Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigBen schreef:Kankers ontstaan door schimmels, en die ga jij even genezen met zuiveringszout ?
Vertel jij iedere dag zo'n stommiteiten, of alleen als je slecht geslapen hebt ?
singasong schreef:Ik slaap eigenlijk iedere nacht heerlijk, jij ook?
Schimmels kapselen cellen in. Dat is een feit en heb ik niet zelf verzonnen
DaniBanani schreef:Maar dan nóg. Ook zij krijgen kanker. Zijn er dan geheime kelders in ziekenhuizen waar zij behandeld worden met zoutbaden terwijl ze frietjes en dubbelzoute drop moeten eten?
Sammie schreef:Nu heb ik laatst wel een zeer interessante docu gezien met een theorie over schimmels en virus infecties die mogelijk hersenziektes veroorzaken, waaronder depressies e.d. Er is echter geen enkel woord gerept over kanker veroorzaakt door schimmels. In vergelijk met die docu kan ik die ‘uitleg’ en/of verklaring richting kanker wel begrijpen. Het hele gedoe en gelach daaromheen over geheime ziekenhuizen dan weer niet. Als een arts er daadwerkelijk ervan overtuigd is dat kanker dmv zouten te genezen is zal hij dat echt geen seconde voor zich houden. Ik ga er dan ook maar vanuit dat er geen enkel onderzoek is die dat onderschrijft.
Ariebren schreef:Parafine is een stof die in de dieselolie zit.
Alleen tegen de tijd dat het winter wordt, wordt die stof niet meer toegevoegd in de brandstof voor auto's
Want onder de 10 graden ??, stolt parafine, dus je brandstof filter gaat dichtzitten.
Focussed schreef:Even wat informatie over de Chinese en Oostere Geneeswijzen.
Voorzichtigheid geboden dus bij deze geneeswijzen. En een gezonde dosis verstand en logica kan ook handig zijn.
Focussed schreef:Overigens wil ik nog even toevoegen dat er in China een heel duidelijke daling in gebruik van Chinese geneeswijze is en een stijging in het gebruik van Westerse (reguliere) geneeskunde. Dit is al decenia aan de gang.
Sterker nog, Mao Zedong propagandeerde het gebruik van acupuntuur om China een positieve (economsiche) impuls te geven. Zelf weigerde hij echter gebruik te maken van acupunctuur en werd hij behandeld met Westerse geneeswijzen. Goh, waarom.....
marleen_usar schreef:Ik heb foto,s gekregen van een paar bokkers, willen die hun ervaring hier achter laten?
Focussed schreef:Staat er ergens in mijn post dat ze nooit hebben gesneden in lichamen neres? Nee, dus wil je die woorden ook niet in mijn mond leggen?
Wanneer een placebo serieuze risico's met zich meeneemt ga ik niet zeggen dat het dan maar een goede manier is om kwaaltjes te bestrijden. Daar zijn veel veiligere placebo therapieën voor.
Kentaro schreef:Vind het persoonlijk ook een rare redenatie, dat er geen risico's ergens aan zouden kunnen zitten?!
Als iets positief kan werken, kan het ook negatief werken, dat is gewoon zo bij iets wat iets doet