Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:24

__Nicky schreef:
Gevonden :D http://www.ebay.com/itm/221140702484?ss ... 1439.l2648 Fijnste eyeliner ooit.
Ik heb hem niet gevonden tussen gekocht dingen maar verkoper heeft mij ooit feedback gegeven dus heb hem zo kunne achterhalen :)

Fijn dat je hem nog hebt kunnen vinden, slimme actie!

Mag ik vragen waarom je de eyeliner zo fijn vind? :)
Ik heb er zelf 1 maar als ik traanogen heb loopt het uit, en is het zwarte er zo af. Is deze een beetje 'waterproof' zegmaar?

Rennie89

Re: Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 00:02

Hmmmm denk toch dat ik beter een kleinere maat hoed kan kopen := vervelend hoor. Terugsturen doe ik niet, kost teveel tijd, kan beter een nieuwe kopen een maat kleiner en deze op MP zetten :') ikheb dus blijkbaar toch maat 55 nodig

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:53

hallo
lees al tijdje stiekem mee maar denk meld t maar even. kijk altijd op ebay maar bestel eigenlijk nooit wat durf niet zo goed. welk is nou betrouwbaar en welk niet. dus eindelijk me account geactiveerd (lukte niet helemaal dus moest handmatig via ebay medewerker etc)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:54

Meeste is gewoon betrouwbaar, maar je kunt als richtlijn naar de feedbackscore van een verkoper kijken. Bij meer dan 99% zit je meestal wel safe. :j

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:09

hoe zit t dat bij de een wel staat in je karretje en bij de ander alleen nu kopen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:20

Op de nederlandse ebay kun je dingen sowieso niet in je mandje leggen, bij de overige soms wel soms niet. Dat is iets wat de verkopers zelf kunnen beslissen. En waarom sommige het wel en sommige het niet hebben, geen idee :')

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:23

oke :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:23

Oh ik zou nog even opzoeken hoe je je oudere dingen die je besteld hebt weer kunt vinden. Mijn omschrijving van gister was een beetje vaag :')

U gaat naar Mijn Ebay :Y) -> aankoopgeschiedenis
Dan staat daar 'Aankopen en daaronder staat 'Weergeven' en dan staan er twee opties die je aan kan klikken. Automatisch staat ie op 'recent' en dan kun je maar tot de afgelopen 60 dagen gaan. Maar je kunt 'm ook op 'gearchiveeerd' zetten. Dan kun je bij periode alles selecteren per jaar dus 'aankopen 2013' 'aankopen 2012' etc. ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:14

ik heb een grote kop lifaya, misschien pas ik hem wel. welke maat is het? en wat is daarvan de cm omtrek?

Want ik wil een nieuwe hoed, de hoed die ik in Argentinië had is overleden ;').

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:15

het is een maat 56 :P Ik denk dat ik toch een 55 nodig heb. Mijn showhoed is ook een maat 55 maar dacht dat die wat ruimer uit viel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:16

Ik woon in cowboy land, overal zijn er western tack stores met overvloed aan cowboy hats. :D
Ik pas ze alleen 9 vd 10 keer niet omdat ik zo'n klein hoofd heb :')

Contacten jullie wel eens seller als jullie veel/dure spulletjes bij diegene kopen? Voor een discount?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:17

Oh nee, die pas ik niet, die is voor mij nog te klein.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:19

Anthea schreef:
Ik woon in cowboy land, overal zijn er western tack stores met overvloed aan cowboy hats. :D

Contacten jullie wel eens seller als jullie veel/dure spulletjes bij diegene kopen? Voor een discount?

Woon jij er nu echt of zit je er tijdelijk onder een werkvisum ofzo? Ik wil zo graag weg uit dit land en naar een cowboyhoeden land gaan :') Amerika, Canada, I don't give a oliebol, zolang ik maar niet uitgelachen word voor een hoed en ik lekker engels kan praten en me ding kan doen :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:19

PocoGaucha schreef:
Oh nee, die pas ik niet, die is voor mij nog te klein.

Ah jammer!

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:48

Anthea schreef:

Ja doe ik wel eens, maar meestal gaat het dan om een aantal vanaf 50. Anders geven ze geen korting.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:58

Ik heb al bijna 100 dingen op ebay gekocht sinds 2012 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:59

lifaya schreef:
Anthea schreef:

Woon jij er nu echt of zit je er tijdelijk onder een werkvisum ofzo? Ik wil zo graag weg uit dit land en naar een cowboyhoeden land gaan :') Amerika, Canada, I don't give a oliebol, zolang ik maar niet uitgelachen word voor een hoed en ik lekker engels kan praten en me ding kan doen :')

Ik heb geen werkvisum, gewoon visitor record! Sterker nog, die is verlopen. :') Request ingestuurd om langer te blijven maar het duurt gemiddeld 3 maanden voordat je antwoord krijgt en in die tijd mag je gewoon blijven. Ik denk dat ik in een jaar of 2 immigratie papieren in ga vullen zodat ik niet steeds heen en weer hoef te vliegen iedere 3 maanden. :) Kost zakken met geld. :')

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:08

Ik ben op zoek naar papegaaien speelgoed voor mn amazone papegaai.
Op de duitse ebay een hele goeie verkoper gezien met super leuk speelgoed voor de papegaai, maar die verzend niet naar NL -O-
Ebay.com is erg duur in papegaaienspeelgoed, vooral de verzendkosten.
Ben echt op zoek naar zo'n touw met allemaal leuke tierelantijntjes eraan :) Dus mocht iemand iets vinden in een leuke prijsklasse, let me know :D

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:11

Suus__ schreef:
_Micha_ schreef:
Thanks! Dan ga ik die bestellen. Heb je ook nog iets van gereedschap nodig om ze open te maken?

Die donuts zijn hier bij veel winkels nog best duur, gister een gezien voor 8 (!!!) euro. Uiteindelijk een gekocht voor 3 omdat ik er perse een wou hebben, is ie veel te groot voor mijn haar (wist ik veel dat er verschillende maten waren :') ) dus alsnog een op eBay besteld.
Hoe die andere dingen werken snap ik niet dus hier geen ervaring :))

Weten jullie hoe je zo'n horloge open krijgt?

Ik heb een paar 'ice watches' die het niet meer doen, ik wil er graag een nieuwe batterij in doen maar geen flauw idee hoe ik ze open moet krijgen -O-

Ik heb ze open gewipt met een naald waarmee je ook kraalgaten groter maken kunt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:16

Anthea schreef:
Ik heb geen werkvisum, gewoon visitor record! Sterker nog, die is verlopen. :') Request ingestuurd om langer te blijven maar het duurt gemiddeld 3 maanden voordat je antwoord krijgt en in die tijd mag je gewoon blijven. Ik denk dat ik in een jaar of 2 immigratie papieren in ga vullen zodat ik niet steeds heen en weer hoef te vliegen iedere 3 maanden. :) Kost zakken met geld. :')

Ik ben echt jaloers zeg! :oo Maar in Canada zijn ze zo te horen een stuk makkelijker als Amerika :j Hoe ben je daar zo verzeild geraakt? meen me te herinneren dat je met je vriend op vakantie ging?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:18

deedee19 schreef:
Ik heb ze open gewipt met een naald waarmee je ook kraalgaten groter maken kunt.

Ik krijg ze echt met geen mogelijkheid open :( -O-
Heb je misschien een linkje van die naald op ebay? Dan bestel ik die :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:23

Iemand die ik via online games kende ging backpacken in Europa en hij begon in Amsterdam. Heb 'm toen aangeboden dat ie hier wel een nachtje mocht blijven. Was toen in begin 2012 dat het zo'n koud, vies en stormachtig weer was. :+ Hij is uiteindelijk 3 maanden gebleven. :') Daarna 3 maanden apart, toen ging ik 3 maanden naar Canada want hij is Canadees haha, en daarna kwam hij 3 maanden met me mee terug naar NL en toen die voorbij waren ben ik weer mee terug gegaan naar Canada. :))

Denk dat Canada idd wel makkelijker is als Amerika, maar ze sturen me wel door naar customs, de vorige keer vond de agent het 'risky' en moest ik van hem na 2.5 week weer naar huis. Ja doei, heb dus meteen een request ingestuurd om langer te blijven. :+ De eerste keer heb ik ook ruim 3 kwartier bij customs gezeten dat ik werd ondervraagd etc etc. Voel me altijd zo'n terrorist terwijl ik een klein meisje van 155cm ben. :')

Vind dat elke keer zo eng, koop je een duur ticket en dan kan je alsnog terug gestuurd worden terwijl je gewoon Nederlands/Europees bent. Dacht heel naïef gewoon dat ik met mijn Nederlandse paspoort, kleine lengte en blank huidje wel zomaar Canada in mocht maar ze vragen nog net niet of je een bom onder je jas hebt ofzo. :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:27

Ik had ook echt geluk gehad dat ik Amerika inkwam :') lol. Maar klinkt wel heel tof hoor! Werk je nu ook daar of dat niet?

Maar je woont nu in een appartement of bij die Canadees? Ik wil ook weeeheeeeggggg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:31

Bij meneer Canadees. :D Mijn vriend haha. Hij werkt fulltime en ik werk dus niet, dus af en toe is het wel wat saai omdat we ook nog geen auto hebben enzo en afstanden zijn hier te groot om te lopen.
Maar goed, je moet wat over hebben voor liefde. :')

Heb er wel eens aan gedacht (omg ik typte gedenkt :') ) om zwart te werken ofzo maar durf het echt niet aan. Als ze er achter komen dan kunnen ze me 5 jaar Canada uit gooien en dat is einde relatie. :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:32

Oef klinkt heftig! Maar man ik stink hier van jaloezie :)) heeft hij niet toevallig een leuke knappe vrijgezelle Canadese vriend over? :))
(excuus voor offtopic, als ik nou een Canadees via Ebay kon bestellen... :)) )