Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:42

Nou ik zou ook balen met die kast en die man dacht niet geschoten is altijd mis en dan kom je daar even voor Jan Doedel, nou dan zou ik niet zo blij meer zijn.

Wat ik vaak heb is een probleem met antwoorden op MP, dan antwoord ik op de plek waar de cursor staat en krijg een berichtje terug dat ze mijn antwoord niet zien en na lang zoeken hangt het dan helemaal onderin, dat is zo vervelend en is me al een paar x overkomen.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:33

staroo schreef:
Nou ik zou ook balen met die kast en die man dacht niet geschoten is altijd mis en dan kom je daar even voor Jan Doedel, nou dan zou ik niet zo blij meer zijn.

Wat ik vaak heb is een probleem met antwoorden op MP, dan antwoord ik op de plek waar de cursor staat en krijg een berichtje terug dat ze mijn antwoord niet zien en na lang zoeken hangt het dan helemaal onderin, dat is zo vervelend en is me al een paar x overkomen.

Dit snap ik niet, maar ik plaats in een mail altijd mijn antwoord bovenaan, en laat hun vraag wel staan vaak, zodat mensen weten waar het over gaat.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 16:55

er zijn ook mensen die krijgen het voor elkaar om een mail via marktplaats te sturen waarin je onmogelijk kunt opmaken over welke advertentie het gaat omdat de hele mail verder leeg is en mensen dan schrijven "ik heb interesse in uw hoofdstel" dat is leuk als je 1 hoofdstel te koop hebt maar ik ong. 60 advertenties met verschillende hoofdstellen :Y)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 17:50

birte schreef:
er zijn ook mensen die krijgen het voor elkaar om een mail via marktplaats te sturen waarin je onmogelijk kunt opmaken over welke advertentie het gaat omdat de hele mail verder leeg is en mensen dan schrijven "ik heb interesse in uw hoofdstel" dat is leuk als je 1 hoofdstel te koop hebt maar ik ong. 60 advertenties met verschillende hoofdstellen :Y)

dat is niet alleen op MP zo, dan heb je meestal nog de titel, vind het hier op bokt soms echt een drama.
Stuurde iemand mij een berichtje maar waar het over ging wist ik niet, dus netjes gevraagd, maar ze had zelf ook geen idee :')

Bumba01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:50

Roxxie: Oh sorry, ja dan is het l*llig dat je zolang voor jan ... in de auto hebt gezeten ja..

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 19:40

Om half 8 zou hier iemand langs komen.......

19.40, ik ben benieuwd

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 19:56

CoSnuf schreef:
Om half 8 zou hier iemand langs komen.......

19.40, ik ben benieuwd

Ohoh, dat beloofd niet veel goeds!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:01

Vaak bieden mensen, maar als je ze dan mailt?
Reen reactie. :+

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:46

Nou, ik had er ook 1 voor de deur staan. Mailde of het goed was dat ze tussen 6 en 7 langs kwam voor een hoofdstel op te halen. Ik was half 7 pas thuis, en zag toen de mail pas. Had nog niet terug gemaild of ze stond er al.. Gelukkig voor dr dat ik thuis was... Haha..

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:41

ShauniBef schreef:
Nou, ik had er ook 1 voor de deur staan. Mailde of het goed was dat ze tussen 6 en 7 langs kwam voor een hoofdstel op te halen. Ik was half 7 pas thuis, en zag toen de mail pas. Had nog niet terug gemaild of ze stond er al.. Gelukkig voor dr dat ik thuis was... Haha..

ow dat gebeurt hier ook erg fijn als ik zelf niet thuis bent en mijn vader het niet vinden kan..

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:45

HTM schreef:
birte schreef:

dat is niet alleen op MP zo, dan heb je meestal nog de titel, vind het hier op bokt soms echt een drama.
Stuurde iemand mij een berichtje maar waar het over ging wist ik niet, dus netjes gevraagd, maar ze had zelf ook geen idee :')

nou lukt blijkbaar ook om dat zonder titel te doen, er staat dan alleen "reactie op uw advertentie"

op bokt gebeurd dat ook heel vaak

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 23:41

*\o/* mijn broek-koopster gisteren heeft meteen twee broeken gekocht :D
Ruimt al aardig op, maar heb nog steeds geen foto's van de andere spullen gemaakt := .. Jij wel Serendip90? :D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 23:50

Als ik een mail in gebrekkig NL krijg omdat het een franse is.. Is het betrouwbaar? Of kan er van alles misgaan?

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 07:43

Ik zou het niet snel vertrouwen :n

Maar het kan ook goed gaan,
zo hebben wij een keer meegemaakt dat wij een mail kregen in gebrekkig nederlands.
Vertrouwde het ook niet,maar toch elke keer netjes gereageerd omdat ze nette vragen stelde.
Afspraak gemaakt om de kast te komen halen.
Ze zijn geweest, bleken Polen te zijn die in nederland woonde.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 07:51

Dat hadden wij toevallig van de week ook! Jeetje, wat ging het communiceren lastig, maar ze kwamen het ophalen en waren er helemaal blij mee!

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 08:05

_l_amanda_l_ schreef:
*\o/* mijn broek-koopster gisteren heeft meteen twee broeken gekocht :D
Ruimt al aardig op, maar heb nog steeds geen foto's van de andere spullen gemaakt := .. Jij wel Serendip90? :D

Nog niet bij mijn ouders geweest waar alle zooi staat :') Volgend weekend denk ik?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:32

ik heb zelf een keer een zadel gekocht via ebay uit duitsland, ik kan duits wel lezen maar schrijven gaat nog lastig,

zij maar niet begrijpen dat ik die Iban code en zo nodig was om te betalen, uiteindelijk had ze haar bank gebeld en die hadden het haar uitgelegd, daarna was het geen enkel probleem, ik kon betalen en binnen een week daarna had ik mijn zadel in huis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:01

Ik heb ook wat grappigs meegemaakt! Kreeg gister een mailtje voor mn showcooler, iemand wilde hem komen ophalen. Helemaal afgesproken, is het gewoon een stalgenoot _O-

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:17

Whahah dat is wel heel suf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:46

Haha ja, we moesten ook keihard lachen _O- Ze zoekt al heel lang naar die deken, en ik heb hem al ruim 3 maanden te koop staan :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:47

Iemand ervaring met de chat van marktplaats (Twoo chat, maar de mail komt via mP)?
Kreeg een uitnodiging van iemand via marktplaats..... wist niet eens dat dit kon :=

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:49

Ik had maandag onze tafelformaat koelkast op Marktplaats gezet, gratis af te halen. Binnen 30 sec 2x gebeld en binnen een uur opgehaald door de eerste beller (uit Utrecht!). :')

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:03

Huh chat op marktplaats, nooit van gehoord?
Ik heb nu alleen nog mijn trailer op marktplaats staan... dus als iemand een trailertje zoekt?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:16

Ik namelijk ook niet.
Als mail naam staat er " naam via marktplaats" wil met je chatten via Twoo....
Staat een foto van degene bij ook......

Heb gevonden dat Twoo van Massive Media is en met adres Gent België.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:18

Ik wist ook niet dat je kon chatten via Marktplaats...