Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annett1990 schreef:Mensen even serieus hoor, ik zit met open mond te lezen hoe veel mensen gewoon eigenwijs blijven en gewoon naar buiten gaan.
Even serieus! Als er waarschuwingen geroepen worden dat je níét naar buiten moet gaan, ga dan in godsnaam ook niet naar buiten als het niet hoeft! Of wacht in ieder geval even want het zit nu op het hoogtepunt, wacht een paar uurtjes en probeer het rond 3 uur eens.. zo gaan er dus ongelukken gebeuren!
Vientje schreef:LukieBradley schreef:Dat er dan toch mensen onnodig op pad gaan verbaasd me, althans zeker op fietsen!!
Tja, sommige mensen moeten werken... Zit nu dus met vouwfiets en al op werk, ben benieuwd of en hoe ik straks thuis kom. Vrees dat het geplande omweggetje via de EJ 'm iig niet meer wordt vandaagNaar stal vanavond denk ik ook niet, alles moet op de fiets en om nou tussen de akkers te gaan fietsen naast een dikke sloot lijkt me niet verantwoord zo.
_KellyAV schreef:Fantabulouss schreef:Ik zag net op facebook dat de afsluitdijk (gedeeltelijk) is afgesloten, weet iemand daar meer van?
Hmm ik woon er dicht bij, mn vader werkt in Harlingen ik hoop maar dat hij al weer in noord holland zit..
Kan ook niks vinden op internet
kiki1976 schreef:Wow deze foto is wel echt apart te noemen
http://www.noordhollandsdagblad.nl/inco ... ompjes.jpg
Niet omgewaaid maar opgetilde bomen
44Myrthe44 schreef:Mijn zusje heeft zo tentamen in Amsterdam (we hebben gebeld, en ja het gaat door), dus ze is nu onderweg(lopend, want OV niet meer). Ze doet er lopend wel ongeveer een uur over, hoop dat het goed gaat, maak me best wel zorgen.
_KellyAV schreef:Fantabulouss schreef:Ik zag net op facebook dat de afsluitdijk (gedeeltelijk) is afgesloten, weet iemand daar meer van?
Hmm ik woon er dicht bij, mn vader werkt in Harlingen ik hoop maar dat hij al weer in noord holland zit..
Kan ook niks vinden op internet
BaileyMix schreef:Annett1990 schreef:Mensen even serieus hoor, ik zit met open mond te lezen hoe veel mensen gewoon eigenwijs blijven en gewoon naar buiten gaan.
Even serieus! Als er waarschuwingen geroepen worden dat je níét naar buiten moet gaan, ga dan in godsnaam ook niet naar buiten als het niet hoeft! Of wacht in ieder geval even want het zit nu op het hoogtepunt, wacht een paar uurtjes en probeer het rond 3 uur eens.. zo gaan er dus ongelukken gebeuren!
Als je tentamens hebt moet je wel.... Het is ook niet overal dat je binnen moet blijven hoor.
Morris schreef:44Myrthe44 schreef:Mijn zusje heeft zo tentamen in Amsterdam (we hebben gebeld, en ja het gaat door), dus ze is nu onderweg(lopend, want OV niet meer). Ze doet er lopend wel ongeveer een uur over, hoop dat het goed gaat, maak me best wel zorgen.
Dat vind ik dan raar, je gaat nu mensen onnodig risico laten lopen.