Oh ik krijg ze niet groter pfff! Ik snap Imageshack niet meer & moet nu werken. Dus als jullie grotere foto's willen zien dan moet ik vanmiddag even kijken.
Indd, had ik niet gezien volgens mij! Ik denk dat ik morgen mijn jumpsuit aan kan. Dan krijgen jullie misschien wel een aan-foto
Droomster
Geplaatst: 27-06-12 17:25
Roze vestje was ook afgeprijsd, van 14 voor 3 euro! Ik vind hem ook superleuk! Niet gepast, had een maat 38 meegenomen. Maar denk dat ik hem wellicht nog een maat kleiner had kunnen nemen. Al staat hij zo ook wel geinig, beetje oversized
Ik ga as. maandag naar Hoofddorp! Heb er zin in, weer even wat leuke zomerkleding en basics inslaan Misschien ook nog schoenen, maar vorige keer had ik laarzen gekocht in Rotterdam en die stinken zo erg, ze staan al een half jaar in de schuur Denk dat ik ze maar weg doe, want de geur gaat er echt niet uit
Vind dat ze wel echt steeds duurder worden hoor. Waar je vorig jaar nog een jurkje voor 7 euro kocht betaal je nu rustig 20 euro. Jammer.. Maarja ik geniet er nog maar van zolang het zo goedkoop is
Ik ga zaterdag naar primark. Welke adviseren jullie? Zijn er ook zomerjurkjes?
lauraP
Geplaatst: 28-06-12 23:02
Wat ik adviseer is of om heel vroeg te komen of tussen 5 en 6, anders is het in rotterdam zelfmoord.
Ik woon er heel dichtbij en het is echt niet normaal hoe druk het kan zijn. Wachten vind ik niet erg, maar de mensen maken er echt een klerezooitje van en je kan nergens lopen
Laatst bijgewerkt door lauraP op 28-06-12 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt