Iemand vroeg of de Primark op Oxford street in London city moeilijk te vinden zijn, nou, het kan niet missen, want als je op Oxford street loopt, kom je werkelijk honderden mensen tegen met tassen van de Primark!
Misschien oud nieuws, maar gisteren stond er een groots artikel in De Gelderlander over de toekomstige opening van Primark op Plein 1944 in Nijmegen. Mwah, ik had liever een MediaMarkt gehad (echt belachelijk dat we die hier niet hebben, IMHO), maar dan toch maar eens een keertje wat gaan rondneuzen daar als ie open is. Misschien hebben ze wel weer leuke teckeljurkjes!
Lous
Geplaatst: 16-02-13 13:15
bo0tjeee schreef:
Kreeg van iemand anders hier te horen dat ze juist mega fijn waren.
Dat ligt denk ik echt aan de vorm en structuur van je nagels. Bij mij lagen ze er na 1 keer licht stoten al af en dan heb ik het nog niet over het verwijderen van de lijmresten.
Vanmorgen in zaandam geweest, weer erg leuke dingen gezien! Een vest, een shirtje, 2 blousjes, 2 bikini's, tas, ketting,armband en een legging! Schade: 80 euro
Oooh mijn zusje en haar vriendinnetje zijn net thuis van de Primark! IK WIL OOK Volgende week de hele week school -_-' en die week erna dagdiensten, ga ik maar gelijk door haha
Wbt die nagels. Lijm blijft altijd op je eigen nagel zitten, dus dat heeft niks met de nagels te maken. Probeer het gewoon is. Voor dat geld ga ik me niet druk maken
Wbt die nagels. Lijm blijft altijd op je eigen nagel zitten, dus dat heeft niks met de nagels te maken. Probeer het gewoon is. Voor dat geld ga ik me niet druk maken
Lijmresten ja dat heb je altijd, maar na 3 maanden pas weg? Tsja voor dat geld kan je het idd proberen.
saroanda
Geplaatst: 16-02-13 21:03
c_esther schreef:
Ik zit er aan te denken om binnekort toch ook maar een keer naar primark te gaan. Hebben ze daar ook grotere maten ?
Ongeveer t/m maat 46, maar ik vind niet dat er veel voorradig is. Het is voor mij altijd goed zoeken of er nog iets in mijn maat is.
Ja, t/m 46 ongeveer inderdaad, maar met een kleinere maat is het makkelijker Of er komen daar gewoon veel mensen met grotere maten of ze hebben niet veel grotere maten in voorraad.
Ik ga volgende week vrijdag weer naar de primark in zaandam. Ik ben er al een hele tijd niet meer geweest (oktober voor het laatst) dus het mag nu ook wel weer eens