Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:04

Ik heb 1 crop top, die ik dus echt nooit draag.
Daar ben ik te saai voor. in de zomer draag ik enkel topjes/shirtjes of een mouwloos blousje :')

xSwanHeart

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:22

Dragen jullie die crop tops ook echt zonder een shirt eronder?
Ik zou dat nooit durven. Zou nooit meer normaal durven gaan zitten :') Hebben jullie daar geen last van? Of zijn jullie allemaal zo prachtig slank?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:23

Ik draag ze niet omdat ik te dik ben. :')

Maar áls je ze draagt dan zou ik ze op vakantie dragen, op het strand etc.
Naar school zou ik niet doen. :+

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:40

Nou, ik ben natuurlijk uitermate slank, geen grammetje vet. :')
Grapje, ik heb ze één keer zonder topje gedragen, maar had een hoge broek aan en ging toen ook echt helemaal rechtop zitten en adem inhouden, xD

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:43

Vind ze wel leuk om in de zomer even snel mee in de stad te gaan, zwembad of strand maar niet voor school. Vindt ze wel tof ben er alleen te dik voor :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:45

:') Ja, zo zou ik dus ook rondlopen. Vind ze heel leuk, maar alleen voor op de foto, haha. Praktisch in ieder geval niet.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:48

Maar ze zijn volgens mij wel heerlijk voor aan het strand. Ik ga lekker anderhalve week in spanje zitten, dus dan is het wel ideaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:49

xSwanHeart schreef:
Ik zou dat nooit durven. Zou nooit meer normaal durven gaan zitten :') Hebben jullie daar geen last van? Of zijn jullie allemaal zo prachtig slank?

ja ik draag het zonder iets eronder. Ik draag er wel meestal een high waisted broekje onder, dus je ziet maar een klein stukje. :) Ik draag ze wel vooral op het strand. Afgelopen zomer was ik op vakantie in lloret de mar en daar ben ik er ook elke avond/nacht in uitgegaan, maar daar kan alles haha.

Afbeelding Afbeelding

Welk broekje is leuker? Ik heb echt een verslaving aan shorts, wil sowieso nog een extra levi's shortje. Ben echt onafscheidelijk in de zomer met shortjes. Als het weer het maar even toelaat, draag ik niets anders meer. :D

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:53

Ik vind de tweede het leukst. :)

Shortjes moet ik ook nog kopen, deze zomer ga ik me er niks van aantrekken en draag ik lekker wat ik wel.
Ik heb qua broeken nu maat 38 en qua bloesjes maat 36. Ik heb nog wel een buikje en niet de meest charmante benen, maar vorige zomers deed ik bijna nooit schoortjes aan, nu vind ik gewoon dat ik het best kan hebben, zolang ik maar zelfvertrouwen uitstraal. :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:01

Ik vind de tweede ook het leukst @Rebecca

Heb m'n gele blazer van de Zara binnen. Ik was al fan toen ik de doos open maakte. Heel mooi verpakt in roze papier met een i love spring sticker erop. Werd daar al blij van :')

Nu nog wachten op m'n topje en broek. Als ik tijd heb zal ik er een outfit foto van.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:08

@Rebecca: Vind de 2e ook leuker.

Weet iemand hoelang je ong. op een bestelling van de H&M moet wachten?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:08

Vind die 2de ook het leukste! Ohh kan niet wachten tot het terug shortjestijd is. Ben niet tevreden over mijn benen en lichaam maar toch loop ik rond in shortjes alsof ik een broek aan

Ohja even een edit:
ik heb in februari iets besteld bij H&M met maandfactuur, maar heb die factuur nu nog altijd niet binnen?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:57

Shorts <3 Ik vind ze zo heerlijk! Helaas heb ik ze afgelopen zomer bijna niet kunnen dragen, want op het werk is het net een tikkeltje minder gepast.

Ik zoek trouwens al heel lang een bepaalde short. Ik heb een aantal jaar geleden eentje bij de Sting gekocht, en die zit zo heerlijk! Hij valt wat losser, licht pofmodel. Vind het een geweldig ding, want mijn heupen lijken er wat minder breed in, en dat is altijd goed. Daarnaast krijg je niet van die lelijke vetranden bij je benen als je gaat zitten. (Dat heb ik gauw, aangezien mijn bovenbenen vrij breed zijn.)
Nou zoek ik dus al een behoorlijke tijd zo'n zelfde broek, maar die is gewoon niet te vinden. Hebben jullie ideeën? (Gaat trouwens om een jeansshort, liefst lichtblauw)

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:01

_mexx_lady_ schreef:
Vind die 2de ook het leukste! Ohh kan niet wachten tot het terug shortjestijd is. Ben niet tevreden over mijn benen en lichaam maar toch loop ik rond in shortjes alsof ik een broek aan

Ohja even een edit:
ik heb in februari iets besteld bij H&M met maandfactuur, maar heb die factuur nu nog altijd niet binnen?

1 tip: als je altijd met kortingscodes besteld zou ik je ernstig afraden naar ze te bellen. :7
(Als je dat al van plan was)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:12

Oh die croptops zijn zo leuk <3 Durf ze alleen zelf niet aan want ben echt spier en spierwit.

Sourire: Ik ruik een sappig verhaal, vertel vertel :') ?

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:36

Rebeccaa schreef:
xSwanHeart schreef:

ja ik draag het zonder iets eronder. Ik draag er wel meestal een high waisted broekje onder, dus je ziet maar een klein stukje. :) Ik draag ze wel vooral op het strand. Afgelopen zomer was ik op vakantie in lloret de mar en daar ben ik er ook elke avond/nacht in uitgegaan, maar daar kan alles haha.

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Welk broekje is leuker? Ik heb echt een verslaving aan shorts, wil sowieso nog een extra levi's shortje. Ben echt onafscheidelijk in de zomer met shortjes. Als het weer het maar even toelaat, draag ik niets anders meer. :D

2e

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 22:47

Ik zeg ook 2e maar die lichte met een wit shirtje en leuke slippertjes kan ook heel leuk zijn :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:24

Ik vind dat lichte shortje de leukste!

Die croptopjes heb ik ook van berskha := heb er 3 met allemaal zelf gemaakt printje, heb ook meerder crop tops van andere winkels. Ik vind ze zo leuk! Ik draag ze ook met warm weer ook lekker met bloot buikje, heb toch geen school en op werk heb ik bedrijfskleding dus die dingen kan ik alleen in mijn vrije tijd dragen :=

Als het weertje zo fijn blijft kan ik dinsdag misschien eindelijk mijn doorschijnende lange rok aan!
Lijkt op deze hieronder, maar moet dan ef wat leuks van combineren :D
Afbeelding

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 01:07

Oh vivi die rokken vind ik echt prachtig <3 Mag ik vragen hoe lang jij bent?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:06

Weten jullie nog leuke shop steden? Wil vrijdag gaan shoppen maar heb Amsterdam nou wel een keer gezien :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:06

Haarlem, Utrecht...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:18

Ik vind die 2e short ook het leukste!

Ik ga morgen shoppen in Utrecht :D Moet nog wat dingen halen voor de trouwjurk, dus ga met m'n moeder gelijk de stad in.
Ben vorige week al met m'n vriend geweest. Kwam thuis met een broek, vestje, shirtje, ketting, top, 2 sporttops en een blouse. Maar er kan nog veel meer bij :D
Wil sowieso nog wat meer zomerkleding en een nieuwe zonnebril. Die ik nu heb heeft krassen op de glazen en dat kijkt zo rot :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:49

xSwanHeart schreef:
Shorts <3 Ik vind ze zo heerlijk! Helaas heb ik ze afgelopen zomer bijna niet kunnen dragen, want op het werk is het net een tikkeltje minder gepast.

Ik zoek trouwens al heel lang een bepaalde short. Ik heb een aantal jaar geleden eentje bij de Sting gekocht, en die zit zo heerlijk! Hij valt wat losser, licht pofmodel. Vind het een geweldig ding, want mijn heupen lijken er wat minder breed in, en dat is altijd goed. Daarnaast krijg je niet van die lelijke vetranden bij je benen als je gaat zitten. (Dat heb ik gauw, aangezien mijn bovenbenen vrij breed zijn.)
Nou zoek ik dus al een behoorlijke tijd zo'n zelfde broek, maar die is gewoon niet te vinden. Hebben jullie ideeën? (Gaat trouwens om een jeansshort, liefst lichtblauw)

Is zoiets geen boyfriend short?
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/kledi ... 4444210945

Of misschien bedoel je zoiets?
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/kledi ... 4444210945

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:07

BaileyMix schreef:
Oh vivi die rokken vind ik echt prachtig <3 Mag ik vragen hoe lang jij bent?

Ja hoor dat mag :P ik ben 1,72 :)

@xRoosss:

Rotterdam is leuk die heeft veel winkels. Eindhoven is ook leuk.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:38

Leuk vest op de vorige pagina! De doorschijnende rok is ook tof, zoiets wil ik ook nog.

Donkere shortje vind ik het leukst!

Haha, heb je er ervaring mee Sourire?

Knap dat jullie die croptops durven dragen! Ik voel me dan zo bekeken. :')

Heb net de mooiste winterjas ever binnen gekregen! Hij zit perfect. De prijs was ook perfect, anders 200 euro en nu 50 :D