IloveNikitaa schreef:Huh romy, snap hem niet
Is wel leuk als je moeder naast je zit en de ha de diagnose zwangerschap geeft...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Easy_Pelle schreef:Haha geniaal![]()
Het gÊnantste moment van mij was denk ik wel die keer dat ik met een vriendin in een schrift naar elkaar schreven en we betrapt werden door de lerares. De lerares pakte het af en begon er uit voor te lezen, terwijl er iets over een jongen uit mijn klas stond.. Toen schaamde ik me wel heel erg.
Zij gaf Frans en was zelf ook Frans en sprak dus met een behoorlijk accent Nederlands. Iedereen vond dat altijd heel grappig en deed haar na en zo, best zielig natuurlijk... En ik en een vriendin schreven altijd verhaaltjes naar elkaar onder de les en tijdens dat lesuur stonden er natuurlijk dingen in over die lerares en over onze decaan waar ze altijd de helft van de klas naartoe stuurde
Wij hadden dat schrift dus op onze schoot liggen en ik dacht dat ze het niet merkte, maar ineens kwam ze vanachter uit de klas lopen en pakte zo dat schrift van mijn schoot! Oh wat heb ik me geschaamd zeg! Er stonden ook echt tekeningetjes bij van haar en die andere leraar met tekstballonnetjes en zo
Vreselijk zeg... We moesten toen een excuusbrief schrijven en toen was het weer goed
Oeps.
) Het was een publiek geheim dat als deze leerkracht je niet moest, je het jaar meestal wel kon overdoen voor een giga tekort wiskunde. Deze vrouw was struis gebouwd met kort haar, een strenge blik, en een nogal... unisexe klederdracht
)