Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 07:01

Ja vreselijk := , liefst gooi ik deur dicht nadat mijn meubels er zijn . Maar ja heb wat zooi verzameld in die tijd

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 09:12

Oooo te lang is niet erg dan kan er nog wat af :)
Wat een ritjes gepland inderdaad pfff

Ja leuk he begin nu toch echt zin in het verhuizen te krijgen

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 09:19

Wij hebben ook een berg voor het containerpark, maar wij mogen pas gaan als ons adres effectief gewijzigd is. Wat dus nog wel even kan duren, omdat de wijkagent ons thuis moet vinden en uiteraard altijd komt tijdens de werkuren, dan moeten we nog een brief krijgen van gemeentehuis en dan moeten we nog binnen de openingsuren beide op het gemeentehuis geraken. :z Wat een regeling.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 09:30

Ik heb een goede oplossing voor zooi
Bij ons gaat alles in de hens :D
Ruimt lekker op *\o/*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:59

Kirr wat een gedoe..

:= seven dat uh kan ook :=

Eerste lading weg, 1 uur gaan we verder. Dan naar huis , fornuis erin (we hadden geen baco mee) en alle troep voor de mileustraat . Die weg, fornuis naar huis en gewoon alles inelkaar knutselen in nieuwe huis. Morgen de bank hier , en even modem aansluiten. Dan kan ik achterover zitten :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 12:38

Heerlijk rebecca straks achterover hangen en genieten van je nieuwe huisje

Hier gaat het verven hard :j

Afbeelding

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:03

Oeh, ik heb vanmorgen van de woningbouw (in een groepsaanbieding) een huis aangeboden gekregen, ik sta 2de van de 5. Leuke eengezinswoning, niet zo duur. Volgende week woensdag mag ik gaan kijken. Spannend! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 14-07-15 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:09

:j eerst op neefje passen terwijl zus en vader de leenbus terugbrengen , jochie slaapt dus dat is easy :+

Wel gek de plek die ik nooit echt thuis genoemd heb maar toch mijn plek leeg is , sensitieve moeder merkte al dat huisspook het niet leuk vind oa de slaapkamer opruimen dat was zijn sterfplek en is hij ju eenmaal aanwezig. Met tapijt uitrukken wat koude windvlagen , terwijl de deur en raam dicht zaten ik denk gewoon de tocht.

Nu de vloer boenen,buitenom vegen en klaar dermee ^^

Gaat hard seven :j

Leuk Vjesta! , succes !

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:14

Ja gaat top :j

Jeej super vjestagirl ik duim voor je

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:23

Ik meld me hier ook even :D

Over 13 dagen krijgen wij onze sleutel van het huis,
maar ik kan nu al niet meer wachten :o.

We gaan eerst een paar weken klussen en half september hopen we zo ver te zijn dat we er in kunnen.
De wc en badkamer gaan we doen,
er moet een muurtje uit naar de keuken toe,
de schuifpui worden openslaande deuren en de muren en vloer moeten gedaan worden.

Schoonvader zit al jaren in de bouw en het is bouwvak dus die kan en wilt gelukkig al heel veel doen :).
Zelf ga ik 3 weken lang maar 16 uurtjes werken en daarna hebben mijn vriend en ik 3 weken vakantie,
helaas kan hij niet heel veel extra vrij krijgen maar hoopt hier en daar toch wat uurtjes eerder weg te kunnen.

Helaas krijg ik door jullie nog veel meer zin om nu al te beginnen :')
maar wat duren die 2 weken dan nog laaaaaaaaaang -O-

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:41

2 weken? Ik moet nog 129 dagen wachten :D Hihi

Maar goed, als je moet wachten, duurt alles lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 15:44

Klopt :j

Nieuw verblijf geregeld voor hamster, die vanavond ophalen dan heb ik alles voor nu. Van 50 cm naar 80 cm , hammie kan lekker ontdekken straks

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:35

Vriend ging vandaag op tijd thuis zijn en de draad zetten. Maar die plannen zijn weeral gewijzigd.
Ik moet werken tot 7uur, dan nog langs tante, hooi halen en paarden doen. Dus zal niet veel gebeuren vandaag.

We moeten ook de eettafel nog ophalen. En dringend op kastenjacht. Heb nog geen enkele kast om kleren in te hangen in het nieuwe huis.
Hopelijk komen ze zaterdag de keukenkastjes afwerken.

Aftellen is niet leuk! -O-

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:17

bij mij komt er ook schot in de zaak. hopelijk deze week of volgende week alles rond! Kan niet wachten! helaas duurt November nog lang:(

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:34

129 dagen is nog helemaal lang ja :7

Al heb ik het idee dat sinds we het akkoord hebben gekregen, precies 2 maanden terug, de tijd echt supersnel is gegaan!
Misschien omdat je toch bezig bent met dingen regelen etc.
Ook ben ik de laatste weken extra veel gaan werken zodat ik meer vrij heb met de verbouwing,
dus voordat je dan op bed ligt dan ben je ook zo weg ook, geen tijd om te malen en te denken haha :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:40

Ik kan niet meer ophouden met aan het huisje denken... Het is zo gaaf!

Ik heb net al naar binnen gekeken, en het ziet er keurig netjes onderhouden uit, mooie schutting in de achtertuin, alles keurig wit. Ik probeer mezelf niet te gek te maken, ik sta 2de, ik kan gemakkelijk nog afgewezen worden...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:27

Vjestagirl schreef:
Oeh, ik heb vanmorgen van de woningbouw (in een groepsaanbieding) een huis aangeboden gekregen, ik sta 2de van de 5. Leuke eengezinswoning, niet zo duur. Volgende week woensdag mag ik gaan kijken. Spannend! *\o/*

Spannend!!

Werd vanmiddag gebeld dat wasmachine, gasfornuis en koelkast geleverd kunnen worden. Donderdag al! Eerder dan verwacht! :D

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 20:15

Ik zie hier bijna iedereen zelf verhuizen maar ik zit er toch serieus over te denken om het door een verhuisbedrijf te laten doen.
Ik denk als ik alle benzine reken die nodig is om alles van a naar b te krijgen dat ik ook heel veel kwijt ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 20:19

Wij twijfelen ook nog wel een beetje..

Verhuisbedrijf kost tegenwoordig 40 euro per uur inclusief 2 mankracht en busje.. :l

Wij zijn voor het busje huren incl KM etc. al 125 euro kwijt.. Komt omdat mijn ouders van ver komen maargoed.. Als het dichterbij had geweest hadden we dat dus gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 20:22

Mwah het busje was 50 euro voor een dag , maar was maar max 80 km gereden. 2 hele sterke mannen en mijn vader en zus reed . Heel gedoe maar nee ik was tevreden erover :) . Wij begonnen om half 10 en waren rond 3 uur klaar met een uurtje pauze , stort nog bezocht en daar veel zooi weggepleurd zonder die zooi waren we eerder klaar

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 20:50

Tink89 schreef:
2 weken? Ik moet nog 129 dagen wachten :D Hihi

Maar goed, als je moet wachten, duurt alles lang.

Nog 108 dagen. Kan echt niet wachten. Wel spannend. Maargoed :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 21:07

Ik ga straks ver weg en heb geen familie oid die mij kunnen helpen. 40 euro per uur valt me erg mee al moet er hier wel een grote vrachtwagen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 21:29

Wij hebben niet zo superveel gelukkig.

Weten jullie hoe het zit met bezichtigingen? Wij huren en de huurbaas wil al voor september bezichtigingen houden.. Staat nergens in contract.. En ik vertrouw die man hier voor geen meter. Is ook echt een arrogant poedersuiker (sorry zo'n hekel aan mijn huidige huisbaas). Maar stel hij wil L voor 30 juli komen hebben wij een probleem.. Mag ik ook weigeren?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:34

Volgens mij mogen die bezichtigingen gewoon.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 10:20

Ons tweede bod is niet geaccepteerd. We hebben nu een laatste bod neergelegd maar ik ben bang dat ze er niet op in gaan. De taxatie waarde ligt 40000 euro onder hun vraagprijs. Ik ben bang dat het niet gaat worden. Helaas niks anders geschikt nog gevonden in de afgelopen maanden. Vreselijk balen als het niet gaat lukken. Ben bang dat we tijdelijk gaan huren.