Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:05

liedje89 schreef:
Ailill schreef:
Slim.

Werkelijk, ik denk haast dat een hulp in huis en een reguliere prutsmuts goedkoper zijn en je hebt gewoon de garantie dat ze hun werk ook doen, doen ze dat niet zijn ze veel makkelijker te vervangen etc. Lijkt mij dus juist dom voor de man als je het puur zo bekijkt :o? .

Eens, maar het zit in onze natuur. Kijk maar naar de evolutie, altijd zo geweest,

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:05

Cinderella schreef:
De meeste vrouwen die een paard hebben, of paardrijden, kunnen dit, omdat hun mannen dit bekostigen.
Aangezien de vrouwelijke bokkers hun paarden niet kwijt willen, roepen ze dan ook hard dat ze tegen vreemdgaan zijn.

Het is geen 1900 meer, vrouwen kunnen tegenwoordig ook financieel voor zichzelf zorgen ;)
Wat een ouderwetse ideeën zeg, jeetje.. Vrouwen zijn er wel voor meer als alleen het huishouden.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:06

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:06

Ladyson schreef:
Jeetje wat een reltopic :roll: Ik keur het niet goed van TS, maar zat vrouwen en mannen gedragen zich zo en die worden ook allemaal menselijk behandeld..

In mijn directe omgeving ken ik al 2 personen waarbij dit gaande was. Ik had overigens liever wel gehad dat zij mij er buiten hadden gelaten, want ik kan het niet waarderen.

eigenlijk is dit best interessant. Niet omdat ik hier van smul hoor. Maar omdat het tegenwoordig bijna normaal begint te worden. Dit moet gewoon bespreekbaar kunnen worden. Vind het persoonlijk vooral erg bijzonder om te lezen dat de man niet schuldig zou zijn omdat de vrouw er aan meewerkt. Koekoek....

geld dat trouwens ook voor de vrouw? bedenk ik zo? Want die mannen willen vaak wel....., nog gretiger dan menig vrouw :')

Niet voor niets dat die overspelige site's zoals 2nd love etc. toch meer mannelijke aanmeldingen hebben dan vrouwelijke.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:07

Naja, als je de "ik wil een paard maar mag niet van mijn partner"topics bekijkt....

Cinderella

Narita schreef:
Cinderella schreef:
De meeste vrouwen die een paard hebben, of paardrijden, kunnen dit, omdat hun mannen dit bekostigen.
Aangezien de vrouwelijke bokkers hun paarden niet kwijt willen, roepen ze dan ook hard dat ze tegen vreemdgaan zijn.

Het is geen 1900 meer, vrouwen kunnen tegenwoordig ook financieel voor zichzelf zorgen ;)
Wat een ouderwetse ideeën zeg, jeetje.. Vrouwen zijn er wel voor meer als alleen het huishouden.

Tjoh, vertel mij wat :').
Ik 'vertaalde' alleen de tekst van HC even.

Anomien

ruitje schreef:
http://m.nrc.nl/nieuws/2011/05/04/man-g ... dan-vrouw/

Voor wie cijfers wil.

Mensen met macht gaan vaker vreemd, paardenvrouwen hebben geen goede baan omdat ze meer bij hun paard zitten dan werken, daarom hebben ze geen macht en gaan ze niet vreemd :')

menig vriend voelt zich toch echt op de 2e plek gezet... :Y)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:08

ruitje schreef:

Voor wie cijfers wil.

Mensen met macht gaan vaker vreemd, paardenvrouwen hebben geen goede baan omdat ze meer bij hun paard zitten dan werken, daarom hebben ze geen macht en gaan ze niet vreemd :')

Heeft dit niet voornamelijk met (onterechte ) angst en onzerkheid te maken?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:08

Cinderella schreef:

... wut?
Laatst bijgewerkt door 050206051012 op 13-01-15 22:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:09

Knert schreef:
Geryon schreef:
Omdat ze eraan mee werkt ja. Als zij dat niet deed, ging hij niet vreemd. Of probeerde hij het met een ander, maar als die hetzelfde dacht kon hij daar ook niet mee vreemd gaan. enzv. Het probleem/de schuld ligt dus wel degelijk ook bij de ander. Want zonder die ander kan het probleem 'vreemdgaan' er niet eens zijn.

potato potato... als die MAN er niet was... was die vrouw misschien wel gelukkig getrouwd. Wat een gespeculeer naar mijn mening. 2 schuldigen, mits het verkrachting was.

Dat is juist wat ik zeg, 2 schuldigen.

girlyggirl

Wat ik niet snap is dat je echt gelooft dat er thuis geen sex meer is...... kom op nou..

JeaDH

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:10

Ailill schreef:
Knert schreef:

menig man wil aan de vrouw om zijn warme maaltijd voorgeschoteld te krijgen en wat schone gestreken kledij in de kast te hebben... wat maakt dat de man dan?

Slim.

Er was eens een succesvolle jonge beursmeneer in Barcelona die een advertentie plaatste voor een gecombineerd kokkin/huishoudster/sexwerkster.
De jongeman legde tijdens een interview keurig en prima onderbouwd uit dat hij geen kinderen wilde en de liefde niet wilde verwarren met levensbehoeftes.
Mbt sex kocht hij liever de melk dan eigendom van de koe te worden met de grote kans op melkschaarste.

Mijn hemel zeg wat een gekrakeel tot op de nationale televisie.
Dat ging er weer net zo snel af toen bleek dat het overgrote deel van de mannen het een veel betere, probleemloze en veel goedkopere invulling van hun behoeftes vonden.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:11

Quellian schreef:
Cinderella schreef:

... wut?

Waarom wordt er alleen mijn eerste deel gequote?
Nogmaals: Ik vertel hier wat Huertecilla ervan vindt.
Alsjeblieft, associeer mij niet zelf, met zulke denkwijzen, dat is heel frustrerend :n.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:11

girlyggirl schreef:
Wat ik niet snap is dat je echt gelooft dat er thuis geen sex meer is...... kom op nou..

dat komt wel voor hoor.. maar wel minder dan in die situatie wordt aangeven. Al heb ik zelf geen diepgaand onderzoek met bewijslast gedaan :r

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:12

Dat klopt..maar de ander is vrij dus vind ik de gebonden altijd fout. DIe had niet buiten de deur moeten kijken als hij gebonden was..hoe groot de verleiding ook is. Dan had hij heerlijk vrijgezellig moeten blijven....of als hij al iemand leuk zou vinden er niets mee moeten doen. Hij wilde trouwen. Dat de andere kant vrijgezel de kans krijgt de man te pakken is omdat hij de verleidingen niet kan weerstand...tja...blijf volhouden hij koos te trouwen...dus vind degene die de fout maakt.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:12

girlyggirl schreef:

nahhh, ga daar maar niet te prat op in.
Sex wordt soms ook ingezet als machtsmiddel.

Zolang mannen in reclames nog worden afgeschilderd als dommige lobbessen die alles over hebben voor hun vriendin ipv zelfstandig denkende wezens ben ik bang dat we een mancipatie op gang helpen. :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:13

'Dat machtiger mensen meer vreemdgaan, komt vooral doordat ze zich zelfverzekerder voelen over hun eigen aantrekkelijkheid, charme en verleidingskracht, bleek uit aanvullende analyses. En, in iets mindere mate, doordat het zware werk deze managers van hun partners vervreemdde.'

Het is wel een grappige conclusie, mensen met veel zelfvertrouwen gaan eerder vreemd. Dus zorgen dat je vriend niet te sexy of slim is :+

Ailill schreef:
ruitje schreef:

Voor wie cijfers wil.

Heeft dit niet voornamelijk met (onterechte ) angst en onzerkheid te maken?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:14

minikatje schreef:
Ts, Ik ben voor open en eerlijkheid in een relatie.
Maar er zitten veel grijze tinten tussen zwart en wit.

Als dit zijn getrouwde relatie "gezond"houdt en jij hangt er verder geen eisen aan dan zou dit kunnen werken.
Maar waarom kies jij voor deze man? Omdat het duidelijk en overzichtelijk is? Omdat je zelf geen serieuze relatie wilt?
Persoonlijk zou ik dan graag willen dat de andere vrouw van mij af wist en dat het een soort "open relatie" zou worden.
Wat hebben zij zelf gedaan om het sexleven op te krikken?

Ik ken meerdere relaties waarbij 1 van de partners geen zin meer heeft en de ander een minnaar/minnares op na laat houden.
Voorstander ben ik nooit geweest van dit soort constructies omdat voor mij alles in 1 relatie hoort, maar sommige kunnen daar mee omgaan.

Heb een tijdje op een afdeling gewerkt waar ik de enige vrouw was en veruit de jongste.
Sommige huwelijken waren niet mis en dat lag niet alleen aan manlief :n

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:15

ruitje schreef:

Voor wie cijfers wil.

onzin onderzoek.

Btw ik , paardenvrouw werk fultime en verdien goed. Ik heb geen vent nodig voor mijn onderhoud. Mijn vent vult me aan en ik hem. Voor mij de enige manier waarop een relatie werkt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:15

Cinderella schreef:
Waarom wordt er alleen mijn eerste deel gequote?
Nogmaals: Ik vertel hier wat Huertecilla ervan vindt.
Alsjeblieft, associeer mij niet zelf, met zulke denkwijzen, dat is heel frustrerend :n.

Sorry, ik zag je quote in een andere reactie. HC staat bij mij geblokkeerd, dus ik zie zijn reacties niet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:16

ruitje schreef:
'Dat machtiger mensen meer vreemdgaan, komt vooral doordat ze zich zelfverzekerder voelen over hun eigen aantrekkelijkheid, charme en verleidingskracht, bleek uit aanvullende analyses. En, in iets mindere mate, doordat het zware werk deze managers van hun partners vervreemdde.'

Het is wel een grappige conclusie, mensen met veel zelfvertrouwen gaan eerder vreemd. Dus zorgen dat je vriend niet te sexy of slim is :+

Dat bedoel ik, alleen benoemde ik de andere kant: minder zelfverzekerd/aantrekkelijk voelen, hierdoor eventueel minder charme en verleidingskracht = minder snel de gok durven/willen wagen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:17

Willl65 schreef:
ruitje schreef:

Voor wie cijfers wil.

onzin onderzoek.

Btw ik , paardenvrouw werk fultime en verdien goed. Ik heb geen vent nodig voor mijn onderhoud. Mijn vent vult me aan en ik hem. Voor mij de enige manier waarop een relatie werkt.

bijzonder dat je je verdedigd, geloof dat niemand je daar van beschuldigde :D . Kan mij ook niet voorstellen dat dit op grote schaal voorkomt.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:17

Sgr1972 schreef:
En 30 pagina's met mensen die me vertellen hoe slecht het is van ons zit ik ook niet op te wachten.

Nou TS, je hebt ook niet zo lang hoeven wachten, dat scheelt weer. :Y)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:18

Knert schreef:
bijzonder dat je je verdedigd, geloof dat niemand je daar van beschuldigde :D . Kan mij ook niet voorstellen dat dit op grote schaal voorkomt.

Ik ken meerdere mannen EN vrouwen die naast hun huwelijk/ relatie nog een 2e persoon zien.