maandag: avocadosalade met soep dinsdag: japanse pizza met asperges woensdag: aardappelen met groente en pesto uit de oven donderdag: ovenschotel kabeljauw en druiven vrijdag: pannenkoeken zaterdag: lasagne zondag: Pad thai
Ma: Speklapje, sperzieboontjes en aardappel Di: Lasagne Wo: Omelet, chinese roerbakgroenten en een tomaten-gembersausje Do: Restje lasagne Vr: Kip met japanse wokgroenten en een woksausje Za: Frietjes
Noeps
Geplaatst: 02-06-15 17:07
Saai menu deze week, ik eet niet zo vaak thuis (T=vriend):
Zaterdag: uit eten Zondag: wraps met paprika en bonen Maandag: T. pasta (Paulien eet niet mee) Dinsdag: krieltjes uit de AF met rundervink en groente (rabarber/asperges) Woensdag: paprika/tomatensoep met stokbroodje Donderdag: T. idem (Paulien eet niet mee) Vrijdag: Woknoedels met groentepakketje (Paulien eet niet mee)
Lay_D
Geplaatst: 02-06-15 18:06
Ma, aardappels, witte bonen in tomaten, ketjap en Chili saus en een kip krokant snitzel. Di, pasta met roomsaus en sla voor erbij. Woe. Broodje shoarma met sla er bij. Do, aardappels, Hollandse groente/roerbak schotel en verse fijne worst. Vrijdag, patat voor de kinderen en voor mijn man en mij Bami. Za en zo weet ik nog niet.
Vandaag: macaroni Woensdag: spaghetti bolognaise Donderdag: aardappeltjes uit de oven met rozemarijn. En groenten en vis Vrijdag: zelfgemaakte eiersalade op een broodje Zaterdag: Surinaamse bami Zondag: tortilla chips ovenschotel
Vorige week Ma opgebakken aardAppels, gehaktbal Di wrap Wo pannekoeken Do patat met spareribs Vr boerenomelet Za bami Zo uiteten
Deze week Ma broodje hamburger Di tomatensoep met broodjes uit oven Wo pasta carbonara Do andijvistampot Vr. Macaroni ham kaas Za salade tomaat mozerella avocado bieslook Zo stoofvlees met patat
Ma broccoli met kabeljauw en groenteburger Di boboti Wo ratatouille Do risotto met zalm Vr wraps met guacamole en kipfilet Za ah excellent pizza Zo bbq waarschijnlijk
Ma: Riblap, groente, aardappel Di: Vriendlief restje lasagne uit de vriezer en ik gebakken ei op brood Wo: Riblap, groente, aardappel Do: Vlees (riblap als er nog over is) groente aardappel Vr: Shoarma vlees met broodje en een salade
Maandag:Gado Gado met peultjes en maiskip Dinsdag: Zomerstamp met een worstje Woensdag: Forel met krieltjes Donderdag: oven risotto met champigons en bacon Vrijdag: eet bij mijn ouders
Ik heb in het begin hier eens wat geplaatst maar ben het daarna uit het oog verloren. Ik zal het topic zo nog even doorlezen voor nieuwe ideeen.
Hieronder mijn weekmenu, deze loopt van afgelopen vrijdag tot donderdag as. (ik doe altijd op donderdag boodschappen voor een week )
Vrijdag: Worteltjes met gekookte aardappelen (voor mij een vega burger en voor vriendlief een runder tartaart) Zaterdag: Wereldgerecht Beef Shanghai Zondag: gekookte aardappels met witlofsalade met appel en een gekookt eitje (vega burger voor mij en vriendlief weer een rundertartaar) Maandag: Brocoli met gekookte aardappels (vega vlees voor mij en gehaktbal voor vriend) Dinsdag: Rode kool met gekookte aardappels Woensdag: Rijst met sla en shoarma (voor mij uiteraard vega shoarma) Donderdag: gekookte aardappels met sperziebonen
Deze week toevallig veel aardappel gerechten, normal gesproken wel wat gevarieerder met pasta, (mexicaanse) ovenschotels en rijstgerechten. En uiteraard komt het geregeld voor dat mijn week menu in de soep loopt door bijv. een ingelaste bbq, uit eten etc.
bellehorses
Geplaatst: 22-06-15 11:11
Marijee schreef:
Maandag:Gado Gado met peultjes en maiskip Dinsdag: Zomerstamp met een worstje Woensdag: Forel met krieltjes Donderdag: oven risotto met champigons en bacon Vrijdag: eet bij mijn ouders
Marijee, wat zit er in een zomerstamp?
Aranel
Geplaatst: 23-10-15 16:53
Even weer wat leven in dit topic! Heb vandaag voor het eerst in lange tijd weer een weekmenu gemaakt: Vr: pasta met roomsaus en broccoli Za: gevulde paprika Zo: risotto Ma: zalmburgers met sla Di: plaattaart Wo: wraps met gehakt Do: uiensoep Vr: tagliatelle met tonijn
Lestria
Geplaatst: 26-10-15 12:02
Zondag: Winterwraps met andijvie en kalkoen http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R3 ... n-andijvie Maandag: Groene curry met courgette en kip Dinsdag: Kliekje boerenkool en zuurkool met klein rookworstje Woensdag: Taco's met gehakt, mexicaanse groenten Donderdag: Gehaktbal met gebakken aardappelen en rode kool Vrijdag: Nog geen idee Zaterdag: Bij vrienden eten
Ma: witte rijst met rode curry. Di: aardappels, bloemkool en gehaktbal. Woe: pannenkoeken. Do : aardappelpuree, rode kool en sudderlapjes. Vrij: man en kinderen patat met snack, voor mij een maaltijdsalade ( ik eet sinds juli geen patat meer omdat ik er misselijk van word incl vreselijke buikpijn). Za: uit eten. Zo: nog geen idee.
Dinsdag: pannenkoeken Woensdag: Pasta met aubergine en champignons Donderdag: Nasi van zilvervliesrijst en kip Vrijdag: ? Ik eet alleen dus waarschijnlijk bestel ik pizza Zaterdag: Witlofovenschotel Zondag: taco's met paprika, sla en kidneybonen Maandag: pompoen-wortelsoep met ciabatta
Wo: spruitenstamppot Do: kip jambalaya Vr: bij mijn moeder Za: op mijn werk een buffet Zo: Kip en groente met woksaus en rijst Ma: krieltjes, groente, vlees Di: Andijviestamppot
Aranel
Geplaatst: 02-11-15 12:56
Ma: plaattaart di: broccoliburgers Wo: paprika's gewokt met hamblokjes Do: broccolipizza Vr: pasta met roomsaus en courgette
Lestria
Geplaatst: 02-11-15 14:02
Zondag: Rode kool, gebakken aardappels en een gehaktbal Maandag: Verse groentensoep met een afbakbroodje Dinsdag: Boerenkoolstamppot Woensdag: Vispotje met prei, krieltjes en mosterdsaus Donderdag: Pasta met tomatensaus en mozzarella Vrijdag: Bietjesstamppot met een saucijs
Noeps
Geplaatst: 03-11-15 11:06
Dinsdag: taco's met gehakt, paprika, sla en bonen Woensdag: dal van abrikozen en bloemkool Donderdag: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R8 ... -aubergine Vrijdag: T alleen, P vergadering, zal wel iets van justeat worden Zaterdag: stamppot rauwe andijvie Zondag:zalm uit de oven met dille, krieltjes uit de Actifry, broccoli Maandag : couscoussalade met paprika, komkommer en feta
Zaterdag: Varkenshaassate met gegrilde groenten en frietjes Zondag: Bietjesstamppot met een worstje Maandag: Uit eten Dinsdag: Rijst met babi pangang Woensdag: Hertenbiefstuk met aardappeltjes uit de oven en pastinaakpuree Donderdag: Witlof met ham en kaas uit de oven Vrijdag: Hamburger