Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
staroo schreef:Nou ik zou ook balen met die kast en die man dacht niet geschoten is altijd mis en dan kom je daar even voor Jan Doedel, nou dan zou ik niet zo blij meer zijn.
Wat ik vaak heb is een probleem met antwoorden op MP, dan antwoord ik op de plek waar de cursor staat en krijg een berichtje terug dat ze mijn antwoord niet zien en na lang zoeken hangt het dan helemaal onderin, dat is zo vervelend en is me al een paar x overkomen.
birte schreef:er zijn ook mensen die krijgen het voor elkaar om een mail via marktplaats te sturen waarin je onmogelijk kunt opmaken over welke advertentie het gaat omdat de hele mail verder leeg is en mensen dan schrijven "ik heb interesse in uw hoofdstel" dat is leuk als je 1 hoofdstel te koop hebt maar ik ong. 60 advertenties met verschillende hoofdstellen
ShauniBef schreef:Nou, ik had er ook 1 voor de deur staan. Mailde of het goed was dat ze tussen 6 en 7 langs kwam voor een hoofdstel op te halen. Ik was half 7 pas thuis, en zag toen de mail pas. Had nog niet terug gemaild of ze stond er al.. Gelukkig voor dr dat ik thuis was... Haha..
HTM schreef:birte schreef:er zijn ook mensen die krijgen het voor elkaar om een mail via marktplaats te sturen waarin je onmogelijk kunt opmaken over welke advertentie het gaat omdat de hele mail verder leeg is en mensen dan schrijven "ik heb interesse in uw hoofdstel" dat is leuk als je 1 hoofdstel te koop hebt maar ik ong. 60 advertenties met verschillende hoofdstellen
dat is niet alleen op MP zo, dan heb je meestal nog de titel, vind het hier op bokt soms echt een drama.
Stuurde iemand mij een berichtje maar waar het over ging wist ik niet, dus netjes gevraagd, maar ze had zelf ook geen idee