Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:25

Captain schreef:
Oh oliebol, er komt nu een verhaal naar boven.. :')
Toen ik 10 ofzo was gingen we uit eten naar een pizzeria. Ik moest naar de wc, grote boodschap. Maar het wc papier was op. Zag ik natuurlijk pas toen ik al klaar was.. Dus ik met broek op mijn knieën naar mannen wc gelopen maar die was bezet. Dus ik had geen optie dan broek omhoog doen en het maar uitzitten. :') Toen ik thuis kwam heb ik mijn onderbroek begraven.. _O- Inmiddels zal die wel verteerd zijn denk ik..

Ohh dit herinnert mij ook aan iets van vroeger.
We waren een weekendje weg en op de dag dat we weggingen was ik ongesteld geworden (wat ik me pas een paar maanden later realiseerde). Maarja wist toen dus niet wat het was en heb die onderbroek toen ook daar achter het huisje begraven :')

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:53

Ik heb een aantal weken geleden in mijn bed geplast ;( . Ik droomde dat ik op het toilet was, direct daarna werd ik wakker maar was het kwaad al geschiet.. Gut, in het holst van de nacht mijn bed verschonen was ook echt een succes -O- .

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:57

Marije112 schreef:
Ik heb een aantal weken geleden in mijn bed geplast ;( . Ik droomde dat ik op het toilet was, direct daarna werd ik wakker maar was het kwaad al geschiet.. Gut, in het holst van de nacht mijn bed verschonen was ook echt een succes -O- .

Oh dat had ik een paar jaar terug := Durf nu ook niet meer te drinken voordat ik ga slapen

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:34

Marije112 schreef:

ik ken het :+

Heb ik vroeger erg vaak gehad, denkend dat je naar de wc moet in je droom *gaat naar de wc in droom*
*word wakker* ah nee en dan is het bed weer nat. Durfde m'n ouders vroeger nooit wakker te maken, dus pakte een andere onderbroek en een handdoek en ging die handdoek op mn bed leggen :j

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:39

Amira_ schreef:
Captain schreef:
Oh oliebol, er komt nu een verhaal naar boven.. :')
Toen ik 10 ofzo was gingen we uit eten naar een pizzeria. Ik moest naar de wc, grote boodschap. Maar het wc papier was op. Zag ik natuurlijk pas toen ik al klaar was.. Dus ik met broek op mijn knieën naar mannen wc gelopen maar die was bezet. Dus ik had geen optie dan broek omhoog doen en het maar uitzitten. :') Toen ik thuis kwam heb ik mijn onderbroek begraven.. _O- Inmiddels zal die wel verteerd zijn denk ik..

Ohh dit herinnert mij ook aan iets van vroeger.
We waren een weekendje weg en op de dag dat we weggingen was ik ongesteld geworden (wat ik me pas een paar maanden later realiseerde). Maarja wist toen dus niet wat het was en heb die onderbroek toen ook daar achter het huisje begraven :')

Haha ! :') Toen ik voor het eerst ongesteld werd , was ik zoo bang dat mijn moeder erachter zou komen ( don't ask why ) dat ik na mijn eerste ongesteldheid de onderbroek met een zakmes heb verscheurd en in de WC gegooid. Tsja , moest het eerst verscheuren anders zou de WC verstoppen en zou mams er toch nog achterkomen :Y)

UhNee

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:43

Ohhh misschien omdat je moeder er heel overdreven op zou reageren? :') Bij mijn toemalige vriendin werd echt álles uit de kast gehaald toen ze voor het eerst ongesteld werd, er werd taart en koek gekocht en die moeder was helemaal blij het huis door aan het dansen :+

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:51

K stop altijd 2 tampons in m'n bh als k ongesteld ben of het moet worden.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:53

ik beken dat ik soms maar antwoorden verzin in gesprekken met de vrienden van mijn vriend. Die praten in zwaar accent en als we dan in een kroeg zitten versta ik het gewoonweg niet. Meestal gok ik dan een antwoord. En als ik moe ben doe ik niet de moeite om ze te verstaan. ( ik moet nog iemand aankijken om het te kunnen verstaan). Komt soms onwijs aso over volgens mij.

oh en dat ik mn vader had verteld dat mijn kitten anders in het bos zou worden achtergelaten als ik hem niet nam. Is niet zo maar wilde hem zo graag <3

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:29

Paar weken geleden heb ik een stedentrip naar Dublin geboekt, waarop mijn vader zei: Wat leuk ik ga wel mee! Daarop heb ik verzonnen dat er geen goedkope tickets meer waren en het hotel dan duurder was. Maar eigenlijk wilde ik hem gewoon niet mee hebben, want ik ga niet alleen voor de stedentrip maar ook om iemand te meeten die in Ierland woont _O- Ik vertrek morgen en mijn ouders zijn nog steeds overtuigd dat ik er alleen een stedentrip van maak :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:35

Ghostattack schreef:
Paar weken geleden heb ik een stedentrip naar Dublin geboekt, waarop mijn vader zei: Wat leuk ik ga wel mee! Daarop heb ik verzonnen dat er geen goedkope tickets meer waren en het hotel dan duurder was. Maar eigenlijk wilde ik hem gewoon niet mee hebben, want ik ga niet alleen voor de stedentrip maar ook om iemand te meeten die in Ierland woont _O- Ik vertrek morgen en mijn ouders zijn nog steeds overtuigd dat ik er alleen een stedentrip van maak :j

Je kunt toch gewoon zeggen dat je alleen gaat en dat jij je vader niet mee wil hebben? := Snap het probleem niet zo.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:37

eenitraM schreef:
Je kunt toch gewoon zeggen dat je alleen gaat en dat jij je vader niet mee wil hebben? := Snap het probleem niet zo.

:?

Ik heb ook gewoon gezegd dat ik alleen ga. Er is toch helemaal geen probleem? Alleen mijn ouders vinden het helemaal niks dat ik in mijn eentje naar het buitenland ga, dus als ik zeg dat ik iemand wil gaan meeten dan boeken ze zelf wel tickets :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:45

Oh, nog een confession die in mij op komt...
Dan lees ik een topic ergens, en vind ik het nogal jammer dat een topicstarter weinig reageert maar juist een wederhelft voornamelijk het woord voert...alsof de ts zelf geen stem heeft of dingen kan uitleggen :+
Nogal een puntje waar ik mij aan kan ergeren :o Voel ik me soms best slecht over :o

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:51

Tigress schreef:
Dan lees ik een topic ergens, en vind ik het nogal jammer dat een topicstarter weinig reageert maar juist een wederhelft voornamelijk het woord voert...alsof de ts zelf geen stem heeft of dingen kan uitleggen :+
Nogal een puntje waar ik mij aan kan ergeren :o Voel ik me soms best slecht over :o

Daar erger ik me ook aan, hoor. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:51

Tigress schreef:

Hier ook. :o Reageer dan ook nooit in zulke topics.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:56

Goh, wat klinkt dat ontzettend bekend in de oren :+

Nog een confession dan maar: ik spaar koekkruimels op. Klinkt heel stom, maar de koektrommel heeft dus al serieus een dikke centimeter koekkruimels. Het is mijn doel om de trommel straks helemaal vol kruimeltjes te hebben zodat er geen koekje meer in past :') (En nee, het schimmelt niet. Dan had ik het natuurlijk meteen weggegooid :+ :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:02

Tigress schreef:

+1 :o, en dan helemaal als het over negatieve dingen gaat, als het nou is '*** kan nu even niet reageren maar leest wel mee; bedankt namens ***!', oke. Maar het verdedigen van dingen die overduidelijk verkeerd zijn... :=

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:34

Tigress schreef:

Of zo'n mensen die enkel reageren op de leuke complimenten en de goedbedoelde adviezen/kritiek compleet negeren :')

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:36

Snollygoster schreef:
Tigress schreef:

Of zo'n mensen die enkel reageren op de leuke complimenten en de goedbedoelde adviezen/kritiek compleet negeren :')

_/-\o_ :')

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:39

1e x dat ik ongesteld werd was in Arches, schrok me dood. Hele reis niet genoten van de natuur, ouders niet directs vertelt :')
Totdat we die avond gingen eten in een restaurant , even checken , en ja hoor ongesteld : neeneeeneeeeneee … xD
Nog 10 minuten voor mn moeder gezeten terwijl vaders en broertje weg waren, uiteindelijk huilend , overstuur gezegd :')
Laatst bijgewerkt door evengeennaam op 24-08-15 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:39

ik ben ernstig verslaafd aan best song ever van one direction :o

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:40

*\o/* *\o/* *\o/* It was the Best Song ever …. :):) :):)
Anne_91 schreef:

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:45

Mijn vader gebruikt soms lastige woorden en dan pak ik tijdens het gesprek mijn telefoon, typ de moeilijke woorden in in Google en vervolgens praat ik weer verder haha. Durf aan hem niet toe te geven dat hij te slim is voor mij.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:45

Anne_91 schreef:

Hoop niet dat je ook verslaafd bent aan one direction zelf want dan ga je het zwaar krijgen :=

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:47

Selina schreef:
Anne_91 schreef:

Hoop niet dat je ook verslaafd bent aan one direction zelf want dan ga je het zwaar krijgen :=

Hoezo dat dan , een Break eh das niet voor eeuwig stoppen :j

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:49

Selina schreef:
Anne_91 schreef:

Haha nee absoluut niet, maar als ik dit nummer hoor dan blere ik toch altijd net iets te hard mee :')