Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destination schreef:Robijntjah schreef:Oh mag ik mij melden? Sinds 2 maanden een relatie met een militair en hij is de afgelopen tijd al flink veel op pad geweest. Hij is vliegtuigmonteur.
Als er ooit iemand op Eindhoven moet zijn, daar woon ik een km vandaan dus stuur gerust een pb voor een kopje koffie of iets dergelijks
Ik wist niet dat hij militair was, leuk joh!
loesje4600 schreef:Allegra, wat doet jou vriend dat die zoveel weg is?
NoLimit_93 schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik het huis altijd een beetje laat verslonsen en voordat hij terugkomt houd ik een grote schoonmaak
Citaat:Het is de eerste keer dat ik alleen op eindhoven sta dus daar kijk ik wel een beetje tegenop, met iemand erbij heb je toch iets om de tijd te doden tot ze door de deur komen lopen.
*knip
Als mijn vriend weg moet hoor ik het meestal niet ver van tevoren, staan de data's nog niet vast en heb ik 9 van de 10 keer ook geen datum dat ie thuiskomt
nouky12 schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik heb mijn vriend leren kennen toen hij op uitzending was (via internet) en toen hij twee weken later thuis kwam kregen we officieel een relatie
Nu bijna twee jaar later en sinds 3 maanden wonen we heel gelukkig samen. Al is het door de weeks wel eens eenzaam als hij intern zit
Gelukkig nog geen vooruitzichten op een uitzending
Destination schreef:nouky12 schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik heb mijn vriend leren kennen toen hij op uitzending was (via internet) en toen hij twee weken later thuis kwam kregen we officieel een relatie
Nu bijna twee jaar later en sinds 3 maanden wonen we heel gelukkig samen. Al is het door de weeks wel eens eenzaam als hij intern zit
Gelukkig nog geen vooruitzichten op een uitzending
Moet hij verplicht intern of wonen jullie zo ver van de kazerne af? Geen idee hoe dat hier in Nederland werkt
Wel gaaf, Allegra!
loesje4600 schreef:Destination schreef:Moet hij verplicht intern of wonen jullie zo ver van de kazerne af? Geen idee hoe dat hier in Nederland werkt
Wel gaaf, Allegra!
Volgens mij mag je juist alleen maar intern als je te ver van de kazerne af woont..
Allegra schreef:loesje4600 schreef:Allegra, wat doet jou vriend dat die zoveel weg is?
Apache vlieger bij de LuchtmachtNoLimit_93 schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik het huis altijd een beetje laat verslonsen en voordat hij terugkomt houd ik een grote schoonmaak
Ik heb daar ook een handje van hoor. Hou het op zich wel bij hoor maar grotere klussen schuif ik toch vaak voor me uit.Citaat:Het is de eerste keer dat ik alleen op eindhoven sta dus daar kijk ik wel een beetje tegenop, met iemand erbij heb je toch iets om de tijd te doden tot ze door de deur komen lopen.
*knip
Als mijn vriend weg moet hoor ik het meestal niet ver van tevoren, staan de data's nog niet vast en heb ik 9 van de 10 keer ook geen datum dat ie thuiskomt
Ik vond de eerste keer ook super awkward. Hij kwam terug van 3,5 maand USA, het allerlaatste deel van de opleiding afgerond, we kenden elkaar een maand of 5 en ik kende nog niemand van het thuisfront van de anderen. Maar gelukkig stonden er familieleden met spandoeken dus ik had al vrij snel de goeie club gevonden (schiphol). Ben erbij gaan staan en toen ik een opmerking maakte over hoe ik hoopte dat het met de koffers niet te lang duurde was ik al heel snel opgenomen in de familie toen ze vroegen bij wie ik hoorde. Is alweer 6 jaar geleden bijna. Nu ken ik de meeste wel die bij de club horen waar hij meestal mee weg gaat.
Dat van die data's is hier ook een probleem. Meestal is er wel soort van een periode bekend maar wanneer ze precies vertrekken en terugkomen geloof ik pas als het gebeurd isLekker handig plannen altijd.
nouky12 schreef:Ik dacht dat je intern mocht als je op meer dan 50minuten rijden afstand woont of iets dergelijks. Maar met belangrijke dingen komt hij door de weeks wel naar huis. Laatst was hij vrijdag vrij, en stond hij totaal onverwachts donderdag avond in de woonkamer.
Ik ben me echt rot geschrokken toen ik de voordeur open hoorde gaan