"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kohtje

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 15:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:52

Ja precies en de reakties waren ook niet zoals in dit topic.. ;)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 00:17

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:56

Als ik het goed heb is dit de mevrouw uit de OP.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:57

Molfre schreef:
Als ik het goed heb is dit de mevrouw uit de OP.

Hoe denk je dat?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:06

Dat is inderdaad dezelfde persoon ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:18

Kijk, leuk,filmpje van fB mer positieve reakties van een officiele jury en publiek en de reakties zijn ineens positief...wat doet groepsprocessen toch weer veel... :D

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:17

russel schreef:
Ja precies en de reakties waren ook niet zoals in dit topic.. ;)

Het verschil is dat er hier om onze mening gevraagd wordt, daar niet. ;)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:11

russel schreef:
Kijk, leuk,filmpje van fB mer positieve reakties van een officiele jury en publiek en de reakties zijn ineens positief...wat doet groepsprocessen toch weer veel... :D

Agja, ik denk ook niet dat een jury echt had kunnen zeggen dat ze het bijv. er niet uit vinden zien. Want dan ben je gemeen/hard/whatever. Dus ik denk eerder dat mensen zonder de mening van de menigte zich buiten de fb discussie houd.
Het is knap dat ze het kan, maar nee. Met dat vet wat je ziet bewegen vind ik het nogsteeds niet mooi om naar te kijken.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:16

miss_lizje schreef:
Agja, ik denk ook niet dat een jury echt had kunnen zeggen dat ze het bijv. er niet uit vinden zien. Want dan ben je gemeen/hard/whatever.

Jij kent het concept '...'s got talent' en de reputatie van Simon Cowell? :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:17

Simon hield wel verdacht zijn mond :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:17

O jee, als hij kan afzeiken omdat hij het echt niet goed vind, dan zegt hij dat volmondig...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:21

Ach, knap is het nog steeds wel hoor. Je ziet wel duidelijk dat haar gewicht haar in de weg zit maar ze moet over behoorlijk wat kracht beschikken om zulke oefeningen uit te voeren. Zonder overgewicht is het al verdomd zwaar.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:13

Het publiek wordt bij voorbaat al verteld hoe ze moeten reageren hoor. Net zoals de jury. Allemaal opgezet spel en daarbij ga je inderdaad niet op nationale televisie verkondigen dat je dikke meiden in weinig kleren niet zo mooi vindt, dan kan je je grafzerk alvast bestellen. :D Ook Simon wordt gestuurd in wanneer die mag afblaffen en wanneer niet.
Dit gezegd zijnde: het is heus niet dat het niet knap is wat ze doet. Ab-so-luut niet.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:19

Simon houd gewoon zijn mond omdat het voor de stemming toch ook niet meer had uitgemaakt (al 3 yes van de 4 stemmen) en zoals Gini inderdaad al zegt zit er veel opzet in in de show. Als Simon had gezegt dat hij het niks vond had hij het publiek al over zich heen gehad en daarnaast had zijn "no" toch niks meer uitgemaakt bij de 3 "Yes". Ik denk nogsteeds dat hij wijselijk zijn mond hield, net zoals veel mensen op fb die dus maar niet "negatief" reageerde op het filmpje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 23:22

Och Simon krijgt zo vaak het publiek of jury over hem heen, maakt hem niks uit.....

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:29

Maar niet de maatschappij, daar letten ze wel op bij dat programma. Een beetje ruzie tussen de juryleden is fun, boegeroep door het publiek nog leuker. Kijkcijfers *ketchjing*. Maar de programmamakers letten heus wel op dat ze binnen de lijntjes van de maatschappelijke eisen blijven. En een dik persoon zeggen dat die dik is en het er daardoor niet zo smakelijk uit ziet valt echt nog wel buiten die lijnen, dat zeg je niet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:34

Deze dame is schijnbaar gevraagd om auditie te doen, dat zegt ook wel genoeg. Het is allemaal vooraf opgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:37

Iedereen wordt gevraagd, je omgeving geeft aan dat je wel een kandidaat kan zijn, met hilarische momenten die ronduit gênant zijn en je je afvraagt hoe die familie en vrienden dan echt zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:38

Gini schreef:
Maar niet de maatschappij, daar letten ze wel op bij dat programma. Een beetje ruzie tussen de juryleden is fun, boegeroep door het publiek nog leuker. Kijkcijfers *ketchjing*. Maar de programmamakers letten heus wel op dat ze binnen de lijntjes van de maatschappelijke eisen blijven. En een dik persoon zeggen dat die dik is en het er daardoor niet zo smakelijk uit ziet valt echt nog wel buiten die lijnen, dat zeg je niet.

Nee? Heb je Gordon nooit gehoord? Die lachte iedereen uit, zeker de dikkerds of dikke en lelijkerds als ze dan ook nog een lelijke jurk aan hadden, viel hij over de tafel heen....en dat was ook tv....als je mee diet, moet je er tegen kunnen...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:41

russel schreef:
Iedereen wordt gevraagd, je omgeving geeft aan dat je wel een kandidaat kan zijn, met hilarische momenten die ronduit gênant zijn en je je afvraagt hoe die familie en vrienden dan echt zijn....

Zij is dus niet aangegeven door anderen maar gevraagd door mensen van de show die haar filmpje(s) op internet hadden gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:43

Ja, dat kan, staat dat ergens te lezen?

Dus feitelijk zeg je, het is waardeloos en vies, maar zij hebben een statement willen maken om dat te ontkrachten....het publiek een bordje kreeg dat ze moesten juichen.

Misschien wel...weet niet...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:56

russel schreef:
Gini schreef:

Nee? Heb je Gordon nooit gehoord? Die lachte iedereen uit, zeker de dikkerds of dikke en lelijkerds als ze dan ook nog een lelijke jurk aan hadden, viel hij over de tafel heen....en dat was ook tv....als je mee diet, moet je er tegen kunnen...

Dan was de act ook slecht of belachelijk
Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat Gordon een goede of zelfs prachtige act afkraakt alleen maar om het dik zijn. Dat is not done. Gordon zal nooit zoiets zeggen als: dat was fantastisch wat je deed, maar omdat je dik bent en ik daar niet graag naar kijk, zeg ik nee.
Als de act slecht of belachelijk is, dan slaat Gordon iedereen verbaal tot moes, dat ben ik met je eens. Dik, dun, lang, kort, man of vrouw, maar enkel iemand weren alleen omdat die dik is, nee, dat is echt niet geoorloofd in een dergelijk programma.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:56

Hier bijv http://metro.co.uk/2014/05/17/britains- ... n-4730847/

Verder heb ik echt geen idee hoe je bij dat tweede gedeelte van je post komt russel :? Ik geef alleen aan dat ze gevraagd is omdat hier boven werd gezegd dat veel in dit programma van tevoren is opgezet, en dit dus schijnbaar ook.