De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:34

friendly schreef:
TessJazz schreef:
Ik had ooit een keer super mooie oorbellen gekregen..
helaas heb ik geen gaatjes :+

Dat was een hint :P Gaatjes laten schieten! :D

Nou echt niet ..
Ik word al gek als ik een prikje moet halen :')

_bokworst

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:53

sokken voor m'n verjaardag :+

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:10

Kwanyin schreef:
NYC schreef:
Oeh! Een topic naar mijn hart!
Heb een ex-schoonloeder die het altijd, áltijd presteerde om dingen te kopen waarmee ze even een stomme opmerking kon maken.

Eerste jaar kreeg ik een te goed bon in de vorm van een spiraaltje. Want ja ik was nog niet in staat voor een kind te zorgen dus die moesten er maar niet komen.
Met Sinterklaas een bench voor de kat, het was zò goor dat hij altijd los in huis liep, want waar ging hij allemaal wel niet zitten als we er niet bij waren?
Cambridge dieet kuur, want ik was wel een beetje gegroeid. Ja, trut dat gebeurd wel vaker als je fanatiek gaat hardlopen & fitnissen.
Had een paard gekocht, kreeg ik douche spul want ik moest nou elke dag wel douche als ik bij het paard was geweest.

En zo kan ik nog wel even door gaan over haar!

Heb nu een hele leuke lieve schoonmoeder die altijd net dat dingetje weet te vind wat je precies nodig hebt, zonder dat ze een kado tip krijgt.

Nooit gedacht om als wederdienst een zak rattenvergif te kopen? :D

Heb haar adres nog.. zou het met kerst kunnen doen! ~~}>

Oeh wat zou een volle giertank kosten?dan stort even veel oliebol over haar heen als zij over mij.

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:43

Een blok haardhout.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:47

Romy001996 schreef:
Een blok haardhout.

Is dat niet zo eens van de Hema die je buiten aan moet steken?

-----

En die kaarsen, die zijn echt heel erg lelijk. :oo
En dat voor die prijs. :o

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:52

NYC schreef:

Oeh wat zou een volle giertank kosten?dan stort even veel oliebol over haar heen als zij over mij.

En volle tank paardenmest (of nee varken, dat stinkt harder). "Ik wil nog even het gezeik en het gekak dat je al die jaren over mij heen hebt gestrooid terugbrengen" :+

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 12:53

Wat stinkt erger? Kippenstront of varkensmest? }:)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:58

Een handtas, van m'n broertje. Hij was echt niet mooi. M'n moeder heeft m ongevraagd ingepikt. Ik ben er vanaf en kan haar ook nog de schuld geven! *D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:10

Voor mijn huwelijk:
een dekbedovertrek, helemaal niet de juiste maat :=

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:12

Kwanyin schreef:
NYC schreef:

En volle tank paardenmest (of nee varken, dat stinkt harder). "Ik wil nog even het gezeik en het gekak dat je al die jaren over mij heen hebt gestrooid terugbrengen" :+

Dat is een goede! _/-\o_

Ik zou het zo ook echt kunnen doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:18

kimmie261 schreef:
vroeger hadden we een "tante" welke graag borduurde...

haar hele huis hing dan ook vol met eigen borduursels...ach als kind zijnde hoorde je haar enthousiaste ( eentonige) verhalen van haar borduur hobby aan zei je dat je het heel mooi vond en knap ( uit beleefdheid,ik vond het echt vreselijk)...

bij deze een wijze raad...doe dit dus nooit...

uiteindelijk kreeg ik bij elke verjaardag een borduurwerkje..in het begin paarden,was nog wel leuk maar daarna ging het over op "jongetje met traan" niveau -O-

als 'tante'op bezoek kwam moesten al deze borduursels opgehangen worden in mijn kamer om haar niet teleur te stellen,want uiteraard vroeg ze er altijd naar en wilde ze zien hoe het stond...

wat weer aanleiding was een nieuw borduurwerk te maken ^)

toen ik uit huis ging waren deze borduursels ook de eerste dingen die in een grote container verdwenen.. }>

Ik heb hier zo hard om gelachen! !
Ik werk zelf in de zorg n echt die mensen hebben de meest lelijke dingen staan! Inderdaad van 'jongetje.met traan niveau' ! :')
Lelijk borduur schilderen en walgelijke beeldjes van clowntjes etc :+ ik zeg ook nooit dat ik ieta mooi vind want als ze ht je aanbieden mag je geen nee zeggen!
Kende ook iemand die zelf "echte baby" poppen maakte. Vol trots liet ze hem zien. Nou het leek chucky wel ;(

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:24

Oef ik lees hier wel heel erge verhalen. Dan heb ik het niet zo slecht getroffen.

Ik wil toch een kleine bijdrage doen aan dit topic. Ik had van mijn oma een heel mooi barbie paard met roze manen voor mijn verjaardag gekregen.... Het was jammer dat ik die dag 17 werd en ze dat ding niet 10 jaar eerder had gegeven.... := (ik ben nu 33 en vergeet dat nooit meer)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:46

Toen ik 7 jaar was waren we met de hele familie gezellig samen bij mijn grootouders om kerst
te vieren. Onder de kerstboom prijkte al de ganse avond een grote doos met mijn naam erop.
De hele avond lang verheugde ik me erop om dat grote kado, dat ik kreeg van mijn neef, open te doen.
De wildste ideeën kreeg ik... Zo'n grote doos, daar moest wel iets fantastisch inzitten.

Toen uiteindelijk het moment daar was, begon ik uiterst voorzichtig mijn pak open te doen.
Een grote doos, waar een kleinere doos in zat, enz enz... Uiteindelijk stuitte ik op een klein juwelendoosje. Je kent ze wel, zo eentje waar een ringetje zou inzitten, misschien wel een paar
oorbelletjes, of ... Vol verwachting opende ik het doosje en wat kreeg ik te zien... Eén KNIKKER!
Waarop mijn grootvader (zo was hij wel) en mijn neef tegen de vlakte gingen.

Ik herinner me nog goed hoe teleurgesteld ik was met mijn ene knikker.
Nu kan ik er gelukkig om lachen, maar God... Wat was ik toen verdrietig.

Verder heb ik van mijn zus wel eens een ontzettend lelijke vaas gekregen, maar verder
ben ik altijd wel blij geweest met alle kadootjes :)

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:48

Iris82 schreef:
Romy001996 schreef:
Een blok haardhout.

Is dat niet zo eens van de Hema die je buiten aan moet steken?

-----

En die kaarsen, die zijn echt heel erg lelijk. :oo
En dat voor die prijs. :o

Nee, gewoon aanmaakhout. Een blok geperst hout met papier eromheen. Was gezellig voor buiten!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:49

Mer1980 schreef:
Oef ik lees hier wel heel erge verhalen. Dan heb ik het niet zo slecht getroffen.

Ik wil toch een kleine bijdrage doen aan dit topic. Ik had van mijn oma een heel mooi barbie paard met roze manen voor mijn verjaardag gekregen.... Het was jammer dat ik die dag 17 werd en ze dat ding niet 10 jaar eerder had gegeven.... := (ik ben nu 33 en vergeet dat nooit meer)

Alvast voor de achterkleinkinderen? :)*

Ik ga eens mijn geheugen graven naar de meest erge cadeaus die ik heb gehad.. (er moet ook een reden zijn waarom ik nu vooral geld vraag _O- )

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 15:19

Ik heb trouwens ook wel eens een tas van m'n zusje gekregen. Type marktmodel, hij was ook goudkleurig. ;( ik heb m strategisch wel eens gebruikt als ik naar haar toe ging. Na een paar jaar in de kast te hebben gelegen had ik de moed om 'm weg te doen, en hij belande in een tas met kleding schoenen en tassen die ik wegdeed. Mijn zusje kwam op bezoek en ik vroeg of ze nog wilde kijken of er wat voor haar bij zat, de tas was ik inmiddels al helemaal vergeten. Uiteraard herkende ze de tas direct. :') ik schaamde me wel een beetje en zei dat ie al heel snel versleten was. :o

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:27

Wat een leuk topic. Heb hem helemaal gelezen en echt hard gelachen. Dank.

Toen ik 16 ofzo was kreeg ik verkering en twee weken later was ik jarig. Kreeg ik van dat boerenbond servies voor mijn uitzet. WTF pas twee weken verkering en nu al dingen voor mijn uitzet. Vond het een beetje eng...

Surprises zijn een verhaal apart. Ik had een zwarte piet pop gemaakt. Heel gaaf en samen met mijn moeder kleertjes genaaid enzo. Heel veel werk geweest en ik was benieuwd wat de rest van de klas ervan vond.

Diegene opende de surprise en toen ging de bel. Iedereen weg en diegene heeft alleen snel het cadeau gepakt en surprise in de prullenbak gegooid. Pff trauma. Ik kreeg een plat doosje met twee cirkels opgepakt. Moest een cassettebandje voorstellen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:27

Ik lig in een deuk! Vooral om de groene briefjes, man als ik jouw familielid was had ik dat ook goed uitgebuit haha!

Moeten jullie voor de grap eens op youtube zoeken 'hey jimmy kimmel I gave my kids a terrible christmas present" Krijgen die kinderen batterijen en aardappels enzo. En sommige doen ook nog of ze er blij mee zijn :')

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:38

Ik heb zelf een keer een 'vreselijk' kado gegeven! Een kennis vroeg een bijdrage voor een elektrische fiets. Toen hebben wij met vrienden een doos gemaakt met: een fietsband, een pendaal,fietslamp en andere fietsonderdelen }:) ook nog een envelop met geld hoor :))

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 16:39

Hahaha, maar dat vind ik dan juist weer humor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:44

Mavelle schreef:
Ik lig in een deuk! Vooral om de groene briefjes, man als ik jouw familielid was had ik dat ook goed uitgebuit haha!

Moeten jullie voor de grap eens op youtube zoeken 'hey jimmy kimmel I gave my kids a terrible christmas present" Krijgen die kinderen batterijen en aardappels enzo. En sommige doen ook nog of ze er blij mee zijn :')

Hohoooohahahaha }:)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:04

Oh wat een prachtig topic is dit :')

Ik heb er zelf ook eentje.. Toen ik 14 of 15 werd kreeg ik van mijn vriendengroep allemaal dingen uit de seksshop := kon het zelf niet echt waarderen. Er zat ook echt zo'n opblaas- Ali bij en een butplugg en een vibrator. En nee ik was geen oversekste puber, haha. Heb alles ook in de prullenbak gemikt.

Meest hilarische was nog dat een vriendin met die vibrator in haar hand op de bank zat toen mijn ouders binnen kwamen. Bij gebrek aan verstopplek stopte ze het ding toen tussen de bank. Was Ik compleet vergeten, tot ik een paar weken later op de bank zat en deze ineens een massage functie had gekregen. . :=
Heb het ding opgediept uit de bank en in de sloot gegooit :')

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:22

Dat hebben wij ook eens gedaan. Mijn vriendengroep vonden het destijds hilarisch om dat aan een meisje te geven met haar ouders erbij zodat ze zich heel erg zou schamen. Tja..niet min idee. Vond het zonde van het geld eigenlijk..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:43

Paar jaar geleden van mijn voor mijn verjaardag een nieuwe Sony tv. Smart tv met 3d en weer ik wat.
Een week van te voren zei ie steeds ja ik wil wel graag een nieuwe tv. En dan koopt ie m voor mijn verjaardag :+ Needless To say dat dat dus niet weer gebeurd :').

Oja en een keer als bedankje wat zeep ik geloof van palmolive oid. Ene was sinasappel geur, nou ik weet niet hoelang die sinaasappels gelegen hebben maar het meurde. De ander was, jaja, chocolade. Toen ik het zag dacht ik al Wtf... Dat ruikt toch sowieso al niet heel lekker? Nou geloof mij dat het in een fles gepropt echt heel vies is. Ik ging mij er mee douchen en kwam er als een halve Nutella pop weer onderuit. Man wat vies :')

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 07:48

Mijn kado was nog niet eens lelijk, maar de manier hoe het gegaan is wel.

Mijn vriend is niet zo romantisch helaas, en in 5 jaar heb ik nog nooit gewoon een roosje of een bosje bloemen gehad.
Nou! M'n verjaardag brak aan. En ineens om elf uur s avonds stond meneer met een bloemetje. Die even bij het tankstation snel was gekocht.

Blijkt dus dat iemand anders het gekocht heeft, en hem de opdracht heeft gegeven, de bloemen aan mij te geven.

Echt uit liefde dus.. Ahum