Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 16:23

Barbabientje schreef:
Oh ik dacht dat jullie minder lang bij elkaar waren :+ Sorry foutje ;)
Ja dat je al op jezelf woonde wist ik.. Maar denk dat ik je even met iemand anders heb verward :j
Niet dat ik iets mag zeggen, woonde met mn ex na 1,5 week samen _O-

Geeft niks hoor. Sowieso is het nu mijn huis. Bij mijn ex stond ik na 6 jaar mooi op straat, omdat we het samen gekocht hadden en ik op één salaris de hypotheek niet kon dragen. Hij woont er dus nog.

Ik ga nu 150 meter verderop wonen :D

Anoniem

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:43

J. woont 10 minuten fietsen verderop. Lekker schipperen :')

Wij gaan naar Londen! Woopwoop! In februari of maart. Lekker dansen in Fabric!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 01:51

Ik ben toch wel even benieuwd hoe het hier is :)

Het heerschap waarmee ik dit topic binnenkwam bleek het toch niet helemaal te zijn helaas. Gelukkig viel ik binnen een maand alweer met mijn neus in de boter, ditmaal een verboden liefde waarbij alles atiekem moet (wees gerust, geen affaires ofzo hoor ;) ). En oh wat is dat lastig. Hij is zo lief. En zo leuk. En vier jaar jonger. Gek als een deur. Mooie lange krullen. En een voorliefde voor mij optillen, helaas :\

Is dit het dan wel? Geen idee. Maar ik ben verliefd, oh man. Vreselijk. Maar goed, we zien wel waar het schip strandt. Het liefst op een zonnig eilandje met cocktails met parapluutjes :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 12:37

:D :D :D Ooooh jij boefje! Ik wil wel een PB waarom het zo verboden is!

Hier is het nog leuk en fijn, wonen inmiddels samen en we zijn mijn appartement huur-klaar aan het maken. Straks baby's maken. :D

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 12:58

Suus ik eis ook een pb'tje (en ik zal m'n mond houden, beloofd)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:02

Hier gaat het ook goed! Wonen lekker samen en genieten daar intens van!
Ik wil ook babies maken, vriendlief nog even niet.. Dus als compromis nu maar vissen :')

Oei ik wil ook pb O:)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:12

Oh het is niet PB-geheim hoor :D Het was vooral een verhaal dat te lang was om op mijn mobiel te typen op dat tijdstip :z

Nou dan maar het hele verhaal. Once upon a time, was er een jongen T, die mij aan de kant zette omdat het gevoel weg was... ofzoiets. Ik helemaal kapot natuurlijk, het was zo fijn en ik dacht dat ik oud met hem ging worden. Niet dus.
Ik weet niet of ik dat had verteld hier maar ik ben momenteel dus verenigingsbestuur bij een jongerenvereniging-met-vooral-studenten hier in Delft. En mijn bestuursgenootjes waren oh zo lief toen het uit was. Heel fijn :) . Nu moet ik even iets vertellen ter info over bestuur zijn: je bent één groep waarmee je lief en leed deelt maar (logischerwijs) heb je natuurlijk altijd mensen met wie je vaker optrekt dan anderen. Bij mij is dat de voorzitter Y en één van de penningmeesters J.
Een week later was er een feestje bij mij thuis, georganiseerd door mijn huisgenootje. Ik had niet zoveel zin om erbij te gaan zitten en het was ook niet mijn ding, dus ik ging gewoon op mijn eigen kamer een film kijken. Er waren best veel van mijn bestuursgenoten bij, en die werden allemaal best dronken en het stonk naar mede :=
Op een gegeven moment kwam J bij mij langs om te vragen of alles okee was. We hebben wat zitten kletsen over T en ik heb er een fles whisky bij gepakt. Die was halfvol ofzo, en we hebben hem leeg gemaakt. Hij ging pas weg toen alle andere mensen bij mijn huisgenootje al weg waren :o Was erg leuk en hij was erg lief en begripvol.
Nu was J dus al iemand met wie ik best veel optrok maar ik merkte toch dat ik hem niet zo goed kende. Ik was vooral degene die hem altijd achter zijn broek aan zat als het niet lekker ging met zijn functietaken enzo :D Maar hij begon ook steeds meer van zichzelf te laten zien, wanneer hij zich niet goed voelde, wanneer hij erdoorheen zat (hij heeft een burnout gehad ooit). En dan kon ik hem mee naar mijn huis slepen voor een whiskysessie en liep hij op zijn vroegst om 5u 's morgens naar buiten :D
Nou ja, je voelt hem vást niet aankomen :z maar op een zekere vrijdagavond in december hadden we twee van die grote flessen speciaalbier soldaat gemaakt omdat ik net heel erg ziek was geweest (waarbij J nog soep is komen brengen en me geforceerd had om in bed te blijven) en ik was zo blij dat ik weer fatsoenlijk kon praten. We zijn toen nog disneyfilms gaan kijken (op mijn bed) en ineens was daar het moment dat ik lekker tegen hem aan lag en we voor het eerst hebben gezoed. :o Ik heb hem toen gelijk maar gevraagd of hij wilde blijven slapen en dat was wel okee :D Was echt heerlijk, hij is zo lekker knuffelig om tegenaan te liggen...

Als ik het zo teruglees is het echt nog clichématiger dan ik dacht. :j

Het gekke is dus wel dat ik hem al ruim twee jaar kende hiervoor. De oudste herinnering die ik heb aan hem is dat we samen bediening liepen bij een kerstdiner en dat ik vond dat ie talent had. Hij heeft mij in twee verschillende relaties gezien. Voor we bestuur werden was hij al een paar keer bij ons blijven slapen (dan was mijn huisgenoot er niet en pakte hij haar bed) en we hebben samen een heel groot project opgepakt vanuit het bestuur, wat erg zuur en heftig was maar wat we toch maar mooi samen hebben geflikt. Oja en ik heb hem ergens vorig jaar nog na een feestje toegedekt op een bank in de soos omdat hij niet meer in staat was om naar huis te fietsen :=

Het is dus een beetje vreemd allemaal maar wel leuk. *\%/*

Edit: nu vergeet ik helemaal te vertellen waarom het geheim is allemaal! Nou we zijn dus verenigingsbestuur. Als twee mensen een relatie hebben in het bestuur is dat eigenlijk gewoon poedersuiker omdat je verhouding ervan ten opzichte van anderen gewoon verandert. Als je het een keer met elkaar eens bent denken mensen dat je een blok vormt, als je fel tegenstander bent van elkaar denken mensen dat je ruzie hebt en raken ze geïrriteerd omdat dat invloed heeft op het bestuur (terwijl je het eigenlijk gewoon eens of oneens bent :P ) Je wil het dus eigenlijk gewoon buiten de vereniging houden en dat lukt redelijk. Maar heel leuk is dat niet. Ik mag hem niet om zijn nek vliegen als ik blij ben om hem te zien, als hij me gedag wil kussen moet ie dat stiekem doen als ik net even met de kluis bezig ben ofzo. Intussen weet ons bestuur het wel en vinden ze het niet zo heel erg, maar het is wel duidelijk dat het eigenlijk gewoon niet iets is voor binnen de vereniging. Dat is best wel vervelend... Maar goed. Over een halfjaar zijn we klaar :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 02:25

Oh wat een gedoe. Studentenverenigingen zijn volgens mij écht niet mijn ding. Maar nu heb je een soort 'office-romance' en dat is wel ultiem sexy. :D

Ugh [naam] wil nog geen hond, hij wil eerst kinderen. Maar ik heb een hondje gezien dat ik wil hebben dus heb getagd in 4 filmpjes die 'boyfriend surprises girlfriend with puppy' heten. IK WIL MIJN ZIN.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:43

Maar lieveli, dat moet je wel samen doen he :P
Niet nu al ruzie krijgen! Das vet poedersuiker. En baby's maken zou ik al helemaal afraden maar ik ben vaker de enige met die mening :o

Office romance is best wel een goeie term ja := Ik moet wel zeggen dat ik vooral degene ben die er zo moeilijk over doet. Het is echt heel erg maar met een paar glazen alcohol op is het allemaal een stuk minder lastig :o Vandaar dat ik denk dat veel mensen echt wel een vermoeden hebben. Al zullen die eerder neigen naar "die twee doen friends with benefits" ofzo. En dat is niet zo interessant, een echte relatie is toch wat anders.

Zaterdag zijn we drie maandjes *\o/*

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:36

Doen ze bij jouw vereniging daar zo moeilijk over Suus? Dat had ik nou niet gedacht. Bij Unitas was het bestuursjaars gerucht vanwege alle koppeltjes die daar uit komen. Ook tijdens het jaar al.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 01:59

Nou, dat is het dus: ik weet het niet. En ik wil liefst gewoon het risico niet lopen dat we niet meer serieus genomen worden als bestuur :) Liever dat blijkt dat het allemaal wel meevalt dan dat je spanningen in de vereniging krijgt omdat er mensen zijn die het allemaal k*t vinden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 02:59

Ik ga morgen even je PB herlezen, vandaag geen tijd gehad. Foto's woopwoop!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:51

Waar ik echt gelukkig van wordt is dat mn vriend elke morgen als ik in bed kan blijven liggen en flesje drink ontbijt komt brengen als hij naar zijn werk gaat <3

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:09

Sorry ik heb niet het hele topic door gelezen alleen de OP gelezen, vind het wel heel grappig, ik word zelf over 3 maand 26 en heb het zelfde..
Ik ken mijn vriend volgende maand alweer 4 jaar.. We hebben nogal een relatie met veel ups en downs.
Was altijd een beetje situatie het is niet aan maar het is ook niet NIET aan (als je het nog snapt), friends with benefits enz om elkaar heen draaien.. Uiteindelijk kwamen we er achter ja dit gaat niet werken, op een hele goede manier dus uit elkaar gegaan.
2,5 maand later had ik heftig ruzie met mijn vader , ik heb niet zo veel handige mannen in mijn leven en was net verhuisd en had een hoop klusjes die dus bleven liggen.
Uiteindelijk m'n ex dus gemaild met knikkende knieën of hij ajb wou helpen en dat ik hem wel wou betalen maar dat dat altijd nog goedkoper is dan een klusjesman ofzo..
Vervolgens 2,5 uur aan de telefoon gezeten, hij miste me vreselijk en wist niet wat ie met zichzelf aan moest want zo had ie zich nog nooit gevoeld :+
Paar dagen later hebben we afgesproken en besloten verder te gaan met elkaar, maar op 1 voorwaarde (van mijn kant) dat we het dan wel "echt" zouden gaan proberen samen, als in je fb status updaten enz :')
Dat durfde hij wel aan, en sindsdien ben ik weer helemaal hoteldebotel, ik denk continu bij mezelf hoe kan dat na 4 jaar dat je opnieuw zo gek word op iemand.
Nu zijn we al wel weer even samen maar vooral die eerste weken had ik inderdaad ook bij elk berichtje of als ie hier dan kwam helemaal blij en kriebels enzz.
Ja bizar, had nooit verwacht dat die gevoelens weer terug zouden komen :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:14

Wat een superleuk nieuws magrathea, een stiekeme romance, hoe dolletjes :):)!

Ik zie dat ik wat heb gemist ook, baby's maken lieveli? Das een beste omslag :')! Ik zou er ook nog even mee wachten, maar dat komt ook omdat mijn voormalig compagnon het nodig vond om binnen 3 maanden na het openen van onze zaak, zwanger te raken van haar vriendje van ook 3 maanden :+.... dus ik ben niet geheel onbevooroordeeld.
Beginnen met een puppy lijkt me verstandiger (hoewel dat me evengoed ook niet verstandig lijkt).

Hier is het nog steeds saai, ik had afgelopen weekend even vlinders en hoop op een wat meer langdurige vlinderstorm, maar ik werd ruw uit de droom geholpen door meneer die na het weekend kwam melden dat ie toch eigenlijk wel gewoon een vriendin had. Heel anders dan wat ie voor het weekend verkondigde.... Dus ik heb dit weekend heel even weer kunnen proeven van hoe dat ook alweer was, flieft zijn <3. Nu nog een slachtoffer tegenkomen om dat langere tijd mee te kunnen ervaren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 15:07

Het is pas sinds een paar maanden hoor, dat we er concreet over nadenken. 12 april gaat mijn anticonceptie eruit, dan even een paar maanden oefenen en dan serieus proberen. Maar op onze 2e date wist ik al dat ik kinderen met hem wil. En ik ben 29 he, ik voel die bioklok tikken...

Een kind en dan een hond, in die volgorde, omdat hij de hond niet weg wil doen als blijkt dat het een kindonvriendelijk dier is. En dat snap ik wel.

En wtf, een vriendin. Heb je hem niet ter plekke gecastreerd?