Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SSmonamiSS

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 16:15

Lekker met me vriendje samen geslapen en pas een uurtje uit bed!! Heerlijk luie zondag!!

Hopelikjk gaan de dagen snel voorbij voor de gene die nog wachten moeten!!

Varekaj Geluk bij een ongeluk dan!! Wel fijn dat je vriend er is met de feest dagen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:21

Hij was dit jaar sowieso thuis met de feestdagen, dat geluk had ik al. Misschien gemeen van me, maar door dat sportongeval kunnen ze hem ook niet oproepen. Want dat doen ze ook wel eens, maar da's gelukkig nog nooit rond de feestdagen gebeurd.

Je partner missen deze tijd van het jaar is geen pretje, weet hoe het voor de dames hier voelt. Al die feesten, leuke dingen die er georganiseerd worden, al die koppels en daar sta je dan, in je eentje. Steeds weer de vraag "en waar zit je vriend nu?" met dan een meewarige blik als je zegt "op zee" en dan stappen ze ofwel weg om met een ander te kletsen, ofwel kijken ze je aan alsof je extreem zielig bent. Voordeel is wel dat ik studeer en in januari examenperiode heb van de hogeschool. Vorig jaar had ik dus een zee van tijd, rust en 0 afleiding om me heen haha :Y)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:20

Ladies, hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad? Ik ga mezelf even van bokt bannen. Weet nog niet hoelang maar morgen ben ik er weer hoor. Moet echt even aan iets stoms werken en ik kom maar niet vooruit.
Btw de teller staat hier op 5 (nachtjes) :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:31

Ja ik heb een super weekend gehad!!:-)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:22

Hier ook weer een heerlijk weekend gehad!

Nu nog een paar daagjes en dan ga ik donderdag alweer naar mn lief tot 6 januari (L) Heerlijk.

Ga 15feb met een groep vanuit zijn dorp (zonder mn lief) nar een concert en daarna stappen in Amsterdam.
Wel fijn idee dat ik daar mn eigen leven op begin te bouwen al!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:24

Hoei, ik ben weer een beetje op aarde :o

Fijn om te horen dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad :3

Lief vriendje was eindelijk in NL aangekomen, en ik steeds appen "waar ben je nu?" terwijl hij naar Nijmegen reed
Als laatste noemde hij een plaats wat nog ongeveer 30 minuten zou zijn (dat was rond half 2 's nachts),
en 5 minuten later zag ik opeens koplampen de straat inkomen. Ik door de gordijnen loeren.. En loeren.. en loeren.. en er stapt iemand uit... Ja hoor, de gemene liegebak <3

We hebben elkaar maar zo "kort" gezien, hij heeft me naar huis gebracht en is een uur geleden vertrokken, maar pff ik mis hem nu al weer gigantisch. :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:03

HouVanUtopia; Lekker hoor dat je hem dan lang kunt zien !

Ik zie a.s. vrijdag mijn lief ook weer <3 En dan gewoon 2 weken lang, ik kan echt niet meer wachten om elke dag lekker lang samen te zijn en geen afstand meer te hebben voor die 2 weken. De laatste keer dat ik hem zo lang had gezien was in onze vakantie, begin juli. Pff, word er helemaal hyper van ! :P

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:14

Whaa, morgen de hele dag congres en daarna door naar m'n vriend. Kan niet wachten! Vooral omdat ik 'm helemaal lekker heb lopen maken voor z'n verjaardag. Ik geef alleen maar supervage hints, haha. Zondag naar huis voor 1,5 dag werken en dan weer naar belgenland voor de kerst :+ Ik blijf reizen :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:36

Wat fijn dat de meesten alweer zo snel herenigd worden :D Veel plezier!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 20:02

hoe is het met jou Sheran?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 20:04

Ik ben een emotionele achtbaan :P. Bij vlagen heel verdrietig, bij vlagen kwaad, en bij vlagen heb ik een instelling van 'hij deed soms ook wel erg banketstaaf'.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:16

Dat hoort er helaas bij :(:) 't Komt wel goed schatje!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:16

Dikke knuff Sheran!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 22:51

Wat fijn dat jullie je mannetjes binnenkort allemaal weer zien en sommigen ook nog 2 weken lang! Wauw
Ik ben jaloers
Ik zie mijn vriend van vrijdag tot maandag weer!
En dan 2 e kerstdag ga ik er savonds heen en 27e sochtends weer terug .

Hoe doen jullie dat met je paard? 2 weken weg. ?
Ik krijg elke keer te horen dat mn paard de boel op stelten zet als ik er 2 dagen niet ben ( bij vriendlief om het weekend)
Normaal ben ik er elke dag en dan doet ze niks bij de rest maar zodra ze doorheeft dat ik even niet kom ontsnapt ze en doet ze gemeen met voeren etc..

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:01

Ik heb helaas sinds afgelopen juli geen paard meer :( heel mn leven wel eigen paarden gehad.
Dan ging ik vaak op een neer dat hij wel paar x gerede werd. Andere dagen longeerde mn pa hem en stapmolen.

Sprong op dat moment z dus ook vaak wedstrijd in weekend en vakanties. Dus was dan goed plannen waar we wanneer waren. En toen ook vaak dat ik hem weekend niet zag ivm wedstrijd en hij dingen.

Dat is het enige voordeel nu. Heb geen schuldgevoel als ik daar ben tegenover paard

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:03

Sheran dikke knuffel. Komt goed! Wel leuke plannen de feestdagen?

K ben spontaan morgen al om 1uur klaar met werken ipv 6 dus al vroeg naar mn lieff heerlijk. Ben pas maandag weg gegaan maar elkaar zo vreselijk gemisy deze dagen.

Gelukkig heeft bijna iedereen nu en goed vooruitzicht

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:04

Dikke knuffel Sheran!

loveulla94 schreef:
Wat fijn dat jullie je mannetjes binnenkort allemaal weer zien en sommigen ook nog 2 weken lang! Wauw
Ik ben jaloers
Ik zie mijn vriend van vrijdagd tot maandag weer!
En dan 2 e kerstdag ga ik er savonds heen en 27e sochtends weer terug .

Hoe doen jullie dat met je paard? 2 weken weg. ?
Ik krijg elke keer te horen dat mn paard de boel op stelten zet als ik er 2 dagen niet ben ( bij vriendlief om het weekend)
Normaal ben ik er elke dag en dan doet ze niks bij de rest maar zodra ze doorheeft dat ik even niet kom ontsnapt ze en doet ze gemeen met voeren etc..

Haha wat een bitch :') neem aan dat je het over Ulla hebt tho ;)

Ik heb echt even een flinke dip :') we hebben elkaar bijna 2 weken lang praktisch non stop gezien en voel me nu best wel k*t, wat eigenlijk ontzettend stom is aangezien hij vrijdag middag weer terug is.
Dat wordt wat als ik straks weer werk heb :')

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:43

Mijn paard staat in kuddeverband 24/7 buiten. Kan als ik wil 3 maanden niet komen en dan staat hij gewoon happy en lui op de wei :')

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 21:46

Oh dat hebben jullie dan wel heel fijn!
En ja El, heb het inderdaad over ulla helaas.. ze is echt niet te genieten als ik weg ben. Maar ze is nou ook niet super blij of boos als ik weer terug ben, echt zo van: ik heb niks gedaan. Ik was lief.
En was zeker wel super fijn zo lang lekker bij elkaar.
K wilde nog langs komen maar was dat weekend druk hier in groningen

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:56

Dat is wel mooi balen alhoewel ik dat haar idd ook wel zie doen :')
Maakt niet uit :) wij zijn ook echt super druk geweest, eigenlijk was een week nog te kort ;)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:58

Morgen is het voor mij eindelijk zo ver.. 2 weken lang samen ! Dit is pas de 2e keer in 1.5 jaar tijd :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:59

Heeeerlijk!! Geniet er van!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:00

Yunaa schreef:
Morgen is het voor mij eindelijk zo ver.. 2 weken lang samen ! Dit is pas de 2e keer in 1.5 jaar tijd :o

Veel plezier samen. Respect voor jullie, ik zou dat echt niet kunnen (en willen). Na 1,5 week draai ik door. Meer mensen die dat herkennen?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:30

Ja, maar je komt ook wel weer ui dat doordraaigevoel. Het is een kwestie van je eigen problemen moeten oplossen en je geluk niet af laten hangen van anderen. Het is een erg vervelend gevoel, dat wel :=

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:34

Meiden Ik wens jullie:

Afbeelding

Met heel veel liefde en dat jullie veel bij jullie vriendjes mogen zijn!!