Ik hoop morgen het geld ook.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zijn belastinggeld, vaderdag, schoenen en de Xbox moet opgestuurd worden.. Dus dan zou die misschien wel 2 weken zonder Xbox zitten... Hij was gisteren chago (en dan moet ie aandacht hebben :p "Kijk dan, het werkt niet, kijk jij eens op jouw laptop of ie het wel opent"... Ik wilde studeren.. Dus maar even snel een nieuwe Xbox gaan halen zodat ie weer lekker rustig bezig is...
en kan ik nu dus niet ophalen grrrrrrr belastingdienst dus!! Oke ik weet je kun geld niet uitgeven wat je nog niet hebt!:p maar ja anders had ik het binnen 10 dagen en nu zei meneer dag het na die brief nog 20 dagen kon duren dat betekent dus nog zeker 3 weken niet kunnen rijden sita12 schreef:Echt he grrr bastingdienst op dit moment! Ik denk tja raar dat het nog niet opstaat zal eens bellen :p hoezo ongeduldig whahah zegt die man ja mevrouw er is nog een brief onderweg voor u Rekening nummer!!! Ik zg ja hallo ! Dit is vorig jaar ook al aangegeven en met de aangifte ook al!!! Na ja zal wel aan mij liggen:s wat ik dan niet snap is dat die mevrouw van eergisteren mij dot niet kon vertellen!!! Ballen want had toch een hoop extra kadootjes gekocht voor familie met het geld dat eigenlijk voor me nieuwe zadel was :p en dat is nu ook nog eens binnenen kan ik nu dus niet ophalen grrrrrrr belastingdienst dus!! Oke ik weet je kun geld niet uitgeven wat je nog niet hebt!:p maar ja anders had ik het binnen 10 dagen en nu zei meneer dag het na die brief nog 20 dagen kon duren dat betekent dus nog zeker 3 weken niet kunnen rijden
Bij vriendjelief is het gruwelijk mis gegaan.. Hij liet eerst iemand dit allemaal voor hem regelen... Hij kreeg in de eerste maanden (zag het toen ik de aangifte ging doen) de volledige zorgstoeslag terug.. En zijn inkomen voor 2013 was geschat op € 407 euro
Maar snel aangepast.. maar heel 2012 heeft dat dus ook fout gestaan (n)
Maarja, tis fijn als je het weet... We wachten geduldig af... Hoeft niet meteen (A)
Gelijk naar de spaarrekening. Voelt goed