echt te erg gewoon
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WhySoWhite schreef:Ik heb een zo goed als nieuw euroriding dressuur zadel te koop. Had een tikfoutje gemaakt. ipv bieden vanaf 500 stond er bieden vanaf 50.... Krijg ik een mail dat als de boom intact was dat ze het voor 25 euro wel kwam halenHad terug gemaild, jij bent grappig
GamblersCup schreef:Eerlijk gezegd, als mijn vader bij mij aan de deur zou staan met een verhaal van een wildvreemde, die ik bedrogen zou hebben... dan vraag ik me toch echt af of ie droomt dat ie nog wat over me te zeggen heeft en wijs m lachend z'n auto. OMdat ie dan direct om mag keren naar z'n eigen huis. Ben benieuwd of dit wat gaat brengen en ik hoop van harte dat jullie 100% zeker weten de goede hebben.
Is er hier trouwens nog ruimte voor andere verhalen dan deze ene meid die de boel tilt?
Daniellejody schreef:Zelfde met mensen die een dier willen kopen: moet zo min mogelijk kosten ivm uitkering.
Begin dan niet aan een dier! De aanschaf van een dier is het grootste probleem niet, de onderhoud is duur...!
Joycebunny schreef:Nou dat vind ik nog veel erger dan via mail
Stop je daar veel tijd in om pony te laten proefrijden etc.. Ik schaam me werkelijk in hun plaats!