Ik mis je... WINTER!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik mis je... WINTER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:33

Het is koud <3

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:29

Het rook ook echt naar herfst vanmorgen :P

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:30

hier is het nog 21 graden -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:36

18 graden geeft het hier aan :)

Zit alweer met fleecekleed op de bank :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:43

Gewoon nog steeds met korte mouwen naar kantoor hoor. Dit zijn idd weer betere temperaturen.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 14:23

Waarom vind ik dit topic nu pas?!? Heb het niet helemaal doorgelezen maar ik geloof dat ik de strekking wel een beetje begrijp. Iets met kou en dat leuk vinden of op z'n minst niet zo goed tegen heet weer kunnen. Had ik van de week ook wel kunnen gebruiken, wat leuke kou plaatjes, want van heel hard aan ijsblokjes denken krijg je het ook warm...

Vond het vanochtend wel even weer verfrissend koel, maar toen kwam de zon weer door. En dan is het nog best heet als je aan het uitmesten bent. -O-
Vind ik dan.

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:09

Wat leuk nog meer die van de winter houden!

Hopenlijk nu een keer een goeie winter met veel sneeuw!

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:20

Het enige wat ik fijn vind aan de winter is mijn winterjas, die zit zo lekker.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:29

Mijn winterjas besloot dat hij niet meer wou dus de rits heeft het begeven :+

en nu moet ik een nieuwe en ik weet niet wat voor 1 -O- , niet te kort niet te lang niet te dikmakend want ben al dik en regelematig slagje opgeblazen en geen vreselijk lelijke capuchon erop

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:49

Vanochtend en vanmiddag met een jasje aan kunnen fietsen <3 Dit zijn weer fijne temperaturen!

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:55

Iejoorr schreef:
Vanochtend en vanmiddag met een jasje aan kunnen fietsen <3 Dit zijn weer fijne temperaturen!

Nog even en de elektrische deken mag weer in bed, slaap nu alweer met een soort trui :p

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:56

Tinkertje89 schreef:
Iejoorr schreef:

Nog even en de elektrische deken mag weer in bed, slaap nu alweer met een soort trui :p

Ohh ja! Dat je zo'n koude kamer binnenkomt en dan een warm bed instapt <3

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:59

En dat je sochtends eerst je grote tegen onder het dekbed vandaan haalt en denkt brrrrr.... Nee ik ben niet geschrikt voor de winter....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:04

Ik vind het heerlijk een koud bed in , dan slaap ik zo lekker . En dan sochtends snel naar beneden rennen de cv aan en weer bed in tot huis warm is en uit die koude slaapkamer ontsnappen :P

Scheelt mij veel slaap in de zomer

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:30

skaay schreef:

<3 Jaha, lekker. Kan ik misschien nog eens een keer mijn muts opdoen. Ding ligt maar te verstoffen omdat ie veel te warm is voor de gemiddelde Hollandse winter.

Zo vroeger, toen we 'buiten' woonden en geen cv hadden. Toen was het best bikkelen boven. Heb nog weleens de ijsbloemen op het raam gehad. Binnen. :') En dan toch gewoon boven zitten. Dikke trui, vest, dekbed en een kat of wat en wat warms te drinken en dan lekker huiswerk maken. Ik denk weleens dat ik toen goed ben afgehard want daarna heb ik het nooit meer zomaar koud gehad. Ja, als ik ziek of moe ben, dan heb ik het koud, maar anders praktisch niet. O, ja, ook die ene keer dat ik zonder jas ging buiten rijden in de vorst. Had me maar een klein beetje vergist in de temperatuur. :=

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:45

Pluizebolpum schreef:
skaay schreef:

<3 Jaha, lekker. Kan ik misschien nog eens een keer mijn muts opdoen. Ding ligt maar te verstoffen omdat ie veel te warm is voor de gemiddelde Hollandse winter.

Zo vroeger, toen we 'buiten' woonden en geen cv hadden. Toen was het best bikkelen boven. Heb nog weleens de ijsbloemen op het raam gehad. Binnen. :') En dan toch gewoon boven zitten. Dikke trui, vest, dekbed en een kat of wat en wat warms te drinken en dan lekker huiswerk maken. Ik denk weleens dat ik toen goed ben afgehard want daarna heb ik het nooit meer zomaar koud gehad. Ja, als ik ziek of moe ben, dan heb ik het koud, maar anders praktisch niet. O, ja, ook die ene keer dat ik zonder jas ging buiten rijden in de vorst. Had me maar een klein beetje vergist in de temperatuur. :=

Haha, heel herkenbaar dat huiswerk maken in de kou. (geen CV, alleen elektrisch radiatorplaatje op de slaapkamer - dus de eerste koude dag in het jaar zat je in de stank, omdat het zomer-stof eerst moest wegschroeien _O- )

Ik heb het ook eigenlijk nooit koud. Ik heb het wel vaak dat m'n handen en/of voeten koud zijn, maar dan heb ik géén koude handen/voeten. (ik heb er geen last van dat ze koud zijn)

Doe mij dus maar zomerse temperaturen ónder de 20 graden. O:)

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 05:52

Resistance schreef:
Ik kom zelf veel in Zweden waar het 's winters wel echt koud is... Daar heb je zo'n jas wel nodig. :+

Zoek het outdoor merk Kathmandu is op, daar heb ik echt superrr veel van. Hele comfortabele kleding die heel leuk is en super kwaliteit. Wel duur maar echt heel fijn, ik geloof dat mijn winterjas omgerekend rond de 300euro lag, maar werk er hard genoeg voor :')

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 17:16

Pluizebolpum schreef:
skaay schreef:

Ik heb een prachtige collectie mutsen en sjaals maar zelden nodig gehad. Ik zet heel koppig vaak mn muts op in de winter, maar eenmaal in beweging buiten gaat ie al snel weer af... En ik vind het zooo leuk, daarom heb ik er ook zoveel :D
Ik had vroeger altijd ruzie met mn moeder omdat ze altijd de radiator op mn kamer aan deed als ik weg was.... Waarop ik mn ramen weer open gooide zodra ik thuis was en zo ging het riedeltje steeds weer. Ik ben dol op een heerlijk koude kamer. Ik heb nu Snachts mn airco nog aanstaan...

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 17:43

Ik vond het al weet behoorlijk koud vanmorgen op de scooter :o
Het was hier 8 graden vanmorgen !

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:12

Ik had het echt ijskoud op de fiets.. tshirt, blouse, dik vest, nog rillen.
Nou ben ik wel ziek aan het worden maar vond t niet zo plesant. Neem zo ook maar een jas mee denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 18:19

Jongens, het begint te kriebelen... :o

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 18:35

Haha. Ik mis hem ook

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:32

Ik heb afgelopen weekend de kerstcd maar weer eens aangezet.

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 20:09

Ik heb ook al wat liedjes opgezocht :P

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 20:32

Ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken. Nog maar vier maanden en dan is het weer wintertijd. *\o/*