Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:18

Een chablis is dat toch giolli?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:20

Chablis?

klopt, 2 jaar is wel een hele vervelende leeftijd. Maargoed, was ook niet de bedoeling om te verkopen maar wegens faillissement is het niet anders! :n

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:55

Oepss dacht dat het een chablis was! Sirius dus haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:59

Giolli schreef:
Chablis?

klopt, 2 jaar is wel een hele vervelende leeftijd. Maargoed, was ook niet de bedoeling om te verkopen maar wegens faillissement is het niet anders! :n

Misschien even BVA inschakelen, ben je ze zo kwijt met een zielig verhaaltje erbij :')

Sorry, die moest er even uit :=

Ik denk dat het een kwestie van geduld is.. Een 2 jarige verkoopt niet zo vlot maar voor dat knappe dier is er echt ergens een hele lieve baas! :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:33

Haaaha.... Goed idee. ;)

Er komt vast wel iemand op ons pad!

Erwtje95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:33

Pfff, Ik wil graag een naaimachine kopen, ik leen op het moment die van mijn ouders maar die moet binnenkort ook weer een keer terug vandaar dat ik nu aan het kijken ben om zelf een 2e hands te kopen.

Nu ben ik dus op marktplaats aan het kijken maar het valt me op dat bij veel advertenties haast geen informatie staat, soms zelfs niet het type. Ik heb niet heel erg veel verstand van naaimachines heb altijd gewerkt op een pfaff maar ik wil best kijken voor een ander ''merk'', maar als er weinig info bij staat kan ik er erg weinig mee.

Nu heb ik dus maar een paar mailtjes verstuurd naar aanbieders dus nu maar hopen dat ze reageren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:38

Ik heb een nieuwe te koop ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:01

Ruth1995 schreef:
Pfff, Ik wil graag een naaimachine kopen, ik leen op het moment die van mijn ouders maar die moet binnenkort ook weer een keer terug vandaar dat ik nu aan het kijken ben om zelf een 2e hands te kopen.

Nu ben ik dus op marktplaats aan het kijken maar het valt me op dat bij veel advertenties haast geen informatie staat, soms zelfs niet het type. Ik heb niet heel erg veel verstand van naaimachines heb altijd gewerkt op een pfaff maar ik wil best kijken voor een ander ''merk'', maar als er weinig info bij staat kan ik er erg weinig mee.

Nu heb ik dus maar een paar mailtjes verstuurd naar aanbieders dus nu maar hopen dat ze reageren.

Ik ben na jaren schelden teruggegaan naar een ouwetje. Heb nu een Vendomatic, ergens uit de jaren '70 en weet ook nu weer waarom. Die dingen gaan als de brandweer. Hebben een nadeel.
Ze zijn een beetje zwaar. Heb er een uit een boedel overgenomen. 25 euro's, moeders was overleden. Kinderen waren bezig het huis leeg te maken.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:44

Heel raar mensch ziet net af van kopen van mijn Korrector pad, ik ga namelijk niet accoord met onder rembours verzenden en zij heeft (kan uiteraard, maar in deze tijd én als je wel kan mailen) geen internetbankieren... Tsja, ik kom niet bepaald gisteren pas uit mijn ei. :D :P :n

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:46

Och, als ze heel serieus overkomt dat ze hem wil en zij betaalt de extra kosten van het onder rembours sturen...waarom niet :)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:52

Omdat ik dan het pad zonder geld ontvangen te hebben uit handen moet geven, ongeveer een week of 2-3 op mijn geld kan wachten, als ze niet thuis zijn of niet willen betalen de pakketjes nogal eens "verdwijnen" en ik dan maar moet zien of en hoe ik mijn pad ooit nog terugkrijg, ik niet zo mega veel vertrouwen heb in postnl dát ik mijn geld ga krijgen.

En als je geen internetbankieren hebt, heb je wel degelijk overschrijfkaarten waardoor het ook binnen een werkweek op de ander zijn rekening staat. Plus dat ze verschrikkelijk aan het draaikonten waren wbt dat betalen, en ik heel simpel ben, al jaren zeker op MP. Eerst betalen, dan opsturen. Dus zo serieus zullen ze hem niet willen hebben denk ik maar dan.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:06

Inderdaad, je hebt groot gelijk Breghje.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:13

ik heb ook geen internetbankieren

Erwtje95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:25

Die van jou is wat boven mijn budget Alja, sorry.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:27

Haha geeft niet hoor, is nieuw ook een hele dure machine geweest ;)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:49

lemanthia schreef:
ik heb ook geen internetbankieren

Maar dan heb je wel overschrijfkaarten. En kan je gewoon via de bank iemand betalen. Kan mijn kind ook. :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:23

Misschien weten sommige nog, maar ik had een kast te koop, iemand wilde hem kopen als ik hem kwam brengen, nou ja geen probleem was slechts 5 kilometer verder. Best wel spannend, want ze heeft hem ongezien verkocht. De hele week de zenuwen gehad van dadelijk neemt ze hem niet, voor niks lopen sjouwen en er heen gebracht.
Maar ze was erg blij er mee, ze betaalde al voor dat we hem uit de dekens hadden gepakt. Kom ik thuis had ze me een mail gestuurd, met een foto hoe zij hem had ingericht.
Weer een positieve ervaring rijker! En (gelukkig) een kast armer. *\o/*

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:30

Fijn dat het toch goed gegaan is, inderdaad zweet je dan even peentjes of je niet weggewuifd wordt na je gesjouw -O-

Maar gelukkig, altijd leuk wanneer je iemand ergens blij mee kan maken en nog leuker als je er graag vanaf wilde *\o/*

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:34

Precies. Altijd leuk om zulke reacties te krijgen.
Ik had een tijdje geleden een dekje en bandages verkocht. Kreeg ik een week later ook een foto met het setje te paard. Meisje (12 jaar) had een bijpassende trui gekregen in dezelfde kleur. Ze wilde toch even aan mij laten zien dat ze er zo blij mee was! Dat maakt dan veel van die irritaties weer goed.

Alhoewel ik wel echt helemaal gestoord wordt van 'verkopers' die gewoon niet reageren op PB (wel gelezen _-:( ) of mail. Biedt het dan ook niet te koop aan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:37

Leuk van dat meiske +:)+

Inderdaad zijn zulke blije reacties de moeite waard als je regelmatig spullen verkoopt, daar doe je het voor :j

Dat is wel raar inderdaad als mensen niet reageren...ik heb het ook met een aantal artikelen op Marktplaats, dan reageren mensen heel enthousiast, stuur je gewoon heel normaal antwoord terug en hoor je niks meer :?

Ik vraag me soms toch nog wel af of mails aankomen hoor...

Nou, ik ga een gestripte VW Kever erop zetten, ben benieuwd wat ik daar voor reacties op ga krijgen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:42

ach hou maar op elfil :(
Vandaag ook 1, via fb had ze interesse in een partij spullen, mijn vp is €60, ze deed een bod van €30 wat ik te weinig vond, toen een bod van wel €35, nog te laag en had gezegd dat ik best wil zakken maar niet zoveel dus aangeboden ertussenin te zitten €45, wat ik redelijk vind en echt me uiterste prijs is. Vroeg ze echt van alles tot in de kleinste details over de producten, en dan echt zitten miepen over de allerkleinste dingen.
Netjes overal antwoord opgegeven en krijg ik terug, ik doe een bod van €35 inclusief verzenden terwijl ik al haf gezegd dat ik niet lager als €45 ex ging... pffff.
Nee toch maar niet, was haar te duur...

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:45

Ja die mails vraag ik me inderdaad ook wel eens af, maar vind het wel heel toevallig dat de mails op dingen die ik zoek, van verkopers die wel gewoon leuk en aardig reageren, ALTIJD aankomen.
Gaat het om mensen die al bot en kortaf doen, hoor ik opeens niks meer. En dat geld ook voor mensen die iets kopen, adres doorgeven en niet betalen. Stuur je er 3 mails achteraan. NIKS. Ja sorry maar dan word ik echt zo boos. Snap die mensen gewoon niet. Hoorde het hier al van meer mensen die er last van hadden.... Jammer want dat maakt het voor mij wel elke keer moeilijker om leuk te reageren naar mensen toe.

En bij PB's kunnen er geen misverstanden ontstaan. Daarbij zie je gewoon dat ze gelezen worden, maar een antwoord? NOT

Edit: @ Romy.. Pfff ja echt verschrikkelijk. Mensen willen het gewoon niet horen. Frustrerend |o

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:54

Ik vraag me af hoe dat werkt met pbs.
Kan namelijk via mobiel niet lezen.

En dan zegt men alsnog dat ik m gelezen heb. Wat absoluut NIET het geval is.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:56

Als je je pb box opent verdwijnt het bericht uit de verzonden box.. ook als je het bericht zelf niet geopend hebt!

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:06

Oh oke! Dat wist ik niet. Dacht dat je dan echt het bericht geopend zou moeten hebben.
Maar goed, als je ziet dat je iets hebt gekregen, neem ik aan dat je dat niet pas na 2 weken gaat lezen en beantwoorden. Of is dat raar vanuit mijn kant?