Storm op komst

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:34

Hier helaas nog lang niet. :n Eerste schuilstal op de wei is al weggewaaid.

Anoniem

Mensen even serieus hoor, ik zit met open mond te lezen hoe veel mensen gewoon eigenwijs blijven en gewoon naar buiten gaan.
Even serieus! Als er waarschuwingen geroepen worden dat je níét naar buiten moet gaan, ga dan in godsnaam ook niet naar buiten als het niet hoeft! Of wacht in ieder geval even want het zit nu op het hoogtepunt, wacht een paar uurtjes en probeer het rond 3 uur eens.. zo gaan er dus ongelukken gebeuren!

Liesje89

Onze stapmolen is zojuist gesneuveld.... er is een halve boom op terechtgekomen..

BaileyMix

Jeetje dat is wel echt heftig dan op de Wadden...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:35

Annett1990 schreef:
Mensen even serieus hoor, ik zit met open mond te lezen hoe veel mensen gewoon eigenwijs blijven en gewoon naar buiten gaan.
Even serieus! Als er waarschuwingen geroepen worden dat je níét naar buiten moet gaan, ga dan in godsnaam ook niet naar buiten als het niet hoeft! Of wacht in ieder geval even want het zit nu op het hoogtepunt, wacht een paar uurtjes en probeer het rond 3 uur eens.. zo gaan er dus ongelukken gebeuren!

Als je tentamens hebt moet je wel.... Het is ook niet overal dat je binnen moet blijven hoor.

LukieBradley

Vientje schreef:
LukieBradley schreef:
Dat er dan toch mensen onnodig op pad gaan verbaasd me, althans zeker op fietsen!!

Tja, sommige mensen moeten werken... Zit nu dus met vouwfiets en al op werk, ben benieuwd of en hoe ik straks thuis kom. Vrees dat het geplande omweggetje via de EJ 'm iig niet meer wordt vandaag := Naar stal vanavond denk ik ook niet, alles moet op de fiets en om nou tussen de akkers te gaan fietsen naast een dikke sloot lijkt me niet verantwoord zo.

Ja dat is zeker waar maar oh oh oh ik knijp hem nu al dat ik zo de auto in moet....

44Myrthe44

Mijn zusje heeft zo tentamen in Amsterdam (we hebben gebeld, en ja het gaat door), dus ze is nu onderweg :( (lopend, want OV rijdt niet meer). Ze doet er lopend wel ongeveer een uur over, hoop dat het goed gaat, maak me best wel zorgen.
Laatst bijgewerkt door 44Myrthe44 op 28-10-13 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Morris

Liesje89 schreef:
Onze stapmolen is zojuist gesneuveld.... er is een halve boom op terechtgekomen..

Balen zeg! Het gaat er ook heftig aan toe.

Fantabulouss

_KellyAV schreef:
Fantabulouss schreef:
Ik zag net op facebook dat de afsluitdijk (gedeeltelijk) is afgesloten, weet iemand daar meer van? :=

Hmm ik woon er dicht bij, mn vader werkt in Harlingen ik hoop maar dat hij al weer in noord holland zit..
Kan ook niks vinden op internet

Ik ook niet , daarom vroeg ik me af of het waar was of niet :=

Lindor92

oliebol er zijn nu opeens 2 treinen die niet meer rijden op het traject dat ik reis. Heb vanmiddag nog toets

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:36

HorseTimeXL

Hoor alweer sirenes. Wat maak ik me toch zorgen om stal! Omringt door bomen. De eigenaresse die hoorde van alles en zei dat ze nu echt bang was en dat is ze nooit. Gelukkig staan de paarden wel op stal.. Waar niet veel bomen zijn maar het woonhuis daarin tegen. Moet wel zeggen dat het hoogte punt hier wel is geweest..

Flying_Angel

Hier in Friesland is het ook te heftig zeg! Bomen waaien om, daken waaien van de huizen en gebouwen! Moet eigenlijk zo de straat nog op maar dat zal dan even moeten wachten

Morris

44Myrthe44 schreef:
Mijn zusje heeft zo tentamen in Amsterdam (we hebben gebeld, en ja het gaat door), dus ze is nu onderweg :( (lopend, want OV niet meer). Ze doet er lopend wel ongeveer een uur over, hoop dat het goed gaat, maak me best wel zorgen.

Dat vind ik dan raar, je gaat nu mensen onnodig risico laten lopen.

eilleen333

Ik hoop maar dat het bij ons op stal meevalt. De stalhouder staat er alleen voor, maar ik ga niet onnodig risico nemen. Als er iets is, zal hij wel bellen en dan ga ik wel. Maar zoals het er nu naar uit ziet wacht ik tot het allemaal een beetje rustiger wordt.

mbkaatje

_KellyAV schreef:
Fantabulouss schreef:
Ik zag net op facebook dat de afsluitdijk (gedeeltelijk) is afgesloten, weet iemand daar meer van? :=

Hmm ik woon er dicht bij, mn vader werkt in Harlingen ik hoop maar dat hij al weer in noord holland zit..
Kan ook niks vinden op internet

Klopt.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/123285/Veerb ... j+IJmuiden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:37

BaileyMix schreef:
Annett1990 schreef:

Als je tentamens hebt moet je wel.... Het is ook niet overal dat je binnen moet blijven hoor.

Nee maar wel op veel plekken, ik zeg ook als je niet naar buiten hoeft, niet naar buiten gaan.. Ze geven niet voor niets code rood en adviezen om binnen te blijven..

44Myrthe44

Morris schreef:
44Myrthe44 schreef:
Mijn zusje heeft zo tentamen in Amsterdam (we hebben gebeld, en ja het gaat door), dus ze is nu onderweg :( (lopend, want OV niet meer). Ze doet er lopend wel ongeveer een uur over, hoop dat het goed gaat, maak me best wel zorgen.

Dat vind ik dan raar, je gaat nu mensen onnodig risico laten lopen.

Ja, ik en mijn moeder zeiden ook al van, sla dat tentamen nou over, maar ze is eigenwijs en wil het per se doen dus is nu onderweg..

Claudia1993_

Hier in Utrecht waait het ook heel hard maar op wat omgevallen takken na niks geks gezien.
Al vind ik het toch niet zo'n succes op de fiets met die zijwind, dus blijf nu lekker binnen.
Ben blij dat het maar 1 dagje is....

Misschien dat ik vanmiddag nog even langs stal ga, maar alleen als de wind een beetje gaat liggen.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:38

Hier is de wind wat gaan liggen..

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:38

Ahhhh de dakpannen storten hier naar beneden.

Vriendin woont op boerderij die VOL in de wind staat....haar kas is weg. Haar "nieuwe" kapschuur is weg.....

Dit is echt niet leuk meer dit

*heeft niet gelezen in topic, moest even hart luchten*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:39

Snap niet echt dat mensen dit weer gaan riskeren voor tentamens. Ik heb overigens niet veel keuze. Moet met de trein naar Amsterdam, maar die rijden nu bijvoorbeeld niet. En de bussen moeten door de IJ-tunnel, die is ook dicht.

Urbiezira

Ik vermoed dat de school waar ik op zit het weer niet als excuus accepteert voor het niet maken van een schoolexamen, je krijgt dan gewoon een 1 die je dan aan het einde van het jaar maar moet herkansen. Echt zo idioot.

Anoniem

God wat tragisch voor alle mensen wiens spullen vernield zijn door de storm... dat krijg je negen van de tien keer ook niet uitgekeerd ;(

Ohana_91

Heel veel scholen hebben nu toetsen, dus veel studenten moeten wel. Gelukkig is mijn toetsweek pas volgende week, maar mijn zusje moet wel. Toetsen overslaan kan niet iedereen, in verband met eisen van punten die gehaald moeten worden, dus ja... Dan baal je wel flink