Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gashmiron schreef:We zijn wel aan het zoeken naar een beetje een klushuis.
Mijn vriend zijn halve familie zit in de bouw dus voor alles hebben we ongeveer wel iemand,
maargoed, de spullen moeten wel betaald worden en je wilt het ook nog een beetje leuk inrichten.
Nog geen garanties, maar toch. Het scheelt een hoop zulke mensen in je directe omgeving.
'dullige' vraag
Maar jullie hebben het vrijwel allemaal moeten uitzoeken
met name omdat vriendlief veel overhemden draagt. Nu heb ik Philips PerfectCare Azur GC4914/20 gezien.. maar ik heb werkelijk géén idee.
Nachtlampje schreef:Onze verwachte opleverdatum is geprikt! 22 mei![]()
En over twee weken kijkmiddag
Nachtlampje schreef:Nachtlampje schreef:Onze verwachte opleverdatum is geprikt! 22 mei![]()
En over twee weken kijkmiddag
Wij hebben net gekeken bij de praxis voor laminaat en ondervloer. Kwamen we erachter dat alleen de duurdere laminaat geschikt zijn voor vloerverwarming, wat wij in ons appartement hebben als hoofdverwarming.
Nieuwe vloer zou bij praxis dus 600-700 kosten, en dan nog de ondervloer á 250 euro.
Alleen.. Na bezoek even gekeken naar GAMMA. En daar is zowel het goedkopere laminaat als de goedkopere ondervloer geschikt voor vloerverwarming.
Ligt het aan mij of is het een beetje raar dat Gamma vééél goedkoper is als Praxis met z'n laminaat dan?
pluche_pluus schreef:Meraki, zal morgem ff kijken welke ik thuis heb. Met stomen & sproeien Enzostrijk water bij de action halen, ruikt zo lekker
haha _janneke_ schreef:wij zijn gisteren wezen kijken bij een huisje
stiekem zijn we best verliefd op het huis
dinsdag naar de bank om te kijken of we het echt rond kunnen krijgen
en dan een bod uit brengen
spannend spannend spannend
Gashmiron schreef:Heel vervelend, we proberen een 2e bezichtiging te plannen maar de makelaar reageert niet.
Morgen gaat mijn vriend dus nog maar even een keer te bellen, maar dit kunnen ze toch niet maken zou je denken?
Je wilt toch van het huis af?
Napie schreef:Ik woon sinds vandaag officieel samen. Het huis is me al bekend natuurlijk maar nog een beetje onwerkelijk dat ik per nu niet meer hoef terug te rijden naar het noorden aan het einde van het
weekend. Pony's staan op hun nieuwe wei en dat gaat ook prima. Beetje jammer dat het zo slecht weer is. Aankomende woensdag start ik op mijn nieuwe baan. Reuzespannend
Dat denk ik ook, dat het zo onwerkelijk is
zondagavond niet meer terug in de auto.. dat zat ik ook wel hebben straks.
Ik ben blij dat we zijn gegaan, ondanks het snert weer
Bij één huis zijn we bij aankomst de auto niet eens uitgegaan, bij de tweede kwamen we tot de conclusie dat alle elektra vervangen moest worden en de makelaar redelijk verkeerde informatie had verstrekt wbt de 2e verdieping.
Het derde huisje vond ik ontzettend leuk, maar hij weer niet
mijn vriend en ik zijn op zoek naar een huis!
ik vind huurwoningen sowieso erg duur, helemaal in de vrije sector.. dat gaat nergens over
Misschien dat je via via wat kan vinden (:
zijn ze al aan het bouwen?
als dit het echt wordt, geen tegenslagen qua financiering etc.. dan ben ik zó blij
vloer en gordijnen mogen wij voor een hele schappelijke prijs ook kiezen dus helemaal top. ik wil tekenen!!
Heb er super veel zin in. 
Dus wij wachten nog maar even. M'n ouders zouden ons eventueel wel geld willen lenen als eigen geld, maar toch. Als ik ga kopen wil ik toch ook wel echt goed zitten voor een aantal jaar 
Eulogy schreef:Ohh gaan jullie eerst trouwen?! Spannend! Wanneer?
Ik keek gister even voor de grap naar hypotheken en wat wij zouden kunnen lenen (al wil ik voorlopig nog niet kopen, maar toch ook weer niet te lang wachten). Dat viel ehh... tegenDus wij wachten nog maar even. M'n ouders zouden ons eventueel wel geld willen lenen als eigen geld, maar toch. Als ik ga kopen wil ik toch ook wel echt goed zitten voor een aantal jaar
Of eventueel een appartement kopen in het centrum en dan op den duur een groter huis kopen en het appartement verhuren. Dan maak je er volgens mij nog winst op ook.
+ dat het huis op één loon staat en als ik dit jaar ga werken, mijn loon dus allemaal een extra is.