Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
briitje schreef:Het is al een week geleden verstuurd. en waarom moet ik het 100 % vergoeden? Tis niet mijn schuld toch? Misschien liegt de dame in kwestie wel.. Of niet... das t moeilijke eraan.. Dit is al de 2e keer en zo word het een duur grapje..
Overigens was de brief met dezelfde lading mee gegaan, als de vorige brief die kwijt is geraakt.. beetje vreemd he
En aangetekend verzenden is een optie, maar denk dat er weinig klanten 8 euro daar extra voor gaan betalen..
edit: de dame heeft sinds gister middag ook niet meer gereageerd op de mail.. als jij zeker weet dat je ze niet ontvangen heb, kijk je je mail toch even na of ik gereageerd heb.. ?
.
Dus vandaar duidelijk erbij gezet riscio koper. Al ben ik zeker de beroerdste niet om een oplossing te vinden. We hebben tenslotte allebei verlies dan. 
briitje schreef:Hoe bedoel je aannames via de mail ? Ik heb overigens geen webwinkel, enkel een advertentie.. tenzei jij dat onder t zelfde verstaat....
Ik denk dat het een hoop mensen afschrikt, om 8 euro extra te moeten betalen voor aangetekend verzenden, wat dus klanten kost.. En je maakt al niet veel winst op veren, dus 8 euro voor eigen rekening is in dat geval dus best veel dan.Dus vandaar duidelijk erbij gezet riscio koper. Al ben ik zeker de beroerdste niet om een oplossing te vinden. We hebben tenslotte allebei verlies dan.
! Je komt niet echt aardig over. En blijkbaar lees je zelf ook niet goed, want zeg duidelijk dat ik het netjes wil oplossen en ook de beroerdste niet ben. Dus weet niet waar je het oplichtster gedeelte vandaan haalt.

briitje schreef:Lieveli het kan ook wat minder bot he! Je komt niet echt aardig over. En blijkbaar lees je zelf ook niet goed, want zeg duidelijk dat ik het netjes wil oplossen en ook de beroerdste niet ben. Dus weet niet waar je het oplichtster gedeelte vandaan haalt.
Overigens word mijn post aangetekend bezorg en ja daar betaal ik extra voor.
@ Depende en dat is precies wat ik niet wil. Wil het graag netjes oplossen. Daarom is het een moeilijk verhaal. Ik kan niet bewijzen dat zij ze niet ontvangen heeft en zij kan niet bewijzen dat ik ze wel daad werkelijk op post heb gedaan. Als de dame reageerd, kunnen we vast wel een oplossing verzinnen.

lieveli schreef:Ik vind dat je hier wel een beetje tussen bedrijf en consument inzit als ik eerlijk ben.
MarcoBorsato schreef:briitje schreef:Lieveli het kan ook wat minder bot he! Je komt niet echt aardig over. En blijkbaar lees je zelf ook niet goed, want zeg duidelijk dat ik het netjes wil oplossen en ook de beroerdste niet ben. Dus weet niet waar je het oplichtster gedeelte vandaan haalt.
Overigens word mijn post aangetekend bezorg en ja daar betaal ik extra voor.
@ Depende en dat is precies wat ik niet wil. Wil het graag netjes oplossen. Daarom is het een moeilijk verhaal. Ik kan niet bewijzen dat zij ze niet ontvangen heeft en zij kan niet bewijzen dat ik ze wel daad werkelijk op post heb gedaan. Als de dame reageerd, kunnen we vast wel een oplossing verzinnen.
Vervelend als ik niet aardig overkom, maar ik raak ook wel een beetje geïrriteerd. Mensen dragen oplossingen aan maar jij wuift alles weg. Je verkoopt die veren met winst door en dit is gewoon risico van het vak lijkt me.
er zijn 2 oplossingen aangegeven.. De jouwne voortaan aangetekend verzenden en korting geven..
Of ik nou wel of niet in me recht staat, doet er eigenlijk voor mij weinig toe, aangezien ik het alsnog netjes wil oplossen. Als de betreffende dame tenminste nog contact opneemt. Al is het natuurlijk niet leuk om als oplichtster af geschilder te worden, terwijl het verhaal toch 2 kanten heeft..
.
) veren niet echt leuk, die kleinere vind ik wel leuk. 

__Astrid schreef:Ik vind het er wel leuk uitzien, maar zou de pennen van de veren nog wat meer in de vlecht inwerken.
Het past denk ik wel in de trend, maar persoonlijk vind ik die dikke grote (duiven?) veren niet echt leuk, die kleinere vind ik wel leuk.
Zou er ook wat meer kleurvariatie indoen zoals je enorm veel kleurverschil bij de naturals van feather extensions hebt.
Denk dat combi hierboven toch max 15€ mag kosten.