Spruit, dat is regen misschien niet eens echt erg, des te sneller ontdooit de boel!
Iris82
Geplaatst: 07-01-16 15:18
Vies rotweer met veel natte sneeuw en 2 graden hier. Vreselijk.
Es_ther
Geplaatst: 07-01-16 15:26
Hier +7 met regen. Hier zou het gisteravond/vannacht glad worden, dus autootje voor mijn huis gezet dat als ik moet krabben ik het gelijk kon zien. Maar hier heeft het echt nog niet gevroren!
Hoop dat de dooi doorzet bij jullie, jullie zijn het vieze weer waarschijnlijk spuugzat!
Nou, het mag hier dan licht dooien maar koud is het zeer zeker nog wel! Net de honden uitgelaten en ik kwam als ijspegeltje weer terug, snijdende rot wind.
Mowgli4
Geplaatst: 07-01-16 15:58
mijn pony kan nog best genieten van dit weer
germie
Geplaatst: 07-01-16 16:00
KoudbloedKim schreef:
Hier voelde ik net aan mijn voeten dat het nog steeds vriest.
Hier nog steeds licht mistig en het begint te waaien.
hier waait het ook en dat is oppassen met afbrekende ijzel van de bomen.
Shetties hebben hetzelfde gedrag als een groot paard, maar het ziet er alleen heel anders uit, LOL. Net als babysnoeken in mei of juni, net zo arrogant als de jongens van over de meter lengte, maar dan zijn ze maar 3-5 cm
Hier de auto zojuist ontdooit en daarna de ramen ingepakt. Hopelijk heb ik dan morgen een voordeel.. voor alsnog is het hier droog en net dooi. Hoop dat het dier zet. En die kou: graag na 17 januari... heb dan namelijk een survivalrun en dat is met droge hindernissen al zwaar zat.