Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eleionomae schreef:Iemand nog belang bij een lindy bop jurk? Ik ben afgevallen en hij zit me nu toch echt net een beetje te ruim.. op de foto valt t nog wel mee maar in het echt zit ie niet zo mooi meer. Ik heb m misschien 2x aangehad. Het is een UK 12
[ [url=m/2k1Gis.jpg]Afbeelding[/url] ]

Citaat:
Prachtig!Citaat:
Ik ben zelf heel fan van Top Vintage. Naast de jurken ben ik ook (online) inspiratie aan het opdoen voor een 'vintage' (Engels/cottage style) inboedel
.

of mensen die morgen gaan? Ik ben weer 6 jurken rijker, oepsie
Heb een heel leuk jurkje die ik qua buik mooi aan zou kunnen, maar waar de boobies gewoon niet meer in passen.. tengeltje11 schreef:ggggrrrr,ik had het gezien,maar is gewoon veeeeel te ver van hieruit(woon in be,tegen de franse grens)
die blauw met zwarte bloemen had ik in rood(maar terug verkocht),de kraag vond ik niet leuk,die bleef niet plat en kwam altijd dwars te staan.
de 2 naast de voodoo vixen jurk vind ik ook prachtig!
is het echt zooooo veel goedkoper?
meeste jurken zijn 25, ik had er 1 van 30 en 1 van 50 verder allemaal 25!

MichieldeM schreef:Je zou eens bij winkels kunnen kijken die outdoor kleding verkopen. Engelse stijl outdoor lijkt best wel op wat je hier laat zien.Vaagje:
Elk jaar in september is de Distinguished Gentelemen's Ride: Een wereldwijd evenement om aandacht te vragen voor prostaatkanker. Dit wordt gedaan door als een gentlemen retro gekleed te gaan op een stijlvolle klassieke/retro motor en daar gesponsord op rond te rijden.
De motor is het probleem niet, de kleding wel. Vanwege mijn lengte (2,0 meter) lukt het me nooit iets te vinden bij een kringloop of iets dergelijks en sowieso is styling niet mijn ding.
Heeft er iemand een adres voor stijlvolle tweet/gentleman kleding of kan iemand mij überhaupt helpen met een beetje styling?
http://www.gentlemansride.com
[ Afbeelding ]