olafgek schreef:hoi, mag ik me melden? mijn vader is 3 weken geleden overleden, ik ben 16. mijn verhaal staat in het topic onderschrift
(sorry ik heb niet alles bijgelezen)
Wat een heftig verhaal meis, heel veel sterkte. Ik herken het gevoel wel dat het nog niet echt binnen komt.
Zazoe_ schreef:Ik meld me ook even, mijn vader is op 13/03/13 overleden, ik was toen 18. Ik heb het reeds een plekje gegeven maar ik mis hem wel nog verschrikkelijk.
Welkom
Wellicht gaat het over een tijdje wel ietsje beter.
), zie er echt tegenop tegen die dag. Avalon87 mijn PB staat open voor je, als je eens wil praten.. Ook voor al de rest trouwens! Ik haat het ook, dat goedbedoeld advies, dat brengt me meestal nog meer verdriet dan voordien. Ik weet dat het wel goedbedoeld is maar op 1 of andere manier wordt ik dan vlug kwaad op die persoon, net alsof ik kwaad ben omdat ik en niet hij een ouder verloren heeft. Een beetje egoïstisch van mezelf, maar ik kan het niet echt tegenhouden. Daarom praat ik er niet veel over met anderen, enkel diegene die weten hoe het voelt. Verder gaat alles wel goed met mij. Recentelijk enkele positieve dingen gebeurd, en dat houd me wel goed op de been. Dikke knuffels! 
. Mijn vader is in april overleden, toen was ik 20