MMares schreef:Ja dat denk ik ook, zeker als ik kijk hoe vlot het nu al loopt en hoeveel er gepraat wordt over alles.
Maar ik snap wel dat men eerst elkaar zo al een beetje wil leren kennen vooraleer echt naar een meeting te gaan.
Psychologie, wat leuk. Dat interesseerde me altijd enorm, maar ik ben niet gemaakt om x-u per dag les te volgen, dan verloor ik mijn concentratie. Ik studeer beter op mezelf. Wel jammer want had er graag meer over geleerd/geweten. Vandaar dat 'mij meer verdiepen in psychologie' één van mijn doelen is.
Hebben jullie tips over welke boeken (eventueel zelfstudieboeken) aan te raden zijn om meer te leren over psychologie?
Echt leuk dat je dat als doel hebt
Wat vind je precies interessant? De klinische kant (wat er allemaal mis kan gaan in je hoofd), de sociale kant (hoe beïnvloeden mensen elkaar), kind- en jeugdpsychologie (spreekt voor zich) of de cognitieve hoek (hoe ervaren 'gezonde' mensen de wereld)? Ik heb bij ieder onderwerp wel een interessant boek, maar dan moet ik die even uit de doos halen. Wat je sowieso kunt doen zijn filmpjes op youtube kijken. Dat vind ik echt een uitkomst, zeker als het gaat om het beter begrijpen van bepaalde stoornissen. Als je je dat ook leuk lijkt zal ik straks een paar links zoeken.