Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Carolienn_ schreef:Kom dit topic toevallig tegen! interessant om te lezen!
ik heb een aantal familieleden (inclusief mn moeder) dit in dit 'wereldje' zitten. mijn oom geeft opleidingen om te werken met energieen. energieen is een groot begrip en daar horen dan ook geesten/zieltjes bij.
Petrichor schreef:Je moet écht wel een gave hebben om dit te kunnen. Een vriendin van mij wil het ook ontzettend graag maar die kan het gewoon écht niet!
claudiadvx schreef:ik heb wel eens het gevoel dat er iemand anders is in mijn kamer krijg er helemaal de kriebels van en durf dan ook vaak niet meer te slapen. vandaar dat ik elke avond met een lampje aan slaap
Jolien87 schreef:Carolienn_ schreef:Kom dit topic toevallig tegen! interessant om te lezen!
ik heb een aantal familieleden (inclusief mn moeder) dit in dit 'wereldje' zitten. mijn oom geeft opleidingen om te werken met energieen. energieen is een groot begrip en daar horen dan ook geesten/zieltjes bij.
Goh, ik heb altijd gedacht dat je daar een soort van aanleg voor moest hebben. Je zit in dat wereldje, of niet. Maar blijkbaar is zoiets aan te leren, als ik het goed begrijp?