Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlyAway

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:36

Haha, mijn iPod gaat ook lekker. Volgende klant; ik bied 25 euro. Uhm, staat duidelijk in de advertentie; Vaste prijs € 50,- exclusief verzendkosten :=

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:38

En als het in hun voordeel is, kunnen ze ineens wel lezen.. :\

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:40

Hahaha, ja precies :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:20

Nou ik heb weer een pakje klaargezet voor verzenden! Hopelijk komt dit keer het geld wel en hoef ik niet weer alles er af te halen! hahaha
Van de week weer eens nieuwe dingen op de foto zetten dan kunnen die er volgend weekend op!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:24

daarom pak ik ook pas in als ik het bedrag op mijn rekening heb.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:37

Soms vind ik het wel grappig om op marktplaats paarden in de buurt te kijken (niet op zoek ofzo..) maar dan kom je soms advertenties tegen... "Leerpaard of weidemaatje te koop" In de advertentie staat dat er niet meer op gereden kan worden (misschien na een lange rustperiode... maar dat is niet zeker), maar het is wel een lief leerpaard :') Ow en haar hoofdstel en zadel kunnen gewoon meegekocht worden... Duidelijk... :S

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:41

Ik heb net een advertentie erop gezet, kijken of iemand mijn roze iPod wil hebben! :D

Ik gebruik hem helemaal niet meer, tegenwoordig spotify op mijn iPhone! :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:28

Kreeg ik een mailtje die mijn zadel voor 150 euro over wilde nemen, of ik hem anders wilde verkopen met beugels en beugelriemen voor 175. Nadat ik duidelijk had aangegeven dat het zadel kaal niet onder de 180 euro weggaat. Tsja, sommige mensen...

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:46

Kreeg net een mailtje van iemand over mijn keyboard. Hij wilde het voor E 25,- direct overnemen en kwam hem dan vanavond ophalen. Goed lezen is erg moeilijk blijkbaar. Er staat in de advertentie duidelijk dat het keyboard direct verkocht is voor E 35,- maar dat bieden vanaf E 25,- mogelijk is. Heb die meneer vriendelijk bedankt voor zijn bod en gezegd dat hij hem daarvoor niet direct mee mag nemen. Gelukkig had ik hem vanmiddag al irl verkocht aan een kennis voor E 30,- hihi.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 23:35

grr... dat mp mail systeem is weer lastig, ik krijg een bod op een iets en ook in de zelfde minuut een reactie waarin het zelfde bod staat maar nu komt het, de naam van de bieder en de mailer verschillen, de mail is per telefoon verstuurd waardoor dit niet met het mp systeem is verstuurd (is gewoon een Hotmail adres) de naam die daar bij staat is een voor naam, bij mp bod is een achternaam, hierdoor kan ik niet zien of het om de zelfde persoon gaat. (mailer had ook zijn naam niet onder aan de mail staan, alleen BVD) dus heb maar een mail naar een mail gestuurd naar de mailer dat ik zijn bod wel wil accepteren, maar dat ik het zelfde bod ook op mp heb gehad, en dat als dat ook zijn bod is er geen probleem is maar dat ik het nergens aan kan zien dat hij dat ook is.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:47

Ik had ook weer wat problemen met het mailen via marktplaats.

Afgelopen week een bericht gestuurd dat ik akkoord ging met het bod.. Niks gehoord. Dus gister nog even een bericht gestuurd of ze wouden laten weten of ze nog interesse hebben. Bleek dat ze de eerste mail nooit gekregen hebben.. Vervelend!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:48

Dat heb ik nu al een paar keer gehad! Baal daar echt erg van!
Het gebeurd nogal eens dat mensen niet terug reageren, maar als er dan ook nog eens een kans is dat het mailsysteem niet optimaal functioneerd.... :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:11

upendo schreef:
suikermeisje schreef:
Ik heb laatst iemand dat mailtje gestuurd over als ze nog interesse had dat maar moest laten weten, dat had ze. Uiteindelijk heeft ze haar adres doorgegeven... maar nog steeds geen geld. Ze zei dat het deze week zou komen :+
Merk het wel, hoofdstel staat me nop prima op MP en ligt prima op mijn kamer.

Wel 2 uitrijdekens verkocht, heel snel en netjes afgehandeld en die ik via bokt verkocht heeft ook nog netjes laten weten dat het er is :j Vind dat altijd wel prettig.

Dat is erg vervelend ja.. :=

Zeg dan gewoon dat je er even geen geld voor hebt oid..

Zo, net ook een hele zooi advertenties op marktplaats gezet.
Stuk of 25, het zal me benieuwen. :P

Krijg gister een mail, of er leidsels bij zaten.. uhm nee? staan ook niet op de foto of in de advertentie erbij.. zucht!

'Ja dan zie ik er vanaf'.

Had de neiging een heel boos mailtje terug te sturen :=

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:15

Wij hebben hier weer massa opruiming verricht en een mega ladig marktplaats spul staan :+ Nu de advertenties nog maken

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:17

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 21-11-22 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:20

Het leuke is, het gaat nog om een bruin menhoofdstel ook.. Nieuw kosten die krengen nog best wel veel :=
Maar na 1,5 week krijg je die vraag.. Mensen, echt waar.

(Van hoofdletters, punten e.t.c. heeft ze ook nooit gehoord :') )

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:29

Nou, jammer hoor! Had een reactie van een vrouw op de roze iPod die ik heb staan.. Of het snel de deur uit kan, is voor Sinterklaas.

Ja, tuurlijk kan dat, meteen mijn gegevens verzonden, kan het morgen of, afhankelijk van hoe snel de bank is, vandaag nog de deur uit.

En nu geen enkele reactie meer. Kan zijn dat ze bezig is natuurlijk, maar als je zo snel iets wilt hebben, dan kijk je toch regelmatig of er al reactie is, of ben ik nou gek?

Dus nou ja, ik zie het wel of ze nog reageert. :P

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:32

Ik had een puber-bijdehandje op de markt, dat mijn vraagprijs vreemd was want zij had hetzelfde hoofdstel voor bijna de helft gekocht nieuw. Ik weet toch echt wel wat ik nieuw ervoor betaald heb, heb daarbij een nette (vraag!)prijs voor dit hoofdstel nagenoeg ongebruikt en als iemand dat niet zint dan blijft ie mooi liggen en zoeken ze maar verder, zal mij een worst wezen :D

Salliant detail: ik eens foto's terugkijken van desbetreffende bokker (altijd handig zo op Bokt, mis ik op MP een beetje!), blijkt het absoluut niet hetzelfde hoofdstel wat zij heeft (lijkt er wel op, maar is 'm zeker weten niet) :Y) Zo lust ik er nog wel een paar :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 15:50

Ik moet ineens denken aan een advertentie die ik jaren en jaren geleden op marktplaats zag.

Gevraagd:
-Borstels
-Zadel
-Hoofdstel
-Tuig
-Wagentje
-Dekjes
-Beenbeschermers
-Hindernissen
-Halsters
-Alles voor paarden!

Graag gratis of voor 1 of 2 euro! In de buurt van Schubbekutteveen want ik moet fietsen! Als het niet in de buurt is zijn de verzendkosten voor jou! Alleen reageren met foto!

Tot op de dag van vandaag vraag ik me af of ze veel reacties heeft gehad :D

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:55

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 21-11-22 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:56

Over "rare mensen op MP": wil je een paard verkopen met een prijs van tussen de 2000-3000 euro, is de eerste foto eentje van een smerig paard dat tot z'n knieeen in de drek staat, met een nog smeriger kapotte deken op. Dan vraag je je echt af, WIL jij je paard wel verkopen? Ik weet niet wat die mensen bezielt, dat zijn toch geen verkoopfoto's? Kom ze trouwens ook vaak hier op de markt tegen.
Of een paard willen verkopen met alleen een foto van het hoofd erop. Denk je echt dat ik überhaupt je advertentie nog lees als ik zo'n foto tegenkom? Oh ja, en ze beginnen allemaal met "met pijn in mijn hart..." :')

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:59

Pff, Heb nu eindelijk een fijn iemand op marktplaats!
Ben al 2 maanden bezig om een mooi anky dekje over te kopen. Alle mensen waar ik op reageerde, reageerde niet of drukte mijn bod weg := En als ze reageerde werd ik voor achtelijk genoemd omdat ik 5 euro onder het bedrag bood.. Dan moet je niet het vakje bieden in je advertentie zetten vind ik, maar het gewoon op een vast bedrag houden :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:01

Vjestagirl schreef:
Ik moet ineens denken aan een advertentie die ik jaren en jaren geleden op marktplaats zag.

Gevraagd:
-Borstels
-Zadel
-Hoofdstel
-Tuig
-Wagentje
-Dekjes
-Beenbeschermers
-Hindernissen
-Halsters
-Alles voor paarden!

Graag gratis of voor 1 of 2 euro! In de buurt van Schubbekutteveen want ik moet fietsen! Als het niet in de buurt is zijn de verzendkosten voor jou! Alleen reageren met foto!

Tot op de dag van vandaag vraag ik me af of ze veel reacties heeft gehad :D

Zo kwam ik er 1 op de boktmarkt tegen, die zocht een sulky met tuig maar mocht niet meer dan 50 euro bij elkaar kosten :(:)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:01

Je vraagt je echt af wat voor mensen achter zulke advertenties zitten zeg :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:03

Ik kijk heel vaak op marktplaats voor vissen enz.
Zie ook altijd heel erg veel advertenties met gratis vissen gevraagd..
Snap niet dat mensen zo'n advertentie neerzetten, op marktplaats staan genoeg vissen gratis of voor een klein prijsje.
Reageer dan gewoon daar op, maar volgens mij mag het tegenwoordig helemaal niets meer kosten..