgen op gehaald worden, nu word het al over 2 weken. Heb nu terug gemaild dat het best kan, maar als hij al weg is heeft hij pech. Continue vage reacties, moet er zelf maar achteraan blijven mailen en doen. Word je gewoon moe van!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:35

petra8 schreef:
Ik heb gister een sulky en tuig voor een shetlander op marktplaats geplaatst. Een berichtje van mensen gekregen dat ze vandaag graag wilde komen kijken. Prima ik ben vanmiddag thuis. Het laatste berichtje wat ik van ze kreeg was dat ze rond 12 uur wilde vertrekken zodat ze hier rond 2 uur / half 3 zullen zijn. 2 uur rijden voor een sulky en tuig????? Ben benieuwd of ze komen en als ze komen of ze dan een aanhanger bij zich hebben voor het geval ze de spullen willen.....

ik ga voor een sulky ook rustig naar de andere kant van het land hoor :j
Mits goede en mooie sulky natuurlijk....

ik heb mijn trailer (die ik helaas niet meer heb) helemaal 200 km verder gehaald

Gisteren via MP geslaagd voor prachtig mooie Petrie's voor maar 30 euro en kinderfiets verkocht voor 30 euro! Ik zeg goede dag!

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:47

Heb een bijrijder advertentie op mp staan. Krijg paar berichten en als ik dan meer vraag zijn ze stil. Nu al een week..

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:18

als wij iets mooi vinden, rijden we er ook een eind voor.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:08

Ik heb vandaag mijn zadel op boktmarkt en facebook gezet. Ik had hem blijkbaar een beetje laag ingeschat qua prijs, want ik kreeg vrij snel 40 euro meer. Dus komt er morgen al iemand, ze betaald contant en gaat hem gelijk even passen. Als hij niet past brengt ze hem binnen 2 uur weer terug :) Ik hoop dat die past, maar ze klinkt in elk geval heel aardig dus ik vertrouw het wel!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:15

_mexx_lady_ schreef:
Ja hier dus ook. Heb dr. Martens op 2dehands staan. 6x gedragen en er zit jammer genoeg een krasje op, vandaar bieden vanaf 40 euro.
Krijg een bod van 50 euro. Dus berichtje dat ik akkoord ga, of ik ze zal opsturen of dat ze ze graag wil ophalen
Geen reactie meer.. Ondertussen al 3 dagen geleden

Heb je ze nog? En zo ja, welke maat/kleur? :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:17

ik had vandaag ook fijn contact. vrijwel meteen een reactie en ik kan voor een mooi bod een nieuwe paardrijbroek ophalen zondag. erg blij ! mevrouw vroeg mij zelfs of ik even andere broeken wilde passen voor haar verkoop (omdat ze er nog meer heeft liggen, allemaal nieuw) en ze nog geen "model" had met dezelfde maat als ik. natuurlijk vind ik dat geen probleem. ik blij met mn nieuwe broek, zij blij met mijn hulp haha

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:29

Mijn paard is eindelijk verkocht!! *\o/*
Ze komen hem dinsdag ophalen.
Heb bij deze al gelijk een stuk betrouwbaarder gevoel dat ze hem ook echt op komen halen dan bij die andere.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:12

Goh, ik verkoop een paar schoenen. Had vorige week reactie maar geen gehoor. Nu nog maar een mailtje gestuurd of ze nog wel geiteresseerd was.
Net een mailtje terug dat ze 2 berichtjes had gestuurd maar dat ik geen antwoord heb gegeven.
Ik had niks ontvangen.. En haar mailtje van vandaag is in het Engels.
Vraagt direct mijn rekeningnummer..
Moet ik wantrouwen of gewoon iemand die beter Engels praat dan Nederlands

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:35

Ik zou het eigenlijk een beetje wantrouwen, als haar eerste berichtje wel in het Nederlands was?

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:54

Pff ik moet een paar bijna-nieuwe petrie-dressuurlaarzen te koop zetten, waren nieuw 450 euro, zie ik dat ze 2de hands bijna allemaal onder de 100 euro gaan, dat vind ik wel heel weinig, dan laat ik ze liever in de kast staan in de hoop dat ik ooit genoeg af val om er terug in te kunnen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:07

Seltje schreef:
Pff ik moet een paar bijna-nieuwe petrie-dressuurlaarzen te koop zetten, waren nieuw 450 euro, zie ik dat ze 2de hands bijna allemaal onder de 100 euro gaan, dat vind ik wel heel weinig, dan laat ik ze liever in de kast staan in de hoop dat ik ooit genoeg af val om er terug in te kunnen.

Als het simpele zwarte zijn... Dan staan er zoveel van op internet. Mijn dure Petrie's hebben lang te koop gestaan en uiteindelijk voor 75 euro verkocht := .

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:20

Zwarte met een rits schuinvoor, zijn echt maar 5 keer gedragen... Zo spijtig, want ik vind ze echt prachtig, maar ze passen niet.