Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:43

Ik weet nog heel goed dat mijn vriendinnetjes kinderwagentje zoek was heraakt in het speeltuintje, of gewoon meegenomen dan. Dus mijn buurmeisje en ik met ons kinderwagentje langs all deuren van de buurt vragen om geld want we wilde een nieuwe kopen voor ons vriendinnetje.. Resultaat alleen maar snoep en koekjes en wat buitenlandse munten... Hahaha!! Was wel lekker overigens haha

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:46

Musiess schreef:
Dat is ziek!, vind ik.

Ik vind het ook wel zielig voor dat jongetje. Dit gaat hij zelf ook niet meer vergeten denk ik.

Wat een verhalen hier allemaal zeg! Valt me wel op dat er veel potloodventers genoemd worden. Die heb ik zelf gelukkig nooit gezien.

Wat ik wel gezien heb en nooit meer zal vergeten, is met carnaval een héél groot pluizig roze konijn in een steegje. Ik was een jaar of 5 en werd helemaal blij en enthousiast en rende eropaf, want ik wilde het knuffelen. Zover was ik gelukkig nog niet toen ik erachter kwam wat het écht was: gewoon een dronken kerel in een roze konijnenpak die in een steegje stond te pissen. Ik weet nog dat ik letterlijk misselijk was van de teleurstelling.

Gypsylady

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 01:16

Ik had toen wij een nest met pups hadden een huis voor ze gemaakt
Van een grote doos met ramen deur en alles erin
Begreep alleen niet waarom ze niet in hun mooi huis wilden blijven
Ze kropen zelfs onder de kast en onder het bed
Was dus geen goed idee

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 01:28

Wat een leuke verhalen haha

Ik heb een keer met een andere bokker, toen we nog klein waren, een grote koffer gevonden toen we een hut aan het maken waren. Wij heel dapper de koffer naar het pad gesleept en open gedaan...
Toen lagen bovenop een paar schoenen, wit poeder in een zakje en kleine metaaltjes in een zakje.

Wij waren opeens heel bang dat het een lijk in stukjes was, met cocaine en kogels hahaa. Dus naar huis gerend naar onze ouders (eerst zeiden we dat 1 van ons bij de koffer moest blijven maar dat vonden we stiekem allebei wel eng)

Wat bleek: het was een bowling set met 2 op hand gemaakte bowling ballen, schoenen, magnesium poeder en schroefjes voor de ballen. Was gestolen uit een auto omdat iemand waarschijnlijk dacht dat er een laptop in zat ofzo. We hadden zo gegriezeld, de waarheid was haast een tegenvaller :P

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:26

Nienke89 schreef:
Ik vind het gedrag van het jongetje in dat filmpje van praatjesmakers wel een beetje zorgwekkend... :')

Ja dat zei m'n vader ook al toen hij mee aant kijken was :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:38

Sidera schreef:
Wat bleek: het was een bowling set met 2 op hand gemaakte bowling ballen, schoenen, magnesium poeder en schroefjes voor de ballen.

_O- Wat een anticlimax moet dat geweest zijn! _O-

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:44

Het was avond en ik hoorde mijn moeder huilen in haar kamer (ik sliep de kamer ernaast) Dus ik ging er heen en pap en mam lagen op elkaar, en ik vroeg, mama waarom huil je? 'neehoor schat ik huil niet, slaap lekker'.

Nu hoor ik dat geluid nog steeds regelmatig, maar weet ik dat ze niet huilt.. :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:30

Wat ik nog weet van vroeger is dat hier in het dorp 2 jongetjes woonde die hamsters hadden. Die hadden gejongd en toen vonden ze het wel leuk om de jonkies in een bal te doen! Maar de kleintjes rende niet hard genoeg dus gingen ze ze maar helpen door tegen de bal te trappen. Al die beestjes dood! Gewoon mee gaan voetballen! 8)7

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:52

Sababber schreef:
Wat ik nog weet van vroeger is dat hier in het dorp 2 jongetjes woonde die hamsters hadden. Die hadden gejongd en toen vonden ze het wel leuk om de jonkies in een bal te doen! Maar de kleintjes rende niet hard genoeg dus gingen ze ze maar helpen door tegen de bal te trappen. Al die beestjes dood! Gewoon mee gaan voetballen! 8)7

:n Waar zijn de ouders dan zeg..

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:59

Ik weet niet meer hoe oud ik was. Maar onze hond kreeg jongen, dat wist ik niet. Mijn moeder zat naast de doos mee te hijgen ???? en zo keek ik haar ook aan of ze wel helemaal lekker was. Toen kwam ik er bij kijken en zag dat er een wit hondje was geboren en die was al helemaal schoon, maar op dat moment kwam er ook een zwart hondje eruit in het vlies. Die heb ik altijd onzettend vies gevonden een paar weken daarna dacht ik nog dat hij glibberig was.
En toen er een vreemde man kwam en die nam de pups mee, dacht ik dat hij ze meenam om dood te maken en ik heb dat heel lang gedacht. Totdat mij moeder een keer zei wel nee, die man had ze gekocht. Hoe ik daar nou bij kwam ik weet het niet.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:03

Nienke89 schreef:
Ik vind het gedrag van het jongetje in dat filmpje van praatjesmakers wel een beetje zorgwekkend... :')

welke?

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:10

xConnie schreef:
Sababber schreef:

:n Waar zijn de ouders dan zeg..

Ja dat vraag je je dan wel af he. Ik heb die jongens nooit meer aardig gevonden! :+
En die moeder jaren later toen we mijn VP gingen verhuizen bij haar buren. Jullie ruimen wel de schijt op he!?
Niet dat het om de paarden gaat. Nee ze wil geen schijt naast de deur! :+ Rare mensen

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:26

KM_Ris schreef:
Nienke89 schreef:

welke?

Dat jongetje dat de hamster van z'n zus dood beet omdat hij liever een rat wilde hebben.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:03

tinkerfunss schreef:
Het was avond en ik hoorde mijn moeder huilen in haar kamer (ik sliep de kamer ernaast) Dus ik ging er heen en pap en mam lagen op elkaar, en ik vroeg, mama waarom huil je? 'neehoor schat ik huil niet, slaap lekker'.

Nu hoor ik dat geluid nog steeds regelmatig, maar weet ik dat ze niet huilt.. :')

Als ze niet huilt, wat is het dan wel?
Dat zou ik haar dan vragen, hihi!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:29

Wakey wakey Musiesss :') :))

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:58

Het zou je maar gebeuren, komt je kind binnen gewandeld.. UHMM!:P

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:13

Musiess schreef:
Het zou je maar gebeuren, komt je kind binnen gewandeld.. UHMM!:P

Zo'n ervaring is hier ook, tot 2x toe zelfs. Denk dat ik een jaar of 7 was. Pa leek het in ieder geval knap warm te hebben :+ . De 2e keer betrapte ik ze op vakantie, heb toen de deur maar weer heel zachtjes dicht gedaan.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:16

Hier ook zo'n ervaring, dacht dat mijn moeder doodging omdat ze geen adem kreeg, ik gillend naar boven, PAPAAA mama gaat dood!!!.

Ga maar lekker slapen meisje...

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:16

ik ging in de herfst paardrijden met mijn moeder, in het bos. Toen dacht ik een man te zien met een roze pak aan, echter, toen ik dichterbij kwam besefte ik dat het geen roze pak was maar dat hij naakt was! :') Toen zijn we maar gauw weg gegaloppeerd. Het was die dag echt koud!

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:03

Ik vond als kind mijn wenkbrauwen niet mooi dus in 1 had ik het nagelschaartje gezet.. Mijn moeder keek me heel raar aan :=

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:31

Nou ik heb het zelf gelukkig als kiond nooit mee gemaakt, mijn ouders zijn gescheiden en mijn mama heeft geen nieuwe vriend.
Wel MOEST ik een keer zomaar bij mn oma slapen(5min afstand). op een door de weekse dag en ik snapte niet waarom, maarja..

Toen ik de dag later thuis kwam vond ik een plastic 'papa' in de wasbak, ik op mn fiets gesprongen en al zwaar overstuur naar mn oma .. Hahah
En mn moeder zich schamen...!!

Achja, nu kunnen we er wel om lachen _/-\o_

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:49

Plastic papa? :?

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:23

Ik gok een d!ldo

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:27

Idd,ik wilde het niet zo verwoorde.. en dacht dat het wel duidelijk was.
haha

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:29

SaSalover schreef:
Plastic papa? :?

_O- _O-