_Linn_ schreef:Wat ben je al ver Pikkepor! Gaat het allemaal goed?
Hier is het allemaal heel anders verlopen. Wij zijn op 15 december ouders geworden van onze prachtige dochter Alira na een zwangerschap van 26 weken en 5 dagen. Het is niet direct bekend waardoor ik een vroeggeboorte kreeg. Ze zagen wel iets aan de placenta maar dat kan ook tijdens de bevalling gebeurd zijn.
Maar lang verhaal kort. Alira is nu bijna 2 maanden oud alweer en doet het super goed, uiteraard had ze dr prematuur dingen maar er zijn geen heel grote gekke dingen gebeurd. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis maar het einde nadert en we kunnen niet wachten tot ze thuis is.
Oh wat een spannende periode zeg! Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt dat ze thuis komt
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Lichamelijk heb ik niks te klagen en voel ik me echt kiplekker. Ik kan en doe nog alles wat ik voor de zwangerschap ook deed. Psychisch is het soms een beetje pittiger. Hormonen doen rare dingen met een mens
veel twijfels en tranen, maar gelukkig wel fijne vriendinnen en een lieve man waar ik mijn hart kan luchten.