[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:13

Inney schreef:
Ze 'pushen' teveel vanuit de zijkant. Heb mijn maat laten opmeten, dus neem aan dat ik dan goed zit.
Het is het altijd net niet. Ik heb nu wel alles van saph, omdat dat wel het beste zit tot nu toe.

Dan heb je misschien een beetje zij-tieten, zoals mijn moeder het noemt. Ik heb dat ook een beetje. Bij sommige mensen zitten ze echt 'plop' aan de voorkant, alsof ze er op geplakt zijn, en bij sommige zitten ze wat meer rondom. Dan voelen BH's altijd een beetje duwerig aan de zijkant. Ik ben inmiddels aan het gevoel gewend denk ik, wil ook wel dat ze een beetje naar voren geduwd worden. Maar ik heb gauw dat de beugel een beetje prikt aan de zijkant, dan is de maat dus eigenlijk te klein, kan per merk nog wisselen natuurlijk. Ik heb het liefst een E cup want dan hebben ze alle ruimte, maar van sommige merken kan ik ook een DD aan, zoals die van Triumph, maar als ik dan ongesteld ben en ze een beetje opzetten dan zit dat net niet lekker. Tietenleed...

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:14

Op de site staat 39,95 :) voor het gouden jurkje

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:17

Bij h&m bh's vind ik die padding vervelend die je eruit kan halen..
Die wil ik er ín maar als ik de bh draag dan kruipen ze er vanzelf uit
haha. De super push up heb ik ook geprobeerd maar die lag meer
op mijn tiet dan dat iets gepusht werd. :Y) Ik heb trouwens net 70a, B
haal ik bij lange na niet! Tenzij het 65B is. O:)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:18

Matsje schreef:
Inney schreef:
Ze 'pushen' teveel vanuit de zijkant. Heb mijn maat laten opmeten, dus neem aan dat ik dan goed zit.
Het is het altijd net niet. Ik heb nu wel alles van saph, omdat dat wel het beste zit tot nu toe.

Dan heb je misschien een beetje zij-tieten, zoals mijn moeder het noemt. Ik heb dat ook een beetje. Bij sommige mensen zitten ze echt 'plop' aan de voorkant, alsof ze er op geplakt zijn, en bij sommige zitten ze wat meer rondom. Dan voelen BH's altijd een beetje duwerig aan de zijkant. Ik ben inmiddels aan het gevoel gewend denk ik, wil ook wel dat ze een beetje naar voren geduwd worden. Maar ik heb gauw dat de beugel een beetje prikt aan de zijkant, dan is de maat dus eigenlijk te klein, kan per merk nog wisselen natuurlijk. Ik heb het liefst een E cup want dan hebben ze alle ruimte, maar van sommige merken kan ik ook een DD aan, zoals die van Triumph, maar als ik dan ongesteld ben en ze een beetje opzetten dan zit dat net niet lekker. Tietenleed...

hmm oke. Ja ze mogen van mij ook wel naar voren, dat wel. Ik denk dat ik toch nog maar een keer mijn maat laat meten. Bij welke winkels zou ik dat het beste kunnen doen denken jullie?
Livera?

Sem_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:24

Livera vond ik zelf altijd een leuke winkel! Helaas bij ons failliet gegaan. :(

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:27

Hmm Sem bij mij blijft de vulling wel altijd op zn plek zitten. Maar anders lijkt het me inderdaad ook erg irritant!
Op plein '44 (zie dat je uit Nijmegen komt :D ) zit ook een lingerie zaak! die is wat exclusiever, misschien hebben ze daar wat voor jou! Naast de fotozaak.. het is ook een schoenenzaak geloof ik, met in de kelder lingerie..

Inney bij Hunkemoller? :)

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:29

Van de Coolcat ja? Haha dat meen je niet. :D Wel een heel leuk jurkje Talisa.
Laatst bijgewerkt door Laurie op 06-12-12 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:29

Ik heb ook echt heel veel moeite met het vinden van een goede bh. Ik heb 70D/E, maar eigenlijk 65 :=
Heb van de zomer wel 3 nieuwe gekocht, maar nauwelijks aan, omdat ze pijn doen. Erg zonde!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:30

Oke dan ga ik daar binnenkort eens langs.
Kan je er ook vrijblijvend laten opmeten? Zonder verplichtingen tot bv BH kopen?

Ik ga donderdag naar de primark :D ben heeel benieuwd, nog nooit geweest. Kun je ergens hun assortiment zien?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:31

Talisa, erg mooi jurkje inderdaad! Jammer dat ik niet echt meer in de stad kom denk ik.
Haha, straks showen we een 'oud&nieuw outfit' en allemaal in hetzelfde jurkje :')

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:57

Hahaha! Ik ging vroegahhh wel vaak met mama naar de Coolcat hihi (en de Scooter en Wonder Woman enzo :') ). Maar het lijkt daar wel een disco man :') Apart volk komt er ook.. := Wel veel leuke glitterjurkjes iig, dus is wel een kansje waard als je een feestig jurkje zoekt!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:58

Marije__ schreef:
Hmm Sem bij mij blijft de vulling wel altijd op zn plek zitten. Maar anders lijkt het me inderdaad ook erg irritant!
Op plein '44 (zie dat je uit Nijmegen komt :D ) zit ook een lingerie zaak! die is wat exclusiever, misschien hebben ze daar wat voor jou! Naast de fotozaak.. het is ook een schoenenzaak geloof ik, met in de kelder lingerie..

Inney bij Hunkemoller? :)

Jacobs mode geloof ik? Ik heb daar nooit naar binnen durven lopen omdat het me zo'n sjieke
dameszaak leek haha, misschien toch maar eens doen!

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:05

hahaha vind het ook echt een leuk jurkje! Was echt al een tijdje naar zoiets op zoek eigenlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:14

Coolcat heeft dit jaar oprecht hele leuke jurkjes! Naast de ordinair prul moet je opzoek gaan naar leuke dingen en dan is het echt een prima winkel.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:15

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:21

Ik wil eigenlijk zo'n jurkje in het zilver, maar heb geen geld :(

Heb gisteren trouwens van sinterklaas een hele mooie statement ketting gekregen! Zal morgen wel een foto maken :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:22

Soms zie ik bij Coolcat inderdaad wel leuke dingen hangen. Maar het houdt me dan gewoon tegen dat het Coolcat is := Terwijl een mintgroene broek gewoon een mintgroene broek is, maar toch kocht ik hem toen niet!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:29

Davinia_ schreef:
Soms zie ik bij Coolcat inderdaad wel leuke dingen hangen. Maar het houdt me dan gewoon tegen dat het Coolcat is := Terwijl een mintgroene broek gewoon een mintgroene broek is, maar toch kocht ik hem toen niet!

Hahahahah ik had hetzelfde hoor! :))

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:47

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 20:16

Bij de coolcat hebben ze nog best leuke dingen. Online vind ik niet zo maar in de winkels wel. Heb er een heel leuk kanten jurkje vandaan die ze bij de h & m ook hebben maar ik vind die van de coolcat leuker, wat truien en rokjes. Als je goed zoekt kan je echt wel leuke dingen vinden.

Daarnaast heb ik een hele standaard cupmaat, 70/75B. Dus mijn maat hebben ze bijna altijd wel.
Uberhaupt heb ik hele makkelijke maten bij mn bovenlichaam. Ik pas s en m. Broeken daarentegen zijn echt een hel..

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:40

Talis tof die glitter jurk!

Ik had vandaag bij H&M die blauw glitter jurk gepast, beetje jammer dat die veeeeeeeeel te kort was :(

Verder zie ik wel leuke feest jurkjes voorbij komen :D

En BH praat, ik had vroeger altijd van H&M maar blijkbaar (na goed opmeten door een lingerie mevrouw) pas ik daar niks van :')
Vandaag bij honkemuller geweest om een passende BH te vinden (die ik nu vaak draag hebben hun beste tijd gehad), maar kon nik vinden in mijn maat en waarom? omdat mijn omvang te smal is en bijna niet verkocht word. Ik moet 65 hebben en nog beter is 60, maar de kleinste omvang is vaak 70 dus ik moet denk ik naar een speciale zaak toe :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 22:57

Mijn paardenjas komt van de coolcat omdat die het beste kunnen tegen Jasbijtende paarden xd

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 23:05

Over die bh-praat, ik maak me echt zorgen, ik heb nog bijna niks :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 23:07

Ik heb niks van de Coolcat, en dat houd ik graag zo. Het is totaal m'n smaak niet en de kwaliteit is ook niet super :n

Mijn paardrijjas voor de koude dagen is een bomberjack mét bontkraag van de H&M, 3 jaar oud en gescoord in de sale voor 15 euro. Voor de herfst heb ik gewoon een Kingsland.