Mijne staat nog gewoon bloot. Hoef nu echt niet met een deken aan te komen dan wordt ze boos Maar ze heeft het dan ook niet koud.....in tegenstelling tot de baas
Ik heb gewoon een ongevoerd regendek op voor morgen. Meer niet. Ze heeft vandaag bloot gestaan, maar ik haalde haar met opgezette vacht van het land! Toch maar een deken dus morgen...
Ik heb mijn paard haar regendeken op gedaan, maar ze heeft het toch wel koud. Maar ga haar niet weer een deken op gooien. Het wordt maar gewoon weer wat warmer.
Hier regent het alweer.
gohya
Geplaatst: 03-06-12 22:18
Het was vandaag de koudste Juni dag sinds 1975! Morgen word het ook niet veel beter,pas vanf dinsdag.[zeggen ze]. De paarden hebben hier geen last van,die kunnen er goed tegen. De mijne hebben nooit een deken op,als ze mij zien aankomen met een deken rennen ze heel hard weg.
Stervenskoud hier!! Gisteravond heb ik zelfs de kachel aangezet. Het was maar 17C in huis. Belachelijk!! vorige week was het 27C in huis! Ik hoop toch zo dat we weer mooi weer gaan krijgen
Ben bang dat we de 1ste 2 weken van Juni geen mooi weer krijgen,dat het pas rond de 15de beter zomer weer word. Hier ook grijs,koud en af en toe miezer.