Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheJokerr schreef:Beterschap met het zoontje en je slaap
Oeff dat klinkt niet veel goeds.. niet veel duidelijkheid meer in je relatie?
Ik ben klaarwakker... niet om kids, kwaaltjes of relaties maar gewoon... omdat ik niet kan slapen
en misschien ook wel een beetje vlinders..
BAStable schreef:Mag ik me hier ook melden? Ik heb momenteel nachtdienst 'koezitten' haha.
Beterschap met je zoontje!
Emmely: wat vervelend.. van zijn kant is het niet goed?
BAStable schreef:Hmm wat balen zeg! En evt relatietherapie of juist een weekendje met z'n tweeën op vakantie gaan?
Dankjewelis voor een project: iedere twee uur naar de koeien gaan. Dan kan ik beter een nacht doorhalen dan vaak slapen en opstaan
xxemmely schreef:BAStable schreef:Hmm wat balen zeg! En evt relatietherapie of juist een weekendje met z'n tweeën op vakantie gaan?
Dankjewelis voor een project: iedere twee uur naar de koeien gaan. Dan kan ik beter een nacht doorhalen dan vaak slapen en opstaan
In relatietherapie geloof ik niet echt zo. Als je echt voor elkaar wilt gaan en alles voor elkaar over hebt, moet je er samen aan uitkomen vind ik. Maar ik heb het sws niet op alle soort therapie en psychologie en dat soort dingen eigenlijk haha. Verder weekendje weg zit er niet in ivm met drukke baan van ons beide en niet zomaar vrij kunnen vragen. Hij werkt in ploegen en ik in de horeca, beide in het weekend dus. Ik heb net een brief voor hem geschreven, gewoon omdat het beter is elkaar voorlopig even niet te zien maar wil ook niet afwachten. En om het van me af te schrijven. Morgen ga ik de rest van mn spullen halen wanneer hij werken is en leg ik die brief op zn kussen.