Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:22

ik ging vroeger elke zaterdag stappen met een maat van mij, toen ik verkering kreeg werd dat dus wat minder. Toen de verkering uitwas ging ik weer braaf elk weekend mee, maar mijn ex kwam daar ook heel veel en die probeerde mij jaloers te maken door met een andere jongen te gaan dansen.

Maaarr mijn maat ging vaak naar een zuipkeet waar hij weer veel vrouwen van kende, de 1 nog knapper dan de ander :oo mijn maat had in de gaten dat mijn ex mij jaloers probeerde te maken (ik heb dat zelf nooit zo door) dus die stuurde 2 mooie dames naar mij toe zodat die met mij konden gaan dansen, ik werd helaas half aangerand O:) en mijn ex werd dus jaloers op mij _O- .

Maar toen werd de jongen waar mijn ex mee was dus ook jaloers op mij en begon die me de hele avond lastig te vallen, hij wou ineens vrienden worden.

Geen date fail maar een ex fail en ik hoop dat jullie het verhaal nog snappen?
Ondertussen zal ik eens verder denken of mij nog wat te binnen schiet

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 23:24

Moderatoropmerking:
Dames, een verzoek om er rekening mee te houden dat LZP toch een 'informatief' forum is, waarbij posts dus iets toe dienen te voegen. Graag dus niet offtopic gaan, anders wordt dit topic naar de HK verplaatst. :)

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:45

ik heb er ook een niet echt date fail wel erg!

ik had net verkering en ging voor het eerst naar zijn huis om ook kennis te maken met zijn ouders. toen ik daar aankwam was alleen mijn vriend (inmiddels ex vriend) thuis.

lekker samen op de bank geploft en even later lagen we uitgebreid te zoenen op de bank, ik lag zowat boven op hem. komen die ouders achterom gelopen en staan ons daar even te bekijken en wij maar niks door hebben totdat we even een adempauze hadden <<) ... ik schrok me kapot vloog bijna een halve meter de lucht in van hem af.

ja en toen moest ik me nog voorstellen met een knalrode kop :oo Oooo wat voelde ik mij banketstaaf.

Sunneva

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:48

Oh wat erg!
Ja niet kloppen van ouders of andere familieleden blijft een verschrikkelijk iets. Of wel kloppen maar onmiddellijk binnenkomen. Waarom klop je dan überhaupt? :')
Ik ben een érg onervaren persoon op liefdesgebied, maar zelfs ik heb al een keer het niet kloppen (of nouja in dit geval het kloppen en meteen binnenkomen) fenomeen meegemaakt...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:52

Oh ja niet kloppen of kloppen en dan binnenstormen, vet ongemakkelijk altijd :') Mijn zusje was daar heel goed in...

of dat je schoonvader de dag erna tegen je vriend zegt (inmiddels allaaaang ex): Hou je dat meisje wel een beetje heel :oo

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:15

Hehe de moeder van een vriend van me deed dat ook altijd. Kloppen en al kloppend binnen komen. Heeft ze afgeleerd toen meneer en vriendin in volop bezig waren en ook lekker door deden ook.
Sindsdien klopt ze en wacht ze tot ze binnen mag komen :')

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:23

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 02:23

Whahahaha ja zo kun je het ook afleren.. :+

Zelf gelukkig nog niet echt date fails gehad.
Alleen bij mijn laatste date, zegt hij zal ik jou ook maar eens wat aandacht geven en steekt zo zijn tong tot achter in mijn keel en gaat daar als een stijve staafmixer tekeer en kwijlt me ook nog eens onder. :') :?
Daarna wilde hij direct heel wat stappen verder terwijl ik aangaf het gaat te snel, meneer negeerde dat tot 3x toe. Ja dan is het :wave:

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:45

Mijn god xD wat een heldentopic!!

Uhm, niet echt een date fail, maar zie ook exen fails langskomen.
toen ik 15 was had ik een vriendje, enorme schat, onschuldig en zo groen als gras. Nooit gezoend oid.
Nou ja goed, na 7 maand uitgemaakt omdat zijn ouders vonden dat ik een slechte invloed op hem had, en mij graag wilden bekeren tot hun geloof.

Paar jaar later was meneer verloofd, maar kwam werken waar is destijds ook werkte. Heel awkward want er was duidelijk nog aantrekkingskracht.
Een keer afgesproken om gewoon wat bij te kletsen (had hem 6 jaar niet gesproken) maar dat liep nogal uit de hand. Daarna zei die geen woord meer tegen me, en ik een schuldgevoel van hier tot tokio.
Hij getrouwd, hele bedrijf uitgenodigd (mn nicht werkte daar ook) behalve ik.. heel onopvallend.

Jaar of 2 geleden loopt zn huwelijk op de klippen en mijn relatie net stuk dus zochten we elkaar wat meer op. Ik kwam weer samen met mn ex, waarna er nog wel wat dubieuze appjes volgden maar nu meneer zelf weer een vriendin heeft.. radiostilte.
Wat best jammer is, gezien ik best gewoon vrienden had willen blijven..

Hoe dan ook. Dat onschuldige heb ik kennelijk idd verpest 11 jaar geleden :') _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:59

L_Ruiterhuis schreef:
Whahahaha ja zo kun je het ook afleren.. :+

Zelf gelukkig nog niet echt date fails gehad.
Alleen bij mijn laatste date, zegt hij zal ik jou ook maar eens wat aandacht geven en steekt zo zijn tong tot achter in mijn keel en gaat daar als een stijve staafmixer tekeer en kwijlt me ook nog eens onder. :') :?
Daarna wilde hij direct heel wat stappen verder terwijl ik aangaf het gaat te snel, meneer negeerde dat tot 3x toe. Ja dan is het :wave:

Hahaha. Hij had zijn "aandacht" dus wel wat meer mogen doseren. :(:)

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 21:35

Ik had er gister avond 1, het was misschien niet echt een date maar ik was niet gecharmeerd.

We hadden afgesproken dat ik naar zijn boogschietvereniging zou komen, hij wou graag dat ik een keer langs kwam. Ik kom daaraan en stel mij keurig voor aan zijn vrienden en knoop een praatje aan.

Vervolgens gaat meneer in gesprek met een vriend over computers (ik heb hier geen verstand van) en vervolgens diep in gesprek geweest zonder dat er maar 1 speld tussen te krijgen is. Zijn andere vrienden deden hetzelfde en hier was ook geen speld tussen te krijgen.

Ik was niet heel blij en was ook binnen 1,5 uur weer weg. Ik vond het echt niet kunnen.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 05:15

Nou anderhalf uur heb je dan nog aardig lang volgehouden.. Was 'm na een half uurtje al gesmeerd :evaw: Zenuwen van zijn kant misschien?

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:13

ja maar dan moet ie daar heel snel over heen komen want ik apprecieer dit niet.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 13:10

Hahaha mijn vriend ooit, ik kwam thuis na het werk, stond geen eten op tafel. Dus ik vraag: heb je niet gekookt? Zegt ie: nee.
Dus ik: oh en nu dan?
Hij: Trek maar mooie kleren aan, gaan we uit eten!
Dus ik helemaal blij, mooie kleren aan en samen de deur uit..
Loopt die ei naar de snackbar :').. Was een grapje, zijn daarna heerlijk uit eten geweest!

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 15:39

M'n broer heeft al een tijdje en vriendin. Die heeft weer een broer en daar proberen ze mij een beetje aan te koppelen terwijl ik echt niet geïnteresseerd ben. Maar goed, ik zou met mijn broer, zijn vriendin en haar broer gaan karten en lasergamen. 5 minuten voor vertrek zeiden mijn broer en zijn vriendin spontaan af. En ipv romantisch samen te gaan heb ik m'n kleine broertje meegenomen _O- Dacht dat het zo wel duidelijk was maar hij wil dit weekend weer :')

Rampshellie schreef:
Hahaha mijn vriend ooit, ik kwam thuis na het werk, stond geen eten op tafel. Dus ik vraag: heb je niet gekookt? Zegt ie: nee.
Loopt die ei naar de snackbar :').. Was een grapje, zijn daarna heerlijk uit eten geweest!

Hij heeft wel een goed gevoel voor humor :')

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 16:03

Rampshellie schreef:

Haha!

Zoiets heb ik via via ook wel eens gehoord. Dat meisje werd meegenomen naar het restaurant met de 'Gouden Bogen' en moest zich daarom ook netjes aankleden.. :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 16:07

Deze bedoel je? Stond gisteren op Bokt...

Citaat:
Naar de McDonalds :') We wilden lekker uiteten gaan samen, dus had mijn vriend een heel goed spare ribs restaurant in Den Haag uitgezocht. Maar eenmaal daar aangekomen... bestond het restaurant niet meer! Het was al te laat om nog naar een ander restaurant te gaan, dus toen zijn we maar naar de mac gegaan. Chique dineren bij "Restaurant de Gouden Bogen" :+ Het maakte ook niet uit, we vermaken ons overal wel samen :D

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 16:30

Ja die bedoel ik.. Maar was al heel lang geleden..

En het verhaal was: 'Schat ga je omkleden, we gaan luxe dineren bij het restaurant met de gouden bogen'

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 16:34

Ah man ik snap dat "gouden bogen" ding nu pas nu Berdien85 het zo verwoord :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 18:00

Gulden driepoot wordt ie ook wel eens genoemd :D

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 18:31

[quote="mariekerocky"]M'n broer heeft al een tijdje en vriendin. Die heeft weer een broer en daar proberen ze mij een beetje aan te koppelen terwijl ik echt niet geïnteresseerd ben. Maar goed, ik zou met mijn broer, zijn vriendin en haar broer gaan karten en lasergamen. 5 minuten voor vertrek zeiden mijn broer en zijn vriendin spontaan af. En ipv romantisch samen te gaan heb ik m'n kleine broertje meegenomen _O- Dacht dat het zo wel duidelijk was maar hij wil dit weekend weer :')

Mannen snappen subtiele hints niet..... :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 18:34

mariekerocky schreef:
M'n broer heeft al een tijdje en vriendin. Die heeft weer een broer en daar proberen ze mij een beetje aan te koppelen terwijl ik echt niet geïnteresseerd ben. Maar goed, ik zou met mijn broer, zijn vriendin en haar broer gaan karten en lasergamen. 5 minuten voor vertrek zeiden mijn broer en zijn vriendin spontaan af. En ipv romantisch samen te gaan heb ik m'n kleine broertje meegenomen _O- Dacht dat het zo wel duidelijk was maar hij wil dit weekend weer :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 18:53

omdat vrouwen vaak onduidelijk zijn :Y) :Y) :=

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 18:58

Jindai schreef:
mariekerocky schreef:

We hebben ook al die tijd amper gepraat, het enige zo'n beetje was: ik kan je scooter wel voor je maken en waar willen jullie eten.. :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:15

BarryPlopper schreef:
omdat vrouwen vaak onduidelijk zijn :Y) :Y) :=

omdat mannen het niet wíllen weten ~~}>