Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:xxCYNNxx schreef:hier is het zo goed als windstil (Wolvega), maar goed; het zou ook pas vanmiddag goed opkomen geloof ik
Hier in Munnekeburen waait het af en toe al best.
Maar dit is het buitengebied en daar waait het wel sneller.
xDaantjxx schreef:Tigress schreef:Ik zit op het AOC Terra in Groningen. Hoopte dus eigenlijk op een best weertje waardoor treinen niet zouden meewerken
Hallo school genoot xD Ik zit daar ook & ben erg benieuwd wat weer verder gaat doen.
Heb jij nu les dan?
Tigress schreef:xDaantjxx schreef:Hallo school genoot xD Ik zit daar ook & ben erg benieuwd wat weer verder gaat doen.
Heb jij nu les dan?Dag blijkbaar mede schoolgenoot :'D Nu ben ik erg benieuwd of ik je wel eens heb gezien
Nee, begin pas om kwart voor 1, heb les van Janna
Ben om 4 uur klaar, Hordijk neemt lessen van Edwin overDus dan word de terugweg ook nog een vraagteken
Stiekem hoop ik dus dat de storm wat aanneemt en ik kan zeggen; moii, dat gaan we dus niet doen
Brainless schreef:Dan ga ik maar richting Wolvega... ik vind het doodeng sinds de laatste storm.
Paardjes gaan straks lekker op stal, (ik heb sinds kort ook een Ixion X... lijkt veel op die van jouw!), en dan maar wat afleiding zoeken.
Tigress schreef:heerlijk, grote of kleine edwin...dat verandert ook nergens
![]()
Grote edwin helaas. Vind het altijd jammer als hij ziek isals kleine vervangen zou worden hoor je mij niet gauw klagen, vind zijn manier van lesgeven te saai
Teveel theorie
Ja is leuk, doen we ;p *pfft, heb je het voor elkaar gekregen hoor...je heb mijn zin om naar school te gaan weten te prikkelen*
Heb van Janna eerst exterieur, en van Hordijk straks aquariumlessen