vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:46

Hoe is het ondertussen? Ben je al een stap verder?

kally

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:22

Hoe gaat het nu met je, ben je hopelijk een beetje verder met de juridische kant....hopelijk
gaat het een beetje beter met je en wens je in ieder geval veel succes met de hele situatie.....

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 12:41

Pfff, beetje druk gehad met werken vandaar dat ik niet zo veel reageerde :)

Het gaat nu best goed met me. Al loop ik er wel heel erg tegenaan dat ik echt bijna geen vrienden heb. Dat maakt het allemaal niet makkelijker zeg maar.
Ik probeer nu wel weer meer dingen te gaan doen enzo, maar helemaal soepel gaat het nog niet :)

T is nu voorlopig in ieder geval rustig en werkt zelfs mee :j Dus dat is wel fijn voor zolang als het duurt :)
De bank is ingelicht en we moeten werkgeversverklaringen inleveren zodat hun kunnen kijken of 1 van ons het huis zou kunnen overnemen. Dus daar wachten we nu op.

Hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot lopen en zijn we er snel door heen :)

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:49

Dat klinkt een stuk positiever! Fijn!
Vrienden komen wel weer. Als je nieuwe dingen gaat ondernemen ontmoet je ook nieuwe mensen. Je weet nooit wat daar uit voort vloeit. En al is het een vriendschap van korte duur, het is fijn voor dat moment.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:49

Fijn om dit bericht te lezen meid, toppie! En die vriendinnen komen vast zo te zijner tijd, die heb je natuurlijk al die jaren veel minder nodig gehad, en nu je ze juist kan gebruiken valt het op hoe weinig je er hebt eigelijk. Maar dan bouw je (weer) op, daar ben ik van overtuigd! Je komt op mij iig over als een leuke meid die weet waar ze voor staat, en dat komt er nu ook eindelijk uit! +:)+

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:08

Wel fijn om te lezen dat hij meewerkt, maar zou je in het huis willen wonen als het zo zou
uitkomen?
Heb je nog weleens iets van je ex schoon ouders gehoord of blijven die er nu buiten.

Geniet een van je paard, is die al een beetje gewend....

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:31

Goed om te lezen dat er progressie is. Het is natuurlijk wennen om je eigen leven weer op te bouwen maar het gaat je vast en zeker lukken. Je weet nu heel goed wat je wel en niet wilt.

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 13:34

Van zijn ouders heb ik niks meer gehoord en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook absoluut niet rouwig om ben :n
T. heeft in mails nog wel duidelijk laten weten van wat hun vinden en dat moeten ze maar lekker blijven doen.

Wat ik wel heel bijzonder vond is dat zijn tante (zus van zijn moeder) me nog veel sterkte wenste en vindt dat ik moet opletten met alles want we zijn er voor 50/50 in gegaan. Dat ze me een spontante, behulpzame en leuke meid vind en dat ze hoopt dat ik mijn prins op het witte paard nog tegen kom.
Erg bijzonder en ook erg lief.

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 15:28

Fijn idd dat iemand ( van de andere kant ) zo reageert, geeft jou ook weer een zetje dat het heus niet allemaalaan jou lag\ ligt.
Want daar was je soms nog wat onzekervan toch? En positief dat het nu wat soepeler gaat allemaal.
Vriendenkring bouw je wel weer op. Misschien een leuke sport of hobby zoeken?? En je paardje zorgt vast ook voor wat afleiding. Kleine stapjes!!! Succes!!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:17

Fijn dat zijn ouders je ook niet lastig vallen en wat ze van je denken, daar moet je niet eens aan denken.
Ook prettig dat er toch nog een positief familielid is, dat moet je goed doen.
Heb je op stal niet wat vriendinnen waar je misschien eens op stap kan, misschien leer zo weer
wat andere mensen kennen.
Je zult het ook wel aanvoelen als het tijd is om weer wat te ondernemen......

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 12:26

Het sterkt inderdaad wel iets. Al blijf ik wel nog steeds het gevoel hebben dat alles inderdaad mijn schuld is. Denk dat dat gewoon tijd nodig heeft.

Ben gisteren een proefles Bkick gaan doen om frustratie kwijt te raken. Dat slaan en schoppen hielp echt ontzettend goed :') En ondanks de spierpijn denk ik nu: jammer dat er vanavond niet nog zo'n les is. Heb nog veel meer om kwijt te raken :')

Gisteren ook de bevestiging gekregen dat hij inderdaad bezig is met iemand. En ondanks dat ik het al wist en hem niet mis voel ik me er niet goed bij.
Iets meer dan een maand geleden hoopte hij, naar eigen zeggen, nog dat het goed zou komen en als ik terug wou komen graag, hij zou me met open armen ontvangen. En binnen een paar dagen ben ik al vervangen.
Ik hoop dat hij krijgt wat hij verdient.
Vraag me af of ik niet kan vragen hoe serieus het is en of hij en zij het anders niet zien zitten om de hypotheek op haar en zijn naam te laten zetten. Dan zou ik overal al vanaf zijn.
Anderszijds welke gek koopt er een huis met iemand die ze net 1,5 maand kent :')

Kijk net op de gezamenlijke rekening en hij heeft niet overgemaakt wat is afgesproken. Kan ik daar weer achteraan lopen vangen :n en dan weer te horen krijgen dat ik alleen maar loop te zeiken :n

Ik wil wel graag weer stappen maar tegelijkertijd durf ik eigenlijk niet zo goed. Wie zit er nou te wachten op iemand met zo'n bagage?
Is denk ik wel meer mijn ding, ik val niet graag mensen 'lastig'. We zien wel hoe het loopt. Mijn volgende vrije weekend is toch pas 18 april :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:28

Ik zou voorlopig nog niet gaan stappen met het idee om iemand anders tegen te komen. Jij hebt nog veel te veel om te verwerken en moet eerst aan jezelf gaan werken, voornamelijk mentaal. Ga niet vluchten in een ander, daar doe je jezelf en de ander alleen maar schade mee aan.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:32

Sneu voor de gene waar hij mee bezig is maar iemand met zulk gedrag kan waarschijnlijk niet alleen zijn dus het is gewoon een vervanger van jou. Doet zeer, maar bekijk het zo.
Een kennis met borderline is in december gescheiden en gaat nu al weer trouwen.

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 12:35

Dat is ook absoluut niet mijn bedoeling. Als ik ga stappen dan is het om weer meer onder de mensen te komen en weer wat meer mensen te ontmoeten, vriendschappelijk zeg maar.

Huisarts is als het goed is dinsdag helemaal geregeld, dus dan ook een afspraak gaan maken voor een doorverwijzing. Ik wil wel zo snel mogelijk door, maar wel op een goede manier zodat ik niet nog eens dezelfde fouten maak :n

Probeer het zo ook te bekijken en ik hoop dat zij wijzer is en sterker in haar schoenen staat dan dat ik toen stond.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:36

Welke omgeving woon je. Misschien wil een bokker je wel meenemen.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:38

quera schreef:
Welke omgeving woon je. Misschien wil een bokker je wel meenemen.

Volgens mij woon je bij mij in de buurt (omgeving Oss/Uden)

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 12:39

Ja, klopt :)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:41

Maar ook weinig stappen hier, vrienden zijn allemaal gesetteld enz.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:43

Dan kunnen jullie mooi samen gaan!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 13:49

Over je vriend die heeft gezegd je met open armen te ontvangen.....misschien hoopte hij
dat en kon je nog eens pijn doen, als een soort van wraak.....
Probeer er boven te staan, ga lekker sporten en regel je zaakjes....en als het tijd
is komt het allemaal wel weer.....

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 21:29

Net wat spullen bij hem opgehaald.
Ging boven verwachting goed.
We hebben veel gepraat op een goede manier.
De wind lijkt gedraaid en ook hij wil op een zo'n goed mogelijke manier dit tot zijn einde brengen.
Er hebben aan beide kanten wat traantjes gevloeid en hij heeft zijn excuses gemaakt.
We zien wel hoe het gaat lopen. Het is wel even fijn dat het iets rustiger en wat positiever is.
Hopelijk duurt het nog even voort.
Het zou fijn zijn als we dit tot een goed einde kunnen brengen maar ik verwacht niks.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:41

Wat mooi om te lezen, hopelijk gebeurt het allemaal op deze mznier....zou fijn zijn
om het af te kunnen sluiten en verder te gaan, zonder teveel ellende op de schouders.
(Heeft hij zijn paard nog, die die dreigde te verkopen)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 09:52

Fijn om te horen :j
Doe je best om dit gevoel vast te houden zou ik zeggen +:)+

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 18:25

Pfff, vandaag zouden we 7 jaar samen zijn en ben ik 2 maanden weg. Beetje emotionele dag vandaag.
Gelukkig mag ik zo gaan sporten, kan ik me even uitleven.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:27

Kan me voorstellen dat het een emotionele dag is. Maar aan de andere kant, jouw nieuwe leven is inmiddels ook 2 maanden oud ;-)

Sterkte en ga lekker mee in je emoties. Kun je daarna weer andere emoties oproepen...