Heb nu gegokt op 68, maar ga het wel dit weekend ophalen in de winkel. Mocht het klein vallen lever ik het weer in en bestel een maat groter/ruil het om als ze het op voorraad hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb er ook wat kleertjes van
Ik vind het vrij klein vallen
en ik heb net een vreselijk dure maar oh zo mooie draagdoek gekocht
Kan niet wachten tot ie er is!
lost niets op en ik zou ook geen cent willen betalen (of gekort willen worden) aan kleding die ik niet mooi vind. vuurneon schreef:Eitje, kleren waarin ze gekomen zijn weer aandoen als ze naar huis gaan. Van mij part gelijk om kleden als ze in huis zijn. Dus jouw kleding in jouw huis, haar kleding in haar huis.
Ik vind zo'n geldconstructie ridicuullost niets op en ik zou ook geen cent willen betalen (of gekort willen worden) aan kleding die ik niet mooi vind.
vuurneon schreef:Gewoon weer de Disney printjes aandoen waar in de kinderen gekomen zijn als ze weer naar moeders gaan dusen als ze in Disney komen, gelijk laten omkleding naar trendy bootschoenen met Jort Kelder broek
Disney mooi apart leggen voor de terugreis.
Youknowme schreef:Hier gaan de kleren van mama ook weer aan terug naar mama... Af en toe verwisseld er wel eens een kleding stuk en dan moeten we in de vingers knijpen of dat weer terug komt.
(gaat haren knippen bij jou niet in overleg dan? Hier word er vaak aangegeven " ik ga naar de kapper "

vuurneon schreef:Als je ze wat mee wil geven en de moeder heel blij wil maken, dan kun je ook een el cheapo Disney zeeman pakket halen
Fred_Kroket schreef:vuurneon schreef:Gewoon weer de Disney printjes aandoen waar in de kinderen gekomen zijn als ze weer naar moeders gaan dusen als ze in Disney komen, gelijk laten omkleding naar trendy bootschoenen met Jort Kelder broek
Disney mooi apart leggen voor de terugreis.
Jaa je snapt me!! binnenkomen en BAM! Shinen met die handel! We zijn ook zo blij dat zijn haar weer wat langer is! zo'n geschoren koppie is echt zo 1990....
Thanx ladies... het is soms makkelijker dan ik dacht..

benangelique schreef:[
Vergeet niet wat voor signaal je hiermee naar de kinderen afgeeft.... namelijk 'dat van mama is niet goed genoeg'
benangelique schreef:Juist. Op dıe manier kan het. Maar niet bij binnenkomst uit de kleding en vlak voor vertrek terug naar moeder weer omkleden