tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linn1502

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 14:44

Jeetje hard weg lopen van zo eentje! Kies voor jezelf!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 15:57

crazygirl1 schreef:
Zucht! Need peptalk! Moet dit toch even van me afschrijven. Hoe kan alles zo ineens veranderen :(

Deze ochtend mijn vriend zijn gsm even gecontroleerd. Doet dit echt nooit, op 4maand verkering is dit de 2de keer omdat mijn gevoel zei dat het 'te perfect' was. Ik lees er Facebookgesprekken met verschillende meisjes tot diep in de nacht. Gaat over van alles en nog wat maar lees vaak 'schoonheid' en dan ineens 'ik krijg zin van jou. Kunnen via Skype video verder ' Ik ga meteen zijn Skype checken en blijkt hij dus 5tal zeer korte gesprekken zijn waaronder 1 heel duidelijk sexvideo is van hem en het meisje. Razend ben ik geworden.

Hem er meteen mee geconfronteerd. Ik mocht zijn gsm niet controleren, en erna werd hij boos. Daarna 'ik zie u doodgraag! heb je nooit bedrogen!' en nu is het volledige stilte.

Hij liegt constant. Hij had al gelogen over feit dat hij werkloos is. Dat ben ik te weten gekomen na 1 maand verkering, omdat zijn broer er over sprak. En maand nr 3 zijn we de hele maand uit elkaar geweesd, hij wist niet meer of hij met me verder kon. Nu besef ik dat hij héél waarschijnlijk zijn zinnen op iemand anders had gezet maar dat niets is geworden. Dus kwam hij maar met hangende pootjes naar me toe.

OMG!!!! Ik snap er niets van! Hoe kan je gvd zo tegen iemand liegen?! Iemand 100x sturen 'ik hou van jou!' en haar zo verliefd en recht in de ogen kunnen kijken, haar de hele avond strelen en kussen. Iedereen vond ons zo schattig en verliefd samen. Perfect leek het. We spraken over toekomst, zagen elkaar vaak, smste de hele dag.

Ik weet dat het beter zo is. Dit verdien ik niet. Dit was zijn laatste kans. |o |o -:(-

ik hoop dat je met die laatste regel bedoelt dat het nu uit is?
Heftig hoor, en dat verdien je idd niet, niemand niet.
Als iemand zo tegen mij zou liegen en vreemdgaan, dan zou ik er niks meer mee te maken willen hebben.
Je verdient beter dan dat :(:)

Dan ook maar weer eens nieuws van mijn kant.
Ik heb besloten dat ik uit de vriendengroep stap waar mn ex ook in zit. Vandeweek heb ik vn mijn tante te horen gekregen dat mn ex tegen paar hadden gezegd dat ik niet meer welkom in de groep ben.
of het ook echt waar is geen idee, maar daar zal zijn zus en paar andere ook zeker niet mee eens zijn. Het heeft me wel aan het denken gezet, en lijkt me beter als ik er uit ga, want ik wil het niet erger maken dat het al is. Ik heb besloten dat na de zwartecross ik voorgoed uit de groep stap, en dat het beter is als mn ex en ik elkaar niet meer zien. Hoe poedersuiker ik het ook vind, want door hem raak ik nu ook mn vrienden uit de groep kwijt ;(

Maaar goede nieuws, Amy heeft Donderdag en date :))
Ik ben bang dat ik verschikkelijk zenuwachtig word, maar we zien wat het gaat worden :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:04

crazygirl1 schreef:
Zucht! Need peptalk! Moet dit toch even van me afschrijven. Hoe kan alles zo ineens veranderen :(

Deze ochtend mijn vriend zijn gsm even gecontroleerd. Doet dit echt nooit, op 4maand verkering is dit de 2de keer omdat mijn gevoel zei dat het 'te perfect' was. Ik lees er Facebookgesprekken met verschillende meisjes tot diep in de nacht. Gaat over van alles en nog wat maar lees vaak 'schoonheid' en dan ineens 'ik krijg zin van jou. Kunnen via Skype video verder ' Ik ga meteen zijn Skype checken en blijkt hij dus 5tal zeer korte gesprekken zijn waaronder 1 heel duidelijk sexvideo is van hem en het meisje. Razend ben ik geworden.

Hem er meteen mee geconfronteerd. Ik mocht zijn gsm niet controleren, en erna werd hij boos. Daarna 'ik zie u doodgraag! heb je nooit bedrogen!' en nu is het volledige stilte.

Hij liegt constant. Hij had al gelogen over feit dat hij werkloos is. Dat ben ik te weten gekomen na 1 maand verkering, omdat zijn broer er over sprak. En maand nr 3 zijn we de hele maand uit elkaar geweesd, hij wist niet meer of hij met me verder kon. Nu besef ik dat hij héél waarschijnlijk zijn zinnen op iemand anders had gezet maar dat niets is geworden. Dus kwam hij maar met hangende pootjes naar me toe.

OMG!!!! Ik snap er niets van! Hoe kan je gvd zo tegen iemand liegen?! Iemand 100x sturen 'ik hou van jou!' en haar zo verliefd en recht in de ogen kunnen kijken, haar de hele avond strelen en kussen. Iedereen vond ons zo schattig en verliefd samen. Perfect leek het. We spraken over toekomst, zagen elkaar vaak, smste de hele dag.

Ik weet dat het beter zo is. Dit verdien ik niet. Dit was zijn laatste kans. |o |o -:(-

Ja .. smerig spelletje heh .. dat kunnen ze dus inderdaad. Het wordt niet voor niets genoemd; Liefde maakt blind. Want dat ben je, je wordt blind gemaakt omdat je iets voor degene voelt.

Krijg kippenvel van je verhaal, zet hem bij het vuilnis, als hij liever via Skype met andere meiden z'n ding doet; let it be. Maar ga zelf op zoek naar een man die jou wel verdiend.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:05

Tijdens een date gewoon jezelf zijn! Dan weten ze gelijk wat ze hebben :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:42

Hier goed nieuws! Binnenkort zijn we geen collega's meer en kan het twee kanten op. Òf we kunnen weer daten en kijken hoe en wat, òf ik kan hem eindelijk echt uit mijn hoofd gaan zetten zonder nog met hem geconfronteerd te worden! :):)

@crazygirl: wauw, wat een *piep*. Ver van weg blijven :j

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:56

Ik wil wraak nemen! Echt ben zo kwaad!!

Zijn auto vastplakken met iets dat er héél moeilijk af gaat. Of met rotte eieren.
10 pizzas bij hem laten leveren
Visje in zijn auto/kamer verstoppen. Dat hij kan gaan zoeken naar de stank
zijn gsmabonement stoppen
Hem stomdronken opbelen dat hij me moet komen halen en dan zijn hele auto en kamer onderkotsen

Ondertussen ook zijn papa gevraagd of enkele verhalen kloppen. En ik vermoed héél fel van niet, maar dan weet nu ook zijn hele familie over zijn leugens :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 17:06

Ik ken het precies haha! Zelfde soort gehad.
Uiteindelijk kom je nergens met wraak. Gewoon laten leven.
:(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 18:55

Geen wraak nemen, verlaag je alsjeblieft niet tot zijn niveau ;)

Strong and independent woman!
(geen idee of ik het goed schrijf hoor XD Maar roep dit nogal graag ... )

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 19:17

Nee wraak nemen, ook al zou je dat maar al te graag willen, is soms het slechtste wat je kan doen.

Leuk dat er een nieuwe date gepland staat. Inderdaad, gewoon jezelf blijven. Ik ben ook altijd knetters zenuwachtig tijdens een eerste date haha. Echt verschrikkelijk, maar vaak komt het vanzelf goed. Ken je hem al van RL of via internet :)

Ik heb hem gisteren voor het eerst genegeerd. Tijdens zijn werk probeerde die weer contact met me te zoeken. En toen heb ik voor het eerst gewoon niks terug gezegd. Ook al vind ik het heel moeilijk. Ik weet dat het gewoon dat het fout is. En dan lees ik nu op z'n Facebook weer een bericht van als * van huis is doen wij (z'n kids en hij) mannen dingen.
Wilde bijna eronder neerzetten: en met mij intieme gesprekken voeren. Maar dacht laat ik dat maar niet doen :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 19:18

Goed bezig! :)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 19:34

HorseTimeXL, Ik heb hem nog niet in rl gezien, daardoor ben ik extra zenuwachtig.
Heb hem op tinder leren kennen :') maar tot nu toe wel leuke gesprekken met hem.
Dus kww _O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:29

Ik moet jullie daarvoor ook eigenlijk bedanken. Had toch even de confrontatie nodig van anderen die mij moesten doen beseffen hoe slecht het eigenlijk is. Dus bij deze bedankt. :o

O geweldig Amy. Ik heb ook in totaal ongeveer 5 van internet leren kennen. Niet via Tinder maar een andere site. En ik snap hoe je je voelt. Ik was ook telkens stik en dan ook stik zenuwachtig. Bij de eerste keer (toen ws ik ook wel net 17 en voor het eerst aan het daten), toen wilde ik serieus een zakmes van mn vader meenemen. Vond het zo eng en was bang dat t een stalker kon zijn. Had ook daarvoor net een paar enge films gezien :')

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:54

Ik heb 2 keer eerder iemand van internet leren kennen (facebook & Hyves) waren niet zo'n succes :')
Dat maakt het eigenlijk best wel spannen aangezien je ze nog niet eerder gezien hebt.
Haha nou scheelt dat ik toch al niet van enge films hou, dus zou ik die voor die tijd zeker niet kijken _O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 21:54

Hahaha o ja dan is het wel spannend. Ach gewoon zonder verwachtingen er heen gaan. Kan het alleen maar meevallen.

WildThingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:28

Nou hier ook geen positief nieuws... De **** wilde met me afspreken op men verjaardag nadat ik hem 3 weken niet gezien had,.. Ik heb na twijfele en een beetje verwijten van :aaaahh nu plots wel en de eis dat hij naar de dokter ging toegestemd maar niet bij me thuis...

Hij zag er ook niet uit en vreselijk vermoeid en zwak maar volgend de dokter ( hij moest gaan van me anders wou ik niet afspreken) niks ergs , gwn vitaminepreparaat, energiepillen en lage bloeddruk...

Nu zei hij om 22 u na ons dinertje dat hij moe was ( was ook) en ik vroeg of we zondag nog konden afspreken ( ik vertrek met mijn tante en nicht mers maandag avond naar turkije) en dat was allemaal geen probleem ...

And guess wath? Meneer is weer te moe en heeft geen energie om iets te doen ( als ik hem wil zien moet ik maar naar hem gaan, mooi niet, heb ik al veel te verl gedaan) dus conclusie... Voor mijn verjaardag heb ik hem 1 x gezien op 3 weke tijd en nu zie ik hem dus weer niet ondanks dat hij weet dat ik vertrek oo vakantie... Hij komt niet eens afscheid nemen want hij heeft gn energie en weer wil hij alleen zijn en zlleen maar slapen ( zelfs in het weekend)

Ik weet zelfs niet wat ik nu voel: liefde verdriet haat onmacht en woede door mekaar

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:44

o men wat een ass.. naja aan de ene kant zou het kunnen dat die moe is. Ik bedoel heb hem niet gezien, maar als die er wel voor naar de dokter is geweest. Heb je het hem al eens gevraagd wat die nu wil? Of dat die eerlijk eens moet zeggen waarom die niet afspreekt?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:44

Tsja volgens mij hebben we al meerdere keren het advies gegeven om het gewoon te laten, je doet je zelf alleen maar pijn :)

Misschien moet je die tip maar eventjes opvolgen ;) We zeggen t niet voor ons, maar voor jou!

WildThingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:50

Ja heb het hem gevraagd wat hij wil: eerst terug beter worden zodat hij tg energie in onze relatie kan stoppen maar srry als je niet wil rusten ga je niet beter worden hoor...

En as je duizelig bent alles draait door je benen zakt , uitgeput in slaap valt om 20 u en dan slecht slaapt en blijft werken zak je alleen dieper... Maae we hebben er al zoveel discussies over gehad... Als hij niet wil luisteren gaat hij crashen en dan is het zijn eigen schuld... Dit duurt immers al 3 weken...

Maar dat hij niet eens moeite doet om afscheid te komen nemen doet me wederom erg pijn...

En dat weet ik Denies... Waarvoor ook mijn dank . Wou gwn nog ff het vervolg kwijt

Maar daarom ook goed dat ik een week wegga en tijd voor mezelf heb... Dat ik nadien sterk genoeg tgkom om de stap te zetten

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 01:40

Hoi dames,

Mag ik me melden? :o

Helaas sta ik aan de andere kant, ik heb het net uitgemaakt.
Maar ik voel me er vreselijk over ;( ik zag geen andere uitweg meer.

Hij wist zich geen raad. Het ene moment was hij begripvol en knuffelde mij om het volgende moment heel boos en onredelijk te worden. Hij heeft nare dingen gezegd, die me echt heel diep geraakt hebben. Ik voel me enorme trut echt een b*tch. Het voelt alsof ik hem in de steek laat. Ik weet dat ik hem pijn heb gedaan en dat maakt me kapot. Maar ik kón niet meer verder. Ik verlangde iets van hem wat hij niet waar kon maken.

Bah wat is dit toch naar ;( het kwam voor hem als donderslag bij heldere hemel hoewel ik dacht toch altijd duidelijk te zijn geweest.
Ik voel me verschrikkelijk. Ik mis hem nu al, hij was op een bepaald opzicht mijn maatje. Ik houd echt van hem. Maar de koek is op.... Van slapen zal wel niets komen vannacht ben alleen maar aan het huilen.

Blegh ;(
Laatst bijgewerkt door Paisano op 30-06-15 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek gewijzigd.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 02:37

Bowena dikke knuffel, heel dapper dat je voor jezelf env oor hem hebt gekozen! Dat is heel pijnlijk, maar soms voor allebei het beste :(:)

Dreamy ik hoop zo dat jullie nu samen kunnen bloeien! En zo niet, ik weet uiet ervaring dat elkaar niet meer dagelijks zien een hoop scheelt!

WT :(:) Je weet zelf best wat verstandig zou zijn

Amy poedersuiker dat je je vrienden groep moet achterlaten, maar dat maakt veel dingen wel makkelijker :(:) Knuf

HT goed dat je hem negeert, hoe moeilijk ook!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 05:44

Ik heb een hele hele hele leuke avond met _Tara_ @ Bokt achter de rug. Ik app al 3 jaar lang dagelijks met een collega, gewoon leuk en gek en vooral vriendschappelijk. Al vond ik hem vroegâh wel wat leuk. Raad eens wie er ook uit was? En raad eens met wie ik dus heb gezoend O:)
Doet me wel ff goed.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:09

@ Bowena,
Nooit leuk om die stap te maken! Maar zo te zien was je al lang zat bezig om er iets moois van te kunnen maken. Helaas :(
Maar niet te veel inzitten over hoe het nu met hem vergaat, want daar word je niet beter van. Lekker je leventje oppakken en uitkijken naar iemand die straks wel wilt gaan settelen etc.

Succes & sterkte <3

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:07

Dankjewel Splashislief en Denies :)!!!! het zat eraan te komen en toch komt het plots. Op het moment wil ik nog liever een drank kater dan een huil kater, mijn hoofd ontploft zowat. Ik mis hem verschrikkelijk ;( But it is for the best! Vandaag maar wat afleiding zoeken en lief voor mezelf zijn :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:10

Uitmaken is nooit leuk. Maar zo te lezen ben je naar dit punt gedreven. Relatie moet van twee kanten komen heh :)

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:17

Hij wilde wel en op zijn manier dees hij zijn best, echt waar. Maar het was gewoon niet voldoende :n en dan is houden van soms gewoon niet genoeg :(