Ik heb Varekaj haar tip op gevolgt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Kinke schreef:bijzonder hoe iemand panisch kan zijn voor het woord 'mijn'….en dat dit voor die persoon dan ook betekent dat je iemands bezit bent.
Je kan dit ook zien als respect voor vrijheid van keuze, beslissing.
Het is maar wat je perceptie, je referentiekader is.
Wanneer iemand van je weggaat als de deur open staat, dan was die persoon niet vrijwillig bij jou.
minikatje schreef:Opzich snijd hij voor mij wel een boeiend onderwerp aan. Hoeveel mensen blijven uit angst bij elkaar, hoeveel mensen worden gebruikt door hun partner.
Ik vind monogamie een prachtig gegeven, maar de scheefheid die er soms uit voortkomt is niet altijd even fraai.
Liefde is er in zoveel vormen, zoek uit wat voor je werkt en wees daar blij mee.
Santos_05 schreef:haha, plassex, tijds de rode periode, nu de speeltjes
phormicola schreef:Ayasha schreef:Ik vraag me af hoe "gewenst" een zwangere vrouw nog is bij die mannen...
Dat wil jij niet weten, sta afentoe met m'n oren te klapperenLaat ik het er op houden dat ik nog net zoveel aandacht en oneerbiedige voorstellen krijg als voorheen
joyce2 schreef:Om het maar weer over piemels te hebben: mijn vriend en ik scheren elkaar wel eens onder de douche, meer mensen die dat doen? Onze vrienden vielen zowat van hun stoel toen ze het hoorden, die durven dat dus niet bij elkaar te doen. Bang dat ze elkaar per ongeluk snijden...
Ayasha schreef:haha nu voel ik me slecht. Behalve een getrouwde bijna-40'er die nog steeds enthousiast sms'jes stuurt en die, voor dat ik hem wees op het feit dat ie getrouwd was en ik er niet mee op gezet was dat ie me zo sms'te, nogal met oneerbiedige voorstellen kwam, krijg ik dergelijke dingen nooit.![]()
De buurjongen doet wel nog steeds verdekte oneerbiedige voorstellen, zelfs als mijn man er bij zit.Maar verder... Ik ben niet boeiend genoeg denk ik.
(of ik kijk te boos. Da-kan-ook-nog.
Ze durven misschien niet.
Doubtless schreef:joyce2 schreef:Om het maar weer over piemels te hebben: mijn vriend en ik scheren elkaar wel eens onder de douche, meer mensen die dat doen? Onze vrienden vielen zowat van hun stoel toen ze het hoorden, die durven dat dus niet bij elkaar te doen. Bang dat ze elkaar per ongeluk snijden...
Ik vraag me vooral af waarom?