Daar ben ik te saai voor. in de zomer draag ik enkel topjes/shirtjes of een mouwloos blousje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSwanHeart schreef:Dragen jullie die crop tops ook echt zonder een shirt eronder?
Ik zou dat nooit durven. Zou nooit meer normaal durven gaan zittenHebben jullie daar geen last van? Of zijn jullie allemaal zo prachtig slank?
_mexx_lady_ schreef:Vind die 2de ook het leukste! Ohh kan niet wachten tot het terug shortjestijd is. Ben niet tevreden over mijn benen en lichaam maar toch loop ik rond in shortjes alsof ik een broek aan
Ohja even een edit:
ik heb in februari iets besteld bij H&M met maandfactuur, maar heb die factuur nu nog altijd niet binnen?
Rebeccaa schreef:xSwanHeart schreef:Dragen jullie die crop tops ook echt zonder een shirt eronder?
Ik zou dat nooit durven. Zou nooit meer normaal durven gaan zittenHebben jullie daar geen last van? Of zijn jullie allemaal zo prachtig slank?
ja ik draag het zonder iets eronder. Ik draag er wel meestal een high waisted broekje onder, dus je ziet maar een klein stukje.Ik draag ze wel vooral op het strand. Afgelopen zomer was ik op vakantie in lloret de mar en daar ben ik er ook elke avond/nacht in uitgegaan, maar daar kan alles haha.
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Welk broekje is leuker? Ik heb echt een verslaving aan shorts, wil sowieso nog een extra levi's shortje. Ben echt onafscheidelijk in de zomer met shortjes. Als het weer het maar even toelaat, draag ik niets anders meer.
xSwanHeart schreef:ShortsIk vind ze zo heerlijk! Helaas heb ik ze afgelopen zomer bijna niet kunnen dragen, want op het werk is het net een tikkeltje minder gepast.
Ik zoek trouwens al heel lang een bepaalde short. Ik heb een aantal jaar geleden eentje bij de Sting gekocht, en die zit zo heerlijk! Hij valt wat losser, licht pofmodel. Vind het een geweldig ding, want mijn heupen lijken er wat minder breed in, en dat is altijd goed. Daarnaast krijg je niet van die lelijke vetranden bij je benen als je gaat zitten. (Dat heb ik gauw, aangezien mijn bovenbenen vrij breed zijn.)
Nou zoek ik dus al een behoorlijke tijd zo'n zelfde broek, maar die is gewoon niet te vinden. Hebben jullie ideeën? (Gaat trouwens om een jeansshort, liefst lichtblauw)