)Ik snap niet wat zoveel lelijk vinden aan ballerina's onder een skinny (of legging), staat toch juist veel vrouwelijker dan een lompe schoen en wanneer hakken niet kunnen
Die teensokken
die herinner ik me nog hahaha, gelukkig zelf niet gehad Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
die herinner ik me nog hahaha, gelukkig zelf niet gehad Dieuwkee schreef:(uit eerder dit topic)
Ik snap niet wat zoveel lelijk vinden aan ballerina's onder een skinny (of legging), staat toch juist veel vrouwelijker dan een lompe schoen en wanneer hakken niet kunnen![]()
Die teensokkendie herinner ik me nog hahaha, gelukkig zelf niet gehad
BaileyMix schreef:Goh nee ik vind ze juist heel stijlvolWel juist gecombineerd en naar passende gelegenheden uiteraard
Draag ze overigens zelf (nog) niet omdat ik érg wit ben, maar bij anderen vind ik ze echt super

Goed boeiend ook. renee16 schreef:Wat is een croprop?

) FNews schreef:kjoetie schreef:Waarom zijn alle korte broeken zoooo kort tegenwoordig? Ik zoek gewone denim shorts die tot zo'n beetje halverwege je bovenbenen komen, maar ik zie alleen maar miniminimodelletjes die ongeveer in je liezen zitten...
Die van Only vallen wat langer
minikatje schreef:huidskleurige leggings/topjes/broeken.
Ik denk altijd dat iemand halfnaakt rondloopt.
zelfde geldt voor beide/lichtbruin/bruin (ligt even aan de huidskleur van die persoon)