friendly schreef:TessJazz schreef:Ik had ooit een keer super mooie oorbellen gekregen..
helaas heb ik geen gaatjes
Dat was een hintGaatjes laten schieten!
Nou echt niet ..
Ik word al gek als ik een prikje moet halen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:NYC schreef:Oeh! Een topic naar mijn hart!
Heb een ex-schoonloeder die het altijd, áltijd presteerde om dingen te kopen waarmee ze even een stomme opmerking kon maken.
Eerste jaar kreeg ik een te goed bon in de vorm van een spiraaltje. Want ja ik was nog niet in staat voor een kind te zorgen dus die moesten er maar niet komen.
Met Sinterklaas een bench voor de kat, het was zò goor dat hij altijd los in huis liep, want waar ging hij allemaal wel niet zitten als we er niet bij waren?
Cambridge dieet kuur, want ik was wel een beetje gegroeid. Ja, trut dat gebeurd wel vaker als je fanatiek gaat hardlopen & fitnissen.
Had een paard gekocht, kreeg ik douche spul want ik moest nou elke dag wel douche als ik bij het paard was geweest.
En zo kan ik nog wel even door gaan over haar!
Heb nu een hele leuke lieve schoonmoeder die altijd net dat dingetje weet te vind wat je precies nodig hebt, zonder dat ze een kado tip krijgt.
Nooit gedacht om als wederdienst een zak rattenvergif te kopen?
NYC schreef:Heb haar adres nog.. zou het met kerst kunnen doen!![]()
Oeh wat zou een volle giertank kosten?dan stort even veel oliebol over haar heen als zij over mij.
Kwanyin schreef:NYC schreef:Heb haar adres nog.. zou het met kerst kunnen doen!![]()
Oeh wat zou een volle giertank kosten?dan stort even veel oliebol over haar heen als zij over mij.
En volle tank paardenmest (of nee varken, dat stinkt harder). "Ik wil nog even het gezeik en het gekak dat je al die jaren over mij heen hebt gestrooid terugbrengen"
kimmie261 schreef:vroeger hadden we een "tante" welke graag borduurde...
haar hele huis hing dan ook vol met eigen borduursels...ach als kind zijnde hoorde je haar enthousiaste ( eentonige) verhalen van haar borduur hobby aan zei je dat je het heel mooi vond en knap ( uit beleefdheid,ik vond het echt vreselijk)...
bij deze een wijze raad...doe dit dus nooit...
uiteindelijk kreeg ik bij elke verjaardag een borduurwerkje..in het begin paarden,was nog wel leuk maar daarna ging het over op "jongetje met traan" niveau![]()
als 'tante'op bezoek kwam moesten al deze borduursels opgehangen worden in mijn kamer om haar niet teleur te stellen,want uiteraard vroeg ze er altijd naar en wilde ze zien hoe het stond...
wat weer aanleiding was een nieuw borduurwerk te maken![]()
toen ik uit huis ging waren deze borduursels ook de eerste dingen die in een grote container verdwenen..
Mer1980 schreef:Oef ik lees hier wel heel erge verhalen. Dan heb ik het niet zo slecht getroffen.
Ik wil toch een kleine bijdrage doen aan dit topic. Ik had van mijn oma een heel mooi barbie paard met roze manen voor mijn verjaardag gekregen.... Het was jammer dat ik die dag 17 werd en ze dat ding niet 10 jaar eerder had gegeven....(ik ben nu 33 en vergeet dat nooit meer)
Mavelle schreef:Ik lig in een deuk! Vooral om de groene briefjes, man als ik jouw familielid was had ik dat ook goed uitgebuit haha!
Moeten jullie voor de grap eens op youtube zoeken 'hey jimmy kimmel I gave my kids a terrible christmas present" Krijgen die kinderen batterijen en aardappels enzo. En sommige doen ook nog of ze er blij mee zijn