heidy_wilco schreef:Voor de lekkere mannen
En om M_D_H te steunen...
Bedankt
Heb trouwens nog geen lekkere man hier gezien...
Ik weet wel dat Australië voor staat... en dat dit betekend dat wij thank god nog niet door zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zwerte schreef:Ik dacht dat dit topic juist ervoor was om niet over voetbal te praten? Plaatje van een paar paginas terug is erg kloppend, het is alsof de voetballen door je scherm tegen je aan worden geschopt!
Ik ga me maar eens opsluiten in mn huis en internet en tv afsluiten, dan kan ik tenminste doen alsof er geen voetbal is.
M_D_H schreef:heidy_wilco schreef:Voor de lekkere mannen
En om M_D_H te steunen...
Bedankt![]()
Heb trouwens nog geen lekkere man hier gezien...
Ik weet wel dat Australië voor staat... en dat dit betekend dat wij thank god nog niet door zijn
Kijk het samen met een huisgenootje, wel erg gezellig
unihorses schreef:mirjamalvaro schreef:ja jammer dat dat niet meer word uitgezonden of is het weer op tv?
jaah, het heet nu surfrescue om 18:05 op net 5 . afendoe is het niet bondi maar goeden op tubeplus.me kun je alle 9 seizoenen terugkijken ( net aan het doen )
er was trouwens helemaal niemand op de weg
In seizoen 9 doet Ned. een nieuwjaarsduik XD Geweldig die reacties van de lifeguards! vuurneon schreef:Heeeeel typisch, mijn vriend heeft erg veel last van zijn keel en is heel zielig, toch hoor ik hem juichen...
heidy_wilco schreef:unihorses schreef:
jaah, het heet nu surfrescue om 18:05 op net 5 . afendoe is het niet bondi maar goeden op tubeplus.me kun je alle 9 seizoenen terugkijken ( net aan het doen )
Youtube staat ook alles van Bondi en Bali rescue op + extra materiaalIn seizoen 9 doet Ned. een nieuwjaarsduik XD Geweldig die reacties van de lifeguards!
geweldig
nooit geweten dat dat zo ongewoon is. unihorses schreef:heidy_wilco schreef:
Youtube staat ook alles van Bondi en Bali rescue op + extra materiaalIn seizoen 9 doet Ned. een nieuwjaarsduik XD Geweldig die reacties van de lifeguards!
jaah, in backpackersrif/b?geweldig
nooit geweten dat dat zo ongewoon is.
unihorses schreef:mirjamalvaro schreef:ja jammer dat dat niet meer word uitgezonden of is het weer op tv?